Реклама тижня: Алло, Аптек Низьких Цін, Under Armour, Леся Нікітюк і ноги Олі Полякової

Реклама тижня: Алло, Аптек Низьких Цін, Under Armour, Леся Нікітюк і ноги Олі Полякової

07.10.2018 09:00
  1688
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.

Алло

Безстрашна Леся Нікітюк знову кинула виклик магії в рекламі Алло. Цього разу відома телеведуча зі словами “Та ти шо!”протиставляє танцям з бубном переваги смарт-техніки за допомогою дистанційно керованих кави-машини і робо-пилососа. Двох танцюючих шаманів, які ймовірно символізують далеких від технологій колег, не рятує навіть магічне коло в кращих традиціях Гоголя. Здавалося б, причому тут розодягнені в шкури тварин індіанці. Втім, напевно, це все постмодернізм. Над міні-серіалом, в якому чаклуни безрезультатно б’ються з майбутнім, попрацювало креативне агенство Tabasco.

Intuicia

Схоже тепер не тільки вокальні дані Олі Полякової з її діапазоном голосу в три октави є її надбанням. Ноги української поп-діви стали амбасадором бренду жіночих колгот Intuicia. Ролик спочатку нагнітає нічну самотність Полякової десь у застінках сцени, але потім швидко розряджає обстановку – виявилося співачці потрібно було лише назвати правильний пароль, щоб вийти з приміщення. Ні колготи бренду, ні ноги виконавиці, прикриті довгою спідницею, в сюжеті участі не брали.

Люксоптика

Мережа оптик Люксоптика видала власний жартівливий маніфест зі слоганом “Не відтягуй!”За сюжетом дівчина азіатської раси відтягує в сторони повіки, щоб прочитати меню в ресторані. Чим їй це може допомогти, історія замовчує. Епіграфом дивної ситуації стає закадровий голос, що закликає піти перевірити зір. Цікаво, що до комічного абсурду у своїй рекламі Люксоптика звертається не вперше, трьома місяцями раніше компанія спільно з агенцією Madcats представила кілька саркастичних відео на тему телеабсурду, за допомогою якого телебачення часто просуває разюче непотрібні речі. Схоже, такий підхід в мережі оцінили.

Аптек низьких цін АНЦ

У мережі тільки ледачий вже не обговорив трешову рекламу мережі Аптеки низьких цін. Подивитися в ній і справді є на що: бородаті жінки, стереотипи про східну культуру, багато дрімучого сексизму і нарочито жахливий монтаж в стилі 90-х. Цвяхом програми стала акція під назвою”трахтебедох”. Якщо мета творців відео була зробити вірусний ефект, то вона виявилася досягнутою – реклама стала найбільш обговорюваною на просторах UAnet цієї осені. Ролик можна похвалити за зухвалість в кращих традиціях жанру треш, питання в тому, що робити непідготовленим глядачам, які хотіли б це розвидіти.

Under Armour

Тим часом до непривабливих речей звернувся також спортивний бренд Under Armour. Нове творіння американців виглядає абсолютно традиційним для мотиваційних, безсюжетних відео про спорт, проте цього разу акценти зміщені в сторони найменш затишної сторони тренувань, яку часто супроводжують не тільки перемоги, але й біль з розчаруванням. Відомі, але не в нашій країні, спортсмени демонструють в новій рекламі свої садна і забої, як би натякаючи, що вони теж страждають, як і звичайні спортсмени-новачки або любителі, але все забувається, коли перемагаєш.

Читайте також наш попередній огляд –

Реклама тижня: АТБ-маркет, SOVA, Guinness, Емілія Кларк і Петя Бампер


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  3407
Усі новини ринку