Топ-20 Facebook-сторінок українських рітейлерів і ТРЦ за вересень

Топ-20 Facebook-сторінок українських рітейлерів і ТРЦ за вересень

03.10.2018 08:15
  494
Микола Маранчак

Хто з рітейлерів і торгових центрів серед лідерів в Facebook на початку жовтня 2018 року.

Як і очікувалося, осінь стала відправною точкою глобальних перестановок в рейтингу найбільш успішних компаній в Facebook. Дев’ять рітейлерів змінили свої позиції: хтось піднявся, а хтось зовсім вибув з топа. Зміни і у торгових центрів. Хто наростив аудиторію, а кому краще переглянути свою SMM-стратегію з просування офіційної сторінки в Facebook — у матеріалі RAU.

Рітейлери в Facebook

Згідно з даними аналітичного сервісу Socialbakers зміни в топі офіційних сторінок рітейлерів у Facebook починаються вже в першій п’ятірці. Головною подією вересня став успіх Intertop, який змістив з п’ятої позиції JYSK. І хоча різниця в кількості шанувальників не перевищує поки і тисячі осіб, розбіжність в темпах зростання обох дозволяє стверджувати, що українська взуттєва мережа поступатися не планує. Приємним бонусом для “інтертоповців” стало також подолання позначки в 200 000 фанів. Таким чином Intertop став шостим серед усіх українських роздрібних гравців, кому це вдалося. Несіть шампанське.

Лідеру фейсбучного турніру Watsons Україна зовсім трохи не вистачило, щоб подолати позначку в 400 000 підписників. Такий численний фан-клуб стане абсолютним рекордом в українському рітейлі. Про Книгу рекордів Гіннесса мова, звичайно, поки не йде, але привід відсвяткувати успіх є. Схожа історія у Алло – менше 1000 чоловік до того, щоб мережа магазинів техніки та електроніки отримала в свою обойму 300 000 Facebook-шанувальників. Як мінімум, це красиво.

Рітейлер року в сегменті техніки, електроніки і гаджетів Comfy вирішив довести свою першість і в Facebook. З невеликим відривом компанія обійшла свого одвічного конкурента по ринку Цитрус. Втім, ще не вечір: різниця всього 800 шанувальників, можливо “цитрусові” ще зможуть не кисло відігратися. Але поки фіксуємо саме такий результат. Мабуть не дарма топ-менеджмент Comfy виходить в магазини замість персоналу обслуговувати клієнтів. Ті явно реагують на такі кроки позитивно.

От у кого погані новини, так це у Будинок Іграшок. Відразу двоє конкурентів за рейтингом – MOYO.ua і Colin’s – опинилися попереду мережі магазинів іграшок. Все, звичайно, може незабаром змінитися, адже маркетинг-директором мережі Будинок Іграшок призначений колишній топ Алло (друге місце в рейтингу) і тих самих MOYO.ua.

Привітати з поверненням до рейтингу можна Космо. Мережа покинула топ ще в кінці 2017 року і ось нарешті знайшла в собі сили влаштувати блискучий “камбек” і обійти конкурента – єдиних ювелірів рейтингу – бренд Pandora. Таким чином, вся трійка “Рітейлер року в drogerie”, відзначені на церемонії Retail&Development Business Awards 2018, зайняла примітні позиції в рейтингу – першу сходинку, третю і 20-ю.

ТРЦ у Facebook

Є на що подивитися і в рейтингу вітчизняних ТРЦ в Facebook. Насамперед це перший в історії України (якщо так писати, то виходить цілком собі пафосно) торгово-розважальний центр, який взяв висоту в 100 000 шанувальників у Facebook. Йдеться звичайно ж про беззмінного лідера топа ТРЦ Ocean Plaza. На фоні цих досягнень заява, що в наступному році в них буде впроваджуватися нова стратегія просування, звучить ще більш цікаво.

Першим же тихий вир рейтингу торгових центрів, який зазвичай не відрізняється серйозними потрясіннями, сколихнула Lavina Mall, яка обійшла відразу двох суперників – ТРЦ Victoria Gardens і ТРК Проспект. Все це, звичайно ж, не випадково і пов’язане зі знаковою для ринку подією (спойлер: відкриттям на Берковецькій першого в Україні H&M).

Число фанатів збільшилося ще одного у шопінг-моллу МОСТ-сіті, який з початку літа піднявся з 15-го місця і ось нарешті прорвався в першу десятку. З чим можна і привітати дніпрян, так як до цього там правили бал лише кияни та львів’яни. Яка-ніяка, а подія для Facebook-спільноти ринку комерційної нерухомості. Позаду залишився ТРЦ King Kross Leopolis. Є над чим працювати.

Також варто відзначити успіхи маркет-моллу Даринок. З невеликим відривом киянам вдалося обійти одеських колег в особі Сади Перемоги Luxury Gallery. Схоже їм все-таки вдалося залучити мілленіалів – у всякому разі план був саме таким.

Зміцнив своє становище і Skymall, а скорий вихід H&M в цей торговий центр швидше за все дозволить їм також трохи піднятися в рейтингу. Принаймні все йде саме до цього.

Читайте також

Топ-20 Facebook-сторінок українських рітейлерів, ресторанів і ТРЦ за липень


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку