Ситуативний маркетинг: як бренди жартували над перформансом Бенксі

Ситуативний маркетинг: як бренди жартували над перформансом Бенксі

21.10.2018 09:00
  1002
Микола Маранчак

Як McDonald’s, Lifecell, Аптека24, Kabanosy, IKEA, Volvo та інші обіграли історію з самознищенням картини Бенксі «Дівчина з повітряною кулею».

Несподіване самознищення картини Бенксі під час аукціону Sotheby’s 5 жовтня змусило обговорювати мистецтво навіть тих, кому, як правило, живопис і тим більше андеграундні художники стріт-арту байдужі. Публічний акт грандіозного вандалізму вартістю 1,04 мільйона фунтів стерлінгів раптово надихнув соцмережі на різні карикатури і жарти, увічнивши тим самим картину Бенксі «Дівчина з повітряною кулею» ще й у такому типі хуліганського мистецтва, як меми. До фотошоп-веселощів приєдналися також українські та світові бренди. Для тих, хто пропустив, можна подивитися відео, як це було, ну і після нього поїхали!

“Щоб полюбити твір мистецтва, його треба розкрити”, – написали в українському Facebook KitKat Ukraine.

Аптека24 призвала не знищувати твори мистецтва і відправляти нерозбірливі рецепти від лікарів до них.

Їх підтримали українські ковбасники Kabanosy компанії Дмитрук.

Lifecell тонко натякнули на своїх двох конкурентів. Ні Київстар, ні Vodafone на жарт не відреагували.

Компанія Біосфера задалась питанням “різати чи не різати” туалетний папір, адже після розрізання роботи Бенксі її шматочки виросли в ціні вдвічі. Паралель вийшла сумнівна, але теж заслуговує бути відміченою.

IKEA перетворила свій килимок в шедевр у відповідь на хайп з картиною Бенксі. На думку креативників, килимок бренду може стати шедевром за меншу ціну.

McDonald’s в Австрії також пропустив свою рекламу через шредер, правда тут «смужками» стала картопля фрі.

Їх прикладу послідувала також мережа супермркетів Lidl, реалізувавши ідею у вигляді забавного шаржу.

VOLVO також зіграли в цю гру. Пост з’явився в Instagram бренду 10 жовтня.

Автор даного шедевру залишився невідомий, проте українським дизайнерам, можливо, є сенс взяти ідею на замітку.

Взяв участь у креативі також український комедійний серіал “Марк + Наталка” з Наталкой Кобізькой. З підписом “Шедеври нашого часу” в Instagram ситкому виклали симпатичний ролик, що повторює акт ще свіжого, але вже легендарного вандалізму.

https://www.instagram.com/p/BpG0jQyFl22/

Що стосується інших користувачів, то деякі за допомогою жарту навіть скоювали замах на світові шедеври живопису. Обережно! Не для цінителів мистецтва зі слабкими нервами.

А ось так виглядало б знищення шедевра основоположника супрематизму, киянина Казимира Малевича.

А ось так знищення картини цілком справедливо побачили матеріалісти і виявилися дуже точні в своєму визначенні скоєного анонімним англійцем.

Читайте також –

Як соцмережі жартували над редизайном логотипу Rozetka


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку