Третій і найбільший простір MYplay – shop-in-shop в Comfy (фотоогляд)

Третій і найбільший простір MYplay – shop-in-shop в Comfy (фотоогляд)

11.12.2018 04:00
  1006
Микола Маранчак

Унікальний формат shop-in-shop в Comfy, вдосконалений лазерний тунель, зони тестування і прокачування талантів – чим ще унікальний найбільший магазин в мережі MYplay і де відкриється перше простір рітейлера в Києві.

9 грудня на вул. Січеславська Набережна, 31 а, навпроти цирку в Дніпрі, відкрився третій в Україні торгово-ігровий простір для дітей MYplay. Магазин представлено в форматі shop-in-shop в Comfy.

«Клієнти Comfy і MYplay дуже схожі, вони вибирають якісні товари і звикли до високого сервісу, тому ми впевнені, що таке об’єднання стане зручним і виграшним, як для клієнтів, так і для наших мереж», – повідомляє прес-служба мережі Міккі.

Площа нового простору склала понад 600 кв. м – це найбільший MYplay в мережі. В асортименті представлені гаджети, смарт-годинник, роботи, портативні колонки, навушники, іграшки для дітей, об’єднані з розвитку талантів, товари для активного відпочинку, одяг, взуття та солодощі.

З особливостей простору: басейн з кулями, зони тестів і прокачування талантів, кава-зона зі зручними пуфами, стіл упаковки подарунків, сцена і фотопрімірочна. Головна фішка нового простору – це вже всім полюбився лазерний тунель, але в новому магазині він вдосконалений і збільшений в два рази.

Як повідомляє рітейлер, також на початку грудня мережа дитячих магазинів MIKKI і дитячих просторах MYplay запустила інтернет-магазин MYplay.ua. На сайті представлено ще більше товару, ніж у роздробі, ціни ж в онлайн та офлайн однакові. У найближчих планах – відкриття MYplay в Києві в ТРЦ Smart Plaza.

Як виглядає найбільший MyPlay, розташований на вул. Січеславська Набережна, 31 а, дивіться в фотоогляді.

Читайте також

Лабораторія талантів: як виглядає MYplay в ТРЦ Дафі (фоторепортаж)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Як ритейлери підвищують стандарти виробництва: досвід участі Retail Group у незалежному дегустаційному конкурсі Favorite Food&Drinks 2024

Як ритейлери підвищують стандарти виробництва: досвід участі Retail Group у незалежному дегустаційному конкурсі Favorite Food&Drinks 2024

Ритейлери підвищують якість продукції власного виробництва, така тенденція є трендовою на ринку. Retail Group створює...
time icon  
  3
Усі новини ринку