Для хорошого життя: як виглядає київський ТЦ Good Life на Печерську (фоторепортаж)

Для хорошого життя: як виглядає київський ТЦ Good Life на Печерську (фоторепортаж)

12.12.2018 08:15
  1275
Микола Маранчак

Преміальні торгові об’єкти, Novus в новому форматі і ресторани з оглядовими майданчиками, – як зараз виглядає ТЦ Good Life на Печерську і що в ньому можна буде знайти.

Один з найбільш очікуваних ТЦ року Good Life, розташований в Печерському районі столиці за адресою Івана-Павла II, 6, повинен почати свою роботу 21 грудня. Загальна площа триповерхового об’єкта складе 10 000 кв. м, орендна – 7500 кв. м. Поряд – парковка на 150 машиномісць. RAU побувала на локації і довідалася на якій стадії знаходиться підготовка до відкриття і що буде представлено всередині.

На думку експерта ринку Дмитра Грильберга, у нового торгового центру є всі шанси стати новим флагманом моди на “міні”. “Формат невеликих торгових центрів у столиці стає популярним. Головна їхня перевага в тому, що для них першочергово – локація, а потім tenant-mix, в той час як для великих торгових об’єктів ці фактори практично рівнозначні”, – вважає він.

Власне у форматі “міні” буде і відкриття ТЦ Good Life. З трьох побудованих поверхів, 21 грудня почне свою роботу тільки перший поверх, на якому розташований якірний орендар – супермаркет Novus в новому преміальному форматі. Але девелоперу поспішати нікуди – заявлені терміни окупності об’єкта-6-7 років: тут вважають за краще покладатися на послідовність і грунтовність.

Незважаючи на активне продовження будівельних робіт, в окремі приміщення торгове обладнання операторами ТЦ вже завозиться і перший поверх обіцяють відкрити в строк. Таке рішення було прийнято з причини практичної готовності якірного орендаря до запуску. Загальна площа Novus в Good Life складе трохи більше 2600 кв. м, торгова – понад 1660 кв. м. В прес-службі мережі деталі оновленого формату поки не розкривають. Втім, вже відомо, що в маркеті працюватимуть Coffee Point зі свіжою випічкою і кавою, власна пекарня, гриль, кулінарія, кондитерська, копчення і м’ясний цех. Для обслуговування клієнтів в магазині буде працювати сім стандартних і дві експрес-каси.

Спеціально для новозеландського власного приготування м’яса мережа придбала нове холодильне обладнання. Таким чином рітейлер посилить на ринку затребувану сьогодні пропозицію на цей товар. Ще одна мета Novus – потіснити на ринку GoodWine широко представленим преміальним алкоголем.

Іншими операторами першого поверху стануть орендарі, які відповідають концепції «Центр комунікацій та забезпечення соціально-побутових запитів». В прикасовій зоні почнуть свою роботу бутік професійної косметики по догляду за волоссям Amera, швейцарська аптека Swiss Pharmacy, beauty bar Chic Chic, хімчистка Un Momento Premium, зоомаркет MasterZoo та інші.

Swiss Pharmacy розміститься на площі 85 кв. м – це буде перша в Києві аптека преміум-класу, проект швейцарської компанії Swiss Pharmacy Group. Заявлена мета компанії – забезпечення в Україні максимально можливого асортименту і сервісу, які покупці отримують в аптеках Швейцарії.

Новий формат планує представити також мережу зоомаркетів MaterZoo. Але поки лише відомо, що площа магазину товарів для домашніх вихованців складе 50 кв. м.

На другому поверсі можна буде знайти бутіки і ресторани. Цей поверх відкриється орієнтовно в січні 2019 року. Серед перших запущених тут об’єктів заявлений магазин товарів для дому ProMenu, який розміститься в новому форматі на площі 120 кв. м. В ньому можна буде знайти посуд для приготування і сервіровки, для напоїв і бару, всілякий кухонний інвентар і спеціальну техніку для приготування страв та напоїв. У Promenu планується проводити майстер-класи під керівництвом відомих шеф-кухарів України.

Ще один орендар другого поверху – ресторан високої рибної кухні Fish House. Власники закладу — найбільші імпортери риби і морепродуктів в Україну. Меню рибного ресторану і seafood bar Fish House зазвичай пропонує відвідувачам рибні страви Франції, Італії, Японії, Норвегії та інших країн. Все це можна буде знайти з січня 2019 року на площі 350 кв. м.

З інших орендарів ТЦ Good Life на Печерську – італійський сімейний ресторан з дитячою розважальною зоною і паб, який розміститься на мінус першому поверсі. Всього у майбутньому торговому центрі планується розмістити 30 магазинів і 5 елітних ресторанів, які займуть до 40% орендної площі об’єкта. “Фішкою” цих закладів будуть великі видові тераси, що за задумом девелопера стане вагомою конкурентною перевагою нового ТЦ і приверне великі потоки відвідувачів. Планована відвідуваність ТЦ Good Life складе близько 15 000 чоловік в день. Причому завдяки новобудовам, в найближчі кілька років первинна зона охоплення повинна збільшитися на 25%.

Найбільшу терасу з видом на Київ можна знайти на третьому поверсі. Тут будуть розміщені столики одного з представлених на території торгового центру ресторанів, однак відкриття поверху раніше березня 2019 року поки чекати не варто.

Серед планованих інновацій в інтер’єрі проекту-Led Touch системи навігації та медійні екрани по ТЦ. Поверхи будуть об’єднані великим атріумом, оформленим за останніми тенденціями декору з використанням сучасних матеріалів.

Більше фотографій дивіться нижче:

Читайте також

Подарунок на Різдво: яким буде київський ТРЦ Європарк (презентація)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку