Litra відкриває новий магазин, планує експеримент з форматом і власний імпорт
Мережа магазинів Litra розширила мережу до семи торгових точок, відкривши новий магазин в столичному торговому центрі Ашан Біличі.
Про це повідомила компанія Retail&Development Advisors, яка виступила брокером в підписанні договору оренди приміщення під магазин.
Як уточнив у коментарі RAU директор з маркетингу Litra Дмитро Козлов, технічне відкриття нового магазину в ТЦ Ашан на вулиці Берковецькій, 6 вже відбулося. Однак поки магазин працює в тестовому режимі, без повного асортименту. Офіційне відкриття торгової точки має відбутися ближче до кінця поточного тижня. На той час в магазині площею 100 кв. м буде представлено 70 видів розливного пива, близько 300 – пляшкового, понад 300 позицій віскі, а також невеликий асортимент інших алкогольних напоїв і снекова група.
Коментуючи подальші плани по розширенню мережі, маркетинг-директор Litra зазначив, що до кінця року компанія планує розширити мережу до 10 торговельних точок в Київському регіоні.
Найближче відкриття магазину мережі планується в столичному житловому масиві Борщагівка. Тут компанія планує протестувати зменшений формат магазину площею близько 40 кв. м.
«Вже підписали договір оренди приміщення площею близько 40 кв. м на Борщагівці. З огляду на специфіку району та розміщення в стріт-рітейлі, вирішили випробувати новий, експериментальний формат з меншою площею і асортиментом. У цьому магазині буде близько 40 видів розливного пива, і близько 70 позицій віскі», – уточнив Дмитро Козлов.
Зараз в мережі працюють торгові точки площею від 90 кв. м до 200 кв. м як в стріт-рітейлі, так і в рамках ТЦ. При цьому, як запевняє представник Litra, більш ефективними для компанії на даному етапі є торгові точки більшого розміру. «За рахунок більшого асортименту такі магазини привабливіші для покупця, в них фіксується більший середній чек і товарообіг. При цьому витрати на оренду приміщення більшої площі не набагато вище, ніж маленького. Наприклад, оренда магазину в ТЦ Полярний площею 100 кв. м лише трохи дорожче, ніж 40 кв. м на Борщагівці. У тому числі тому вирішили поекспериментувати з зовсім маленькою площею, щоб зрозуміти, чи має сенс взагалі такий формат розвивати», – пояснює директор з маркетингу Litra.
Уже з 2019 року компанія має намір почати власний імпорт алкоголю в Україну для забезпечення потреб мережі.
В першу чергу рітейлер планує ввозити в країну крафтові позиції віскі, які зараз не представлені в Україні. «У нашому розпорядженні є визнаний в Україні фахівець з віскі, який вже сформував перелік позицій, не представлених в країні. Збираємося це виправити і вже в 2019 році здійснити перші поставки. На старті мова йде про завезення 2000 пляшок для реалізації у власній мережі», – підкреслив Дмитро Козлов.
Нагадаємо, перший магазин LITRA відкрився в листопаді 2017 року. Зараз мережа об’єднує вісім торгових точок в столиці, а в планах компанії відкрити 40 магазинів в Києві та 100 об’єктів по Україні в найближчі 3-5 років. Детальніше про заснування компанії, концепцію бізнесу та формат магазинів можна прочитати в матеріалі за посиланням.
Читайте також –