Кращі жарти та меми рітейлерів у січні: XYU від Glovo, шапки від Шевченка та міцні яйця Епіцентр

Кращі жарти та меми рітейлерів у січні: XYU від Glovo, шапки від Шевченка та міцні яйця Епіцентр

03.02.2019 09:05
  1031
Микола Маранчак

Пирятин та Adele, Kasta і скандал з McDonald’s Україна, Алло і “Давай після свят”, шапки з Давосу і Укрпошта, погодні драми Космо та інші.

Цей текст доступний також російською мовою

Затяжні новорічні свята з усіма витікаючими – не привід відмовитися від креативів, тим більше, як стверджують експерти, у SMM-фахівців  немає”ні вихідних, ні свят, ні відпусток”. А тут ще стільки інфоприводів для мемів і ситуативів під’їхало – яйце-рекордсмен, #10yearschallenge, сині шапки з Давосу, сезонний гумор про погоду та інше. Можна було б звичайно про це все не писати, але ми напишемо. 

На початку січня українські депутати влаштували скандал, причому навіть не черговим одіозним законом, безглуздим висловлюванням або бійкою. В апараті Верховної Ради зажадали від McDonald’s пояснень. У Раду доставили замовлення, на упаковках якого було написано нецензурне слово з трьох букв. Історія незабаром розрулилася – це були латинські букви XYU, і означали вони код замовлення, але осадочек у “народних обранців”, очевидно, залишився. У Kasta з нардепами не стали церемонитися і приліпили буквально послання “від Kasta з любов’ю” коротким” цьом ” на коробці. Правда зробили це тільки в Facebook.

Не пройшов маркетплейс також повз флешмобу #10yearschallenge і новину, що китайський зонд “Чан’є-4” зміг виростити на Місяці бавовну. Понастальгували, і в майбутнє заглянули і про доставку “через 100 світлових років” жарт пожартували.

Аптека 24 також підтримала флешмоб #10yearschallenge про “10 років потому”. Але тут все виявилося набагато простіше, адже даний колаж – про вічне.

Алло знають, як продавати спортивний інвентар, бо 4 січня чесно написали: “Давай після свят”. Тим самим рітейлер підтримавши один з найяскравіших інтернет-мемів останніх двох місяців “Давай після свят”.

Не забули в Алло після цих свят, 19 січня, й нагадати, що “Час настав!” Бородатий бургер-спортсмен дуже “доставляє”.

Про 19 січня згадали також METRO Cash&Carry Ukraine і написали 10 порад, як правильно пірнати в лунку. Але головне тут, як зобразив нирців рітейлер.

Переїзд висхідної зірки українського репу Alyona Alyona з Баришівки не залишився без уваги більшості вітчизняних ЗМІ, – чомусь про це обов’язково вирішили написати майже “всі”. Укрпошта ж придумали як цей ситуатив креативно обіграти.

Поки одна частина соцмереж шумить, чи варто було кандидату в Президенти України безкоштовно набирати сувенірні сині шапочки на форум в Давосі, інші зайнялися фотожабами. Миттєво відреагувала на ситуацію і Укрпошта.

Погодних ситуативів в січні виявилися небагато, але всі на рідкість різноманітні – під стать погоді за вікном. Так, наприклад, в Космо показали свій погляд на цілеспрямованість. Як то кажуть, ні сніг, не дощ – ніщо не зупинять на шляху до нової помади.

А от сирний бренд Пирятин звернув увагу на різку відлигу. І взагалі, в публікації сирного бренду стільки відчаю: “Знову планується всесвітній потоп? А навіщо люди сюди виходять? А можна я почекаю березня вдома? Хочу бути печерною людиною”.

Схоже, що Пирятин в січні зовсім депресія накрила. “Невер майнд, айл файнд самвон лайк сииииир…”, – саме так Facebook виробника відреагував на новину про відхід Adele зі сцени. Розходимося, тепер концерту співачки в м. Пирятин Полтавської області точно ніколи не буде.

Не варто мамам прогулюватися зі сплячими дітьми біля дискаунтерів АТБакції рітейлера здатні порушити чуйний сон діточок. Як потім заколисувати знову?

LeBoutique продовжують дотримуватися у Facebook принципу “дівчатка такі дівчатка”, ігноруючи те, що займаються “внутрішнім сексизмом” (поведінка, при якому жінки підтримують і відтворюють стереотипи, які існують щодо власної статі, – прим. ред.). Втім, до України такий ракурс на ось ці всі сексизми поки мабуть не докотився, а чимало жартів дійсно смішні.

На сторінці Facebook Ашан продовжують осягати межі закону підлості і постити милих котиків. Ну а що – майже безпрограшний варіант.

Тему яйця-рекордсмену ми вже розкрили в окремому матеріалі, але для тих, хто все пропустив, можемо повторити парочку яскравих мемів і пояснити суть. 14 січня 2019 року соцмережі заполонило зображення яйця. Причиною нечуваного хайпу став пост в Instagram, який оновив рекорд за кількістю лайків на сервісі. Продовжилася історія численними ситуативами, які підхопили відомі вітчизняні та світові бренди. METRO Cash&Carry Ukraine, наприклад, припустили, що раз яйце пішло фоткатись для Instagram, значить в лотку його побратимів залишилося дев’ять, що саме по собі обурливо. І забавно.

Більш радикальним шляхом пішли в Епіцентр К і запропонували перевірити яйце на міцність, благо інструментів для цього в мережі предостатньо.

Не можна пройти повз також деяких креативів користувачів, які заслуговують по своєму стати класикою жанру. Яскравіше всього креативщики-любителі відзначилися в січні з темою #10yearschallenge, повз яку просто неможливо було пройти. Тут і фільм “Інтерстеллар”, і майже безсмертна Nokia, і недобудований Подільський міст. Було де розгулятися.

В особливо яскравому тролінгу в січні так ніхто помічений і не був. Хіба що шведський Burger King запустив меню «Не Біг Мак» на честь того, що McDonald’s втратив ексклюзивні права в ЄС на назву Big Mac. «Як Біг Мак, але соковитіше і смачніше», «Як Біг Мак, тільки дійсно великий», «Як Біг Мак, але приготований на грилі», – написано в меню ресторану.

Все сталося через те, що ірландська мережа Supermac’s не могла відкривати ресторани в інших країнах Євросоюзу, тому що McDonald’s наполягав — покупці будуть плутати «Біг Мак» та Supermac’s. Тоді ірландці звернулися до суду і виграли справу. Мораль цієї байки така – не треба бути жадібним, на цивілізованих ринках монополістів не люблять.

Читайте також

Кращі жарти і меми українських рітейлерів в листопаді


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  56
Усі новини ринку