Кращі жарти і меми українських рітейлерів у жовтні

Кращі жарти і меми українських рітейлерів у жовтні

03.11.2018 09:00
  1218
Микола Маранчак

Kasta і котики, Епіцентр К і робот Софія, Укрпошта і томос, а також лайфхаки від Ашан, тролінг Люксоптики колегами з Аптека24 та інше.

В період холодних новин навіть рітейлери згадують про те, що “зима близько” – власне під цим девізом можна було б окреслити жарти українських компаній у жовтні. Але томос, робот Софія в Києві та Хеллоуїн створили відмінну платформу для того, що середина осені виявилася не менш багатою на креатив вітчизняних SMM-фахівців.

Хтось намагався напередодні Хелловіну налякати своїх покупців знижками, а хтось – розвішеними по магазину брязкальцями. Але ніщо так не лякає, як це слово. І краще не вимовляти його всує. Епіцентр К, припини, це занадто жорстко.

Інша вдала шутка Епіцентру в жовтні стосувалася приїзду робота Софії в столицю. Хто пропустив, розповідаємо, що за чутками, на питання про корупцію в Україні штучний інтелект на час підзавис. А ось знижки на автотовари, на думку DIY-рітейлера, повинні були викликати у робота захват.

Ашан у жовтні жартував по-своєму. Ніяких мемів, тільки лайфхаки, тільки хардкор. Ось, наприклад, як швидко остудити чай або як зробити вечерю смачнішою. Десь банально, але правдиво.

Рекламу Люксоптика із закликом “не відтягуй!”не бачив тільки ледачий, або той, хто не помічає бордів по Києву і не відключає Adblock в браузері ні на мить. Колеги по SMM-цеху з Аптека24 не стали проходити повз і трохи потролили мережу оптик.

UAmade заговорив про близьку зиму. Ніяких хитрощів навколо Неда Старка чи Джона Сноу, щоб зайвий раз не дратувати фанатів, яким і без того занадто довго очікувати фінального сезону зрозуміло якою кіно-саги.

А ось Король ночі з ковзанами визвав посмішку. Такою реклама Льодової Арени у вінницькому ТРЦ Мегамолл ще не була.

Однією з ключових соціально-політичних тем жовтня був, звичайно ж, томос – надання автокефалії УПЦ КП. На церковні теми рідко хто ризикує жартувати, але в Укрпошта виявився свій особливий погляд на тему. Вийшло смішно, Нова пошта негодує.

Повертаючись до теми Хелловіну, важко обійти увагою сир Пирятин. “Сир чи життя?”, – написав виробник в Facebook.

Креативний сирок також витончено порадів осені і “Бабиному літу” зокрема.

LaBoutique забавно нив про відсутність грошей і таких жартів було не мало. Терміново виплатіть ЅММщикам LaBoutique зарплату!

KFC хвастались новою роботою, а також знайшли хто з’їв останнє крильце.

Kasta напередодні Дня Всіх Святих згадала один з кращих жахів нульових “Дзвінок”. Правда у онлайн-рітейлера в якості монстра пухнастий монстрик.

Ельдорадо у жовтні не жартували, зате згадали про Всесвітній день захисту тварин і мі-мі-мі-шну дівчинку з козеням захотілося просто так опублікувати. Тому що ми так можемо.

Хоча один жарт від Ельдорадо був – на сайті. Расистський.

Про вересневий редизайн Rozetka користувачі встигли забути (але жарти їх живуть на RAU) і переключилися на новий корпоративний логотип Укрзалізниці. Один із жартів невідомого користувача виявився особливо яскравим, який шкода було б пропустити, – сайт Української залізниці оформили у вигляді небезвідомого Pornhub. Почуття гумору українцям точно не віднімати.

Читайте також наш попередній огляд –

Кращі жарти і меми українських рітейлерів у вересні


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  35
Усі новини ринку