Досвід ТРЦ Gulliver: що потрібно враховувати при новорічному оформленні ТРЦ і вітрин магазинів

Досвід ТРЦ Gulliver: що потрібно враховувати при новорічному оформленні ТРЦ і вітрин магазинів

30.12.2018 08:45
  798
Ukrainian Retail Association

Чому торгово-розважальним центрам потрібно приділяти підвищену увагу новорічному оформленню і на що слід звернути увагу при підготовці до святкового періоду.

Цей матеріал також доступний російською мовою

На новорічне оформлення торгово-розважальних центрів і магазинів завжди покладається велика надія і відповідальність. Його мета: не тільки залучити покупця, але і створити атмосферу свята, легкості та піднесеного настрою, що спонукає до покупок, в тому числі, і подарунків. Для новорічного оформлення вітрин можна виділити два основні тренди. Розберемо їх на прикладі ТРЦ Gulliver.

Перший – класика і традиції, які ніколи не виходять з моди. Часто використовується новорічна атрибутика, яка застосовується при створенні новорічного сюжету. Як приклад, сценки з художніх творів, пов’язаних з темою Нового року.

В цьому році в центральному атріумі Gulliver “ожила” класична новорічна казка про Лускунчика. Всі декорації в центральному атріумі продумані до дрібниць і на 100% відповідають за настрій свята і чаклунства. Величезна різдвяна ялинка з червоними бантами і золотистими кульками, Мишачий король, камін, старовинні годинники з маятником і сам Лускунчик. Стиль оформлення був навіяний не тільки образами казки, а й самої новорічною рекламною концепцією «Новорічна казка починається тут» в колаборації з компаніями UDC та Нова пошта.

«Щороку новорічна концепція і колірні рішення оформлення торгово-розважального центру оновлюються. Адже ні для кого не секрет, що внутрішнє оформлення грає дуже важливу роль. Саме воно створює комфортну і затишну атмосферу, висловлює свою «дружність» по відношенню до відвідувачів, спонукає до здійснення покупок», – коментує маркетинг-директор ТРЦ Gulliver Катерина Жураковська.

За її словами, підготовка до оформлення ТРЦ (будь-то зимовий сезон, або будь-який інший) – це завжди комплексний підхід. «Ми не робимо це самостійно, а залучаємо профільних фахівців. Оскільки в МФК Gulliver є архітектор, то проекти розглядаються представниками нашої компанії в співдружності або в команді з професійними дизайнерами. Новорічне оформлення – це робота не тільки підрядника чи робота тільки нашої команди», – додає Жураковська.

У класиці та традиціях оформлені вітрини орендарів ТРЦ: Zara Home, PlanetToys, Akvarel, Zelena. Всі ці вітрини зі своїм новорічним сюжетом, красиві, і постійно привертають увагу відвідувачів, дарують їм позитивні емоції. «Так як у нас в ТРЦ присутні більше 60% мережевих орендарів, то стратегія їх маркетингових активностей не завжди схожа з нашою. Є загальні напрямки: оформлення вітрин до Нового року, Дня закоханих або сезонного декорування. Але вони не погоджують з нами головну тему декорування, як це відбувається у великих європейських універмагах, таких як Galeries Lafayette або Harrods. Однак точно є рітейлери, які приділяють декоруванню та прикрашанню фасадів особливу увагу. Вони створюють дуже цікаві вітрини і це, в свою чергу, привертає до них відвідувачів», – акцентує увагу маркетинг-директор Gulliver.

Що стосується другого тренду, то тут, скоротивши витрати і трохи заощадивши, орендарі вибрали варіант мінімалізму або мінімалістичного хай-теку.

«Дух міста, акцент на товар, максимум інформативності (знижка, ціна), яскраві світлові рішення – все це сьогодні затребуване у рітейлерів. Натяків на Новий рік мінімум, зате все виблискує, іскриться і цим створює святковий настрій у покупців», – пояснює Катерина Жураковська.

Автор – Тетяна Атаджанова, PR-директор МФК Gulliver

Читайте також –

Retail hacks by Arricano: Фуд-холи в Україні – минуле, сьогодення і майбутнє


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку