Японський бренд USUPSO став членом Асоціації рітейлерів України

Японський бренд USUPSO став членом Асоціації рітейлерів України

08.10.2018 08:00
  780
rau

Компанія, торговельна мережа якої налічує більше 1000 магазинів в 30 країнах, приєдналася до профільного об’єднання гравців ринку роздрібної торгівлі.

Read in English

Бренд USUPSO родом з Токіо – однієї зі світових столиць сучасного дизайну та інновацій. Концепція бренду – «японський бренд товарів для яскравого життя».

Сьогодні USUPSO – міжнародна мережа, яка налічує більше 1 000 магазинів в 30 країнах світу. У січні 2018 року бренд відкрив перший магазин в Україні в Одесі (ТРЦ Riviera), а в березні 2018 запустив перший в світі інтернет-магазин.

Команда USUPSO впевнена, що кожен день повинен бути не тільки комфортним, але й захоплюючим. А щоденні рутинні справи можуть перетворюватися у цікаві пригоди завдяки незвичайним товарам USUPSO.

Керівництво та колектив RAU вітають вступ компанії до Асоціації і сподіваються на довге, успішне і взаємовигідне співробітництво.

Читайте також –

Майстерня FROM US стала членом Асоціації рітейлерів України


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Олена Левченко, Sport City: Плануємо стати №1 мережею одягу та взуття для активного життя в Україні за рівнем сервісу

Олена Левченко, Sport City: Плануємо стати №1 мережею одягу та взуття для активного життя в Україні за рівнем сервісу

У 2024 році виторг мережі Sport City зріс на 18% порівняно з 2023-м. Чому компанія робить фокус на відкриття магазинів в центрі та...
time icon  
  301
Усі новини ринку