
Рекламні війни: 7 легендарних битв брендів
Усім відомо, що гумор продає, і він став потужним інструментом для брендів, щоб залучати, розважати та перевершувати...


Одна із найбільших міжнародних компаній, що працює в сегменті DIY – Do It Yourself – приєдналася до профільного об’єднання гравців ринку роздрібної торгівлі.
Leroy Merlin – входить до групи компаній ADEO – торгівельна мережа будівельних гіпермаркетів, що спеціалізується на продажі товарів та рішень з унікальною обіцянкою: надати можливість найбільшій кількості людей втілити свої бажання щодо будинку своєї мрії. Мережа представлена в 13 країнах світу та нараховує більше 500 магазинів.
Керівництво та колектив RAU вітають вступ компанії до Асоціації і сподіваються на довге, успішне та взаємовигідне співробітництво.
Читайте також –
Глава Leroy Merlin Україна: Рухаємось до омніканальної моделі взаємодії з покупцями