Яєчний переполох: як рітейлери підхопили хайп про найпопулярніше фото в Instagram

Яєчний переполох: як рітейлери підхопили хайп про найпопулярніше фото в Instagram

27.01.2019 09:00
  780
Микола Маранчак

Як АТБ, Ашан, Епіцентр К, Casta, IKEA, Durex, Lifecell та інші обіграли пост з яйцем під хештегом #world_record_egg, який перетворився на світовий феномен.

Цей матеріал також доступний російською мовою

14 січня 2019 року соцмережі заполонило зображення яйця. Причиною нечуваного хайпу став пост в Instagram, який оновив рекорд за кількістю лайків на сервісі. Хто залишав свої реакції під постом і навіщо – історія замовчує (за офіційною версією, звичайний користувач запропонував встановити разом новий рекорд по лайкам), однак раптовий флешмоб дозволив зображенню обійти попереднього рекордсмена Instagram – знімок новонародженої доньки моделі Кайлі Дженнер. Продовжилася історія численними ситуативними проявами, які підхопили відомі вітчизняні та світові бренди. RAU зібрала найяскравіші приклади.

https://www.instagram.com/p/BsOGulcndj-/

АТБмаркет пішов самим прямим шляхом замаркували яйце і вуаля взяли хвилю. Що може бути крутіше просто яйце? Тільки яйце з лого АТБ!, написали в Facebook мережі.

В METRO Cash&Carry Ukraine припустили, що раз яйце пішло фоткатись у Instagram, значить в лотку його побратимів залишилося дев’ять, що саме по собі обурливо. І забавно.

Радикальним шляхом пішли в Епіцентр К і запропонували перевірити яйце на міцність, адже інструментів для цього у мережі предостатньо.

Ашанвлаштував голосування, кому які яйця більше подобаються зварені вкруту чи з рідким жовтком.

Instagramмагазин окулярів Castaзапропонував розбити яйце та подивитися всередину що ж в ньому.

Durex традиційно хвилюється про наш захист.

У Lifecell заявили, що розгадали секрет успіху #world_record_egg, хоча в українських користувачів яйце скоріше асоціюється з МТС aka Vodafone.

Тим же шляхом пішли в KFC.

“Мільярди лайків щоранку, – пише в Facebook КофейОК, – а ви тут зі своїми яйцями”.

«У яйця більше впливу, ніж у нас. RIP», написали з жалем на сторінці Burger King.

В IKEA запропонували придбати чашу для яйця. І справді, чому б пристрасті по яйцю не монетизувати.

Підтримали баттл мемів навіть  70річний автор серії романів Гра престолів Джордж Мартін, який похвалився своїм «драконівським яйцем» в Twitter.

Ще більше жартів породили користувачі Reddit, Instagram і Twitter, зробивши колаж з попередньої рекордсменкою Кайлі Дженнер і яйцем, відправивши його в подорож, згадавши старі добрі меми та інше.

Але краще за інших з яйцем обійшовся український бренд пледів Woolkrafts вони просто зігріли яйце.

Читайте також –

Ситуативний маркетинг: як бренди жартували над перформансом Бенксі


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку