«Дуже добре конвертує»: як Rozetka, SOVA, Drommel і інші продають через Instagram Stories

«Дуже добре конвертує»: як Rozetka, SOVA, Drommel і інші продають через Instagram Stories

22.11.2018 08:05
  389
Ukrainian Retail Association

Команда графічного онлайн-редактора Crello розпитала українські компанії, як ті використовують і монетизують Instagram Stories.

В огляді для MC Today — кейси та практичні поради від Rozetka, SOVA, Drommel і «Щось цікаве».

Stories та український бізнес

В топах українського Instagram – сторінки телеканалів (наприклад, «1+1», 562 000 підписників, M1 – 143 000 підписників), модних салонів (G.Bar Kiev, 165 000, Oh My Look, 162 000) і брендів одягу (Zhilyova Lingerie, 140 000).

Поступово в топ виходять рітейлери – у Comfy 50 000, а у Makeup.ua – 184 000 підписників. Всі вони працюють зі Stories мало не з перших днів існування формату. За нашими спостереженнями, найпопулярніші канали українських брендів викладають по 4-10 слайдів-storie на добу.

Днями агентство інтернет-маркетингу Promodo поділилося результатами нового підходу до просування Rozetka в Facebook і Instagram. У Instagram охоплення сторінки маркетплейсу виросло на 72%, залученість на 277%, а підписки – на 63% (зараз їх 110 000).

Спеціально для формату stories Rozetka найняла нового співробітника – stories-мейкера, людину в команді, яка створює брендові stories.

Stories в Instagram-каналі Rozetka

Команда Crello поспілкувалася з представниками брендів SOVA, Drommel і «Щось цікаве» на тему, який контент, навіщо і як часто вони викладають в stories і які результати це приносить.

Ювелірний бренд SOVA

48900 підписників в Instagram

Катерина Лагутіна, PR-менеджер SOVA: «Зараз stories відмінно конвертують відвідувачів в покупців»

Контент

У stories SOVA змішані фото, відео, анімація та опитування – авторський брендовий контент, знятий спеціально для соцмереж, робить анонси акційних пропозицій і публікує контент, створений лідерами думок для бренду. Ще бренд робить фото і відео звіти з заходів бренду і stories з новинами.

Механіка

SOVA публікує від шести stories в день, «тому що після п’ятої охоплення падають». Успішна stories в SOVA набирає охоплення від 4000 користувачів та дає від 100 переходів на сайт. Регулярний постинг stories призводить на сайт в середньому від 2000 користувачів в тиждень.

Частина слайдів в stories SOVA за день

Ефективність

Максимальні переходи на сайт, відгук і додаткові питання збирають предметні фото прикрас. Багато запитів приходить після відео про розпакування і примірку прикрас. Їх зберігають у розділі “Актуальне”, звідти йде зворотний зв’язок через прямі повідомлення.

Найуспішнішим стало відео в stories одного з лідера думок в золотому кольє з колекції «В очікуванні дива». Бренд отримав на 30% більше переходів на сайт, запити з приводу виробу йшли ще три дні після публікації. SOVA посилила ефект від посту своїм stories-контентом про цей товар і всю колекцію в цілому.

Мебельний бренд Drommel

26 200 підписників в Instagram

Контент

Drommel використовує stories, щоб зробити огляди продуктів і шоу-руму, поділитися інформацією про інтерв’ю, спецпроекти і показати, як бренд згадують лідери думок і постійні клієнти. Конкурси і вакансії теж потрапляють в stories.

Механіка

Час від часу бренд проводить в stories опитування перед запуском нових продуктів, щоб дізнатися попит, і відповіді підписників дійсно впливають на асортимент. Середній показник залученості опитувань – 15-20%, вони підвищують лояльність користувачів до бренду.

Ефективність

Одна з найбільш ефективних рекламних кампаній в stories – «Топ НЕ продажів Drommel». Drommel дав відмічені товари як ексклюзивні, якими ще не наситилися. Охоплення рекламної кампанії було в 85 разів вище, а переходів по посиланню спостерігалося в 40 разів більше, ніж зі звичайних stories. Про комерційну конверсію говорити складно, тому що реклама була націлена на перегляд.

Два скріншоти з stories «Топ НЕ продаж Drommel»

У stories Drommel виклав огляд свого шоу-руму. Його розбили на чотири короткі відеоісторії. Цей контент повинен був залучити більше людей в шоу-рум. Мета була досягнута – в наступному місяці після публікації число відвідувачів подвоїлося.

Скріншоти відео з шоу-руму

Майстерня-магазин крафтового біжутерії та інтер’єрних речей «Щось цікаве»

30 000 підписників в Instagram

Контент

В основному профілі «Щось цікаве» дотримується однієї стилістики, а в stories експериментують. Відео, покадрова зйомка, уповільнена зйомка, гіфки – все це активно використовується. У stories може йти і запланований контент, і імпровізація.

«Буває, у нас відбувається щось дуже цікаве або хтось прийшов в гості – намагаємося такі моменти ловити саме для stories», – говорить менеджер проектів компанії Іванна Тирпич-Радомська

Stories в «Щось цікаве»

Механіка

Щодня в stories профілю з’являється близько п’яти слайдів з фото, опитуваннями або відео. Цей формат допомагає бути постійно на очах у читачів і в цілому підвищує активність профілю.

Ефективність

«Останні кращі показники дала серія stories, де ми розповідаємо про початок ремонту в наших нових апартаментах», – каже Іванна. Фото були жорсткі, робочі, але їх подивилося 6-7 тис. підписників. Їх активно коментували і відправляли питання.

Висновки і поради

Stories – відмінний формат, щоб залучити аудиторію і підтримувати її інтерес до життя бренду. Ще це спосіб швидше отримати зворотній зв’язок і дізнатися у своїх споживачів, що саме вони хочуть.

Рекомендації українських брендів:

  • публікувати не менше шести слайдів в stories в день, регулярно;
  • робити фото- і відео-stories з акцентом на товар;
  • робити stories про те, що відбувається «тут і зараз»;
  • цікавитися думкою споживачів шляхом опитувань та інших активностей в stories;
  • приділяти stories особливу увагу – доручати роботу з ними окремому співробітнику.

Читайте також –

Корисні оновлення для бізнесу в Facebook, Instagram та інших соцмережах


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку