Підсумки підіб’ємо: в тиждень «Чорної п’ятниці» рітейлери техніки наторгували на 2,5 млрд грн

Підсумки підіб’ємо: в тиждень «Чорної п’ятниці» рітейлери техніки наторгували на 2,5 млрд грн

05.12.2018 08:10
  1148
rau

У порівнянні з 2017-м продажі зросли на 50%, а в деяких категоріях збільшилися більш ніж в два рази.

Дослідницька компанія GfK Ukraine презентувала аналітичну доповідь, присвячену традиційному дню розпродажів – «Чорної п’ятниці»- яка пройшла 23 листопада . Як наголошується в доповіді, за 19-25 листопада (тиждень «Чорної п’ятниці») продажі побутової техніки та електроніки в Україні стали найбільшими за весь період проведення щотижневого дослідження Point of Sales Tracking GfK Ukraine.

У грошовому вираженні за тиждень рітейлери наторгували на 2,5 млрд грн: на 146% більше, ніж за попередній тиждень (12-18 листопада). У минулому році, для порівняння, зростання в тиждень «Чорної п’ятниці» до попереднього тижня дорівнювало 80%. Цього року тиждень розпродажів виявився майже на 50% успішніше, ніж у 2017-му.

Найпопулярніший товар на ринку – смартфони – показали зростання продажів на 108% в порівнянні з попереднім тижнем, в той час як в минулому році – всього на 50%. В середньому, ціна кожної окремої моделі смартфона зменшилася на 6% щодо попереднього тижня. При цьому середня ціна пристрою щодо 45-го тижня 2018-го (5-11 листопада) виросла на 9%. На найпопулярнішу модель тижня середня ціна знизилася на 9%, а кількість проданих штук збільшилася в 2,8 рази. Найбільшим попитом користувалися моделі смартфонів, які з’явилися в продажу в середині року, тобто актуальний асортимент.

Ринок телевізорів, який в 2017 році в тиждень «Чорної п’ятниці» показав найбільше зростання (171%), в цьому році також став лідером – 261% щодо попереднього тижня, а відносно минулого року – на 60%. Найпопулярніша модель тижня продавалася в середньому зі знижкою 16%, а найбільші знижки становили близько 25%.

Продажі холодильників виросли на 219% (в порівнянні з попереднім тижнем). Українці купили в три рази більше холодильників, ніж на попередньому тижні. Реальне середнє зниження ціни найпопулярнішої моделі тижня склало 12%, інших популярних моделей – 10%.

Пральних машин в тиждень «Чорної п’ятниці» також було куплено майже в три рази більше, ніж на попередньому тижні. Темп зростання в грошах склав 168%, а найпопулярніша модель продавалася зі знижкою 14%.

Серед техніки для дому зростання на 169% в порівнянні з попереднім тижнем продемонстрували пилососи. Зниження ціни на популярну модель склало 25%, реальне середнє зниження ціни на бестселери тижня досягало 43%.

На ринку ноутбуків спостерігалося зростання продажів на 82% в грошах і майже подвійне зростання в натуральному вимірі. Середнє зниження ціни на найпопулярнішу модель тижня «Чорної п’ятниці» склало 6%, найбільше – 23%.

«Ми фіксуємо загальне уповільнення динаміки ринку побутової техніки та електроніки в жовтні-листопаді. Навіть тиждень «Чорної п’ятниці» в сукупності з попередніми тижнями, не вирівняли динаміку жовтня-листопада до середньорічної динаміки року. На це є кілька причин:

  • зниження темпів зростання за рахунок високої бази минулого року. Ринок побутової техніки та електроніки зростає останні 10 кварталів, що призводить до збільшення бази порівняння, а також вичерпання потенціалу відкладеного попиту у споживачів;
  • частина покупців в жовтні-листопаді відклала покупки, очікуючи знижок.

Незважаючи на рекордну успішність «Чорної п’ятниці», ці кілька днів акційною активності не змогли компенсувати уповільнення попиту в попередні 4-5 тижнів осені », – коментують аналітики GfK.

Читайте також –

Рекордні продажі: як пройшла Чорна п’ятниця для українських рітейлерів


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку