MOYO проводить редизайн магазинів і відкриє найбільшу торгову точку в мережі
Торгова мережа техніки та електроніки MOYO відкриває дві нові торгові точки в Києві. Одна з них буде найбільшою для мережі в Україні.
Як повідомила RAU прес-служба компанії, мережа MOYO почала впроваджувати новий формат роздрібних магазинів у вересні. Тоді почав роботу оновлений концепт-стор рітейлера в ТРЦ Dream Town. В MOYO стверджують, що новий формат був позитивно сприйнятий покупцями. Тому компанія вирішила реалізувати в тому ж дизайні торгову точку біля станції метро Почайна.
«Оформлення, яке в компанії характеризують чотирма словами:« швидкість, комфорт, зручність і довіра», зонуванням нагадує квартиру, роблячи магазини більш затишними. Тепер в цьому форматі почав роботу магазин на проспекті Степана Бандери, 21», – уточнили в прес-службі мережі.
Як повідомляється, в ході оновлення один з перших магазинів мережі MOYO, відкритий ще в 2009 році, істотно розширився і видозмінився. Так, в ньому з’явилася окрема стійка pick-up для видачі інтернет-замовлень, а також було істотно розширено асортимент продукції. Тепер в магазині крім персональної електроніки представлена велика і дрібна побутова техніка, а також товари для особистого користування.
У прес-службі компанії також підкреслили, що до кінця року MOYO планує відкрити в новому форматі ще два магазини, один з яких буде найбільшим в мережі. Також рітейлер планує провести редизайн в двох діючих магазинах.
Довідка. MOYO – мультиформатна мережа магазинів, що об’єднує стандартні роздрібні торгові точки, а також інтернет-магазин. Компанія була заснована в 2009 році, а вже зараз її мережа об’єднує 46 магазинів і представлена в 26 містах України.
Читайте також –
Андрій Барашенко, MOYO: У 2018-му продажі ростуть приблизно на 35%