
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Цього року українці активно купували ноутбуки, смартфони й аксесуари для них. За даними MOYO, найпопулярнішими категоріями товарів в 2018 році були комп’ютерна техніка та телефонія.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Як повідомила RAU прес-служба компанії, найбільше покупок припадає на ноутбуки, комп’ютери і периферію — 33,3% від усіх придбань. На другому місці, з мінімальним відставанням (33,2%), смартфони, «кнопкові» телефони і аксесуари для них. А ось наступними по затребуваності виявилися товари для дому, догляду та відпочинку (13,4%), тоді як на телевізори, а також різну аудіо- та відеотехніку довелося тільки 9,2% продажів в кількісному вираженні. Показник побутової технікі склав 7,4%, а на дитячі товари — 3,5% від всіх продажів.
Що стосується грошового вираження, то тут ситуація дещо інша. Якщо комп’ютерна техніка та телефонія зберегли своє лідерство (42,6% і 25,4% відповідно), то товари для дому (3%) опустилися на п’яте місце, поступившись телевізорам, фото- і відеокамерам (21,4%) та побутовій техніці (6,2%). Тоді як на дитячі товари припало всього 1,4% від усіх витрат.
Довідка. MOYO — мультиформатна мережа магазинів, що об’єднує стандартні роздрібні магазини та інтернет-магазин. Мережа налічує 44 магазини і представлена в 26 містах України. Клієнти можуть купити товар в роздрібних магазинах, а також оформити замовлення в інтернет-магазині www.moyo.ua.
Читайте також –
За 9 місяців 2018 року продавці техніки та електроніки наторгували на 64,4 млрд грн – GfK Ukraine