Топ-20 Facebook-сторінок українських рітейлерів і ТРЦ за листопад
Тотальна зміна лідерів рейтингу та інші несподіванки в топі рітейлерів і торгових центрів в Facebook на початок грудня 2018 року.
До підсумкового річного рейтингу найуспішніших в Facebook рітейлерів і ТРЦ ще місяць, а лідери обох категорій сторінок вже помінялися. Результат цікавий також тим, що таких перестановок на час складання даного рейтингу ще не було. Вже через місяць RAU простежить весь шлях за рік кожного з них і оголосить кращих з кращих у Facebook у 2018-му, а поки представляємо традиційний огляд за місяць, як завжди складений з допомогою аналітичного сервісу Socialbakers.
Рітейл
Межі між офлайн та онлайн рітейлом за останній рік розмилися настільки, що сторінку Rozetka з її магазинами в Києві та Одесі саме час додати в рейтинг традиційного рітейлу. Однак залишимо це вже на 2019-й, коли настане час для апгрейду всього топа. А поки відзначимо, що сторінка Rozetka розміщена вище традиційного лідера рейтингу Watsons на 22 позиції в загальному заліку, 54 і 76 місце відповідно. Дійсно абсолютний лідер онлайн.
Але головною новиною тут є інше. Вперше постійний лідер топа Watsons був скинутий з п’єдесталу першості, що вже по собі історична подія для рітейлу в Facebook. Колосальних зусиль коштувала Алло ця перемога, і ось, станом на кінець листопада Алло – лідер серед українських рітейлерів за кількістю шанувальників в Facebook, з чим і вітаємо.
З інших перестановок в першій десятці – зміна позицій Mi Ukraine і Citrus. Для вічних опонентів зміну не можна назвати вирішальною – дистанція в 6 000 фоловерів для двох гігантів електроніки аргумент незначний.
10-е місце зайняв Marc & André Ukraine, який раптово обійшов український бренд VOVK, трохи нижче також відбулася рокіровка Moyo і Фокстрот.
На 17 позицію вирвався METRO Cash & Carry Ukraine, який випередив не лише Епіцентр К, а й АТБ з його нескінченними пакетами в контенті. Втім обох позаду залишив Yves Rocher Ukraine.
Космо, таким чином, залишається єдиним представником рейтингу, кількість фанів якого менша за 100 000 користувачів. Чи вдасться йому подолати цей психологічний бар’єр до кінця року, стане відомо дуже скоро.
ТРЦ
“Цьому місту потрібен новий герой”, – твердили багато хто, маючи на увазі один з нових ТРЦ, що будуються в столиці, а отримали нового “героя” в рейтингу Facebook, і того не з Києва, а зі Львова. Forum Lviv крок за кроком, але обійшов постійного лідера в особі Ocean Plaza і став, таким чином, першим у рейтингу найбільш успішних торгово-розважальних центрів України в Facebook. Про свій шлях до вершини, довжиною в три роки, львівська команда зовсім недавно розповіла в матеріалі для RAU.
Lavina Mall обійшла ЦУМ і розмістилася на п’ятому місці топа. Запала від H&M виявилося з запасом, а активний маркетинг, націлений на Entertainment, тільки закріпив успіх.
На одну сходинку в загальному заліку піднявся Most-city, що продовжує показувати відмінний результат ще з середини літа. Також порадіти можна за ТРЦ Солнечная Галерея, що піднялася на 17 місце з 19-го. Менше пощастило ТРЦ Сады Победы і маркет-молу Даринок, що цілком поправимо до підсумкового річного рейтингу – дистанція між усіма трьома менше 1 000 фоловерів.
Читайте також
https://rau.ua/news/top-facebook-ritejlerov-sentyabr/