Новини fashion-рітейлу: H&M, Liu Jo, Miraton та нові бренди в Gulliver і Ocean Plaza

Новини fashion-рітейлу: H&M, Liu Jo, Miraton та нові бренди в Gulliver і Ocean Plaza

14.09.2018 08:10
  1140
Виктор Нагорский

У ТРЦ Gulliver і Ocean Plaza відкрилися нові магазини міжнародних брендів, H&M оголосив про плани розвитку в Україні, Miraton і Betty Barclay постали в нових форматах, та інші новини українського fashion-рітейлу.

Liu Jo

На першому поверсі київського ТРЦ Gulliver відкрився бутік італійського преміального бренду Liu Jo. Торгова точка площею 150 кв. м відповідає фірмовій концепції оформлення магазинів бренду по всьому світу, що отримала назву «Curiosity retail concept». Тут представлені жіночі колекції ліній Gold і Black Label, а також більш молодіжної лінії Blue Denim, White Label, Sport колекції сезону Fall / Winter ’18. Крім цього. асортимент доповнюють колекції аксесуарів і взуття.

Бренд Liu Jo був заснований більше двадцяти років тому в місті Карпі (Італія) братами Маркі. В Україні бренд представляє компанія ARGO, яка рік тому відкрила перший магазин Liu Jo в Києві в торгово-розважальному центрі Ocean Plaza.

Tally Weijl

У запорізькому торгово-розважальному комплексі City Mall відкрився новий магазин жіночого одягу Tally Weijl. Як повідомила RAU прес-служба компанії Arricano (керуюча ТРК City Mall), торгова точка зайняла площу в 120 кв. м. В асортименті магазину – сукні, джинси, жакети, футболки, сорочки, комбінезони та інше.

Conte

Магазин панчішно-шкарпеткових виробів компанії Conte Ukraine відкрився у львівському торгово-розважальному центрі Victoria Gardens. Про це повідомила компанія RDA, яка виступила брокером при підписанні договору оренди приміщення під магазин. Згідно з повідомленням, площа торгової точки склала 155 кв. м. Вона розташувалася на першому поверсі ТРЦ.

В магазині представлена продукція для всієї родини: широкий модельний ряд класичних, коригувальних, теплих і ажурних колготок, легінсів, брюк, комбінезонів, вишуканих панчіх, бавовняних шкарпеток і гольфів, колготок для школярок і маленьких модниць, а також білизни для чоловіків.

Andre Tan

Магазин Andre Tan відкрився в сімейному форматі в харківському торгово-офісному центрі AVE Plaza. Як пише портал Сommercial Property, новий орендар був залучений фахівцями компанії «Рустлер Нерухомість Сервіс», яка управляє об’єктами нерухомості по всій Україні. Торгова точка Andre Tan, площею 195 кв. м, розпочала роботу в серпні на третьому поверсі центру.

Видання також зазначає, що магазин презентував новий сімейний формат, представлений лінійками фірмового одягу та аксесуарів для жінок, чоловіків, дітей.

Miraton

В середині серпня в ТРЦ Ocean Plaza в Києві відбулося офіційне відкриття взуттєвого магазину Miraton. Новий бутік зайняв площу 168 кв. м на першому поверсі торгового центру. Як повідомила прес-служба консалтингової компанії UTG, торгова точка бренду в Ocean Plaza відрізняється від інших магазинів мережі абсолютно новим дизайном – Fashion Space, який був розроблений французьким архітектором, що спеціалізуються на тривимірному просторі.

Що стосується асортименту торгової точки, то за словами директора роздрібної мережі Miraton Вадима Нечепуренко, тут представлені колекції жіночого та чоловічого взуття, сумки, рюкзаки, аксесуари, прикраси, зони з lifestyle аксесуарами, а також різні дрібниці для сучасного будинку і подорожей.

Нагадаємо, компанія Miraton працює на ринку України з 2006 року і зараз об’єднує 14 магазинів в п’яти містах України.

H&M

Відкривши перший магазин в Україні в столичному ТРЦ Lavina Mall, шведський рітейлер H&M оголосив про місце запуску другої торгової точки в країні. Як розповів в інтерв’ю RAU керуючий директор H&M Фредрік Олссон, вже в жовтні цього року компанія планує відкрити магазин в торгово-розважальному центрі Sky Mall. Топ-менеджер H&M також відзначив, що рітейлер розглядає можливості для розвитку не тільки в Києві, а й в інших великих містах країни. «Конкретних планів в інших містах України поки немає, але ми впевнені в українському ринку, і впевнені що великі міста мають високий потенціал», – зазначив Олссон.

Він також повідомив, що для відкриття магазинів H&M розглядає локації як в ТРЦ, так і в стріт-рітейлі. «Ми були вже на головних торгових вулицях Києва і вони справили дуже хороше враження, в тому числі, і з точки зору потенціалу роздрібної торгівлі. Для нас важливо знайти правильний баланс між локаціями в ТРЦ і стріт-рітейлом», – сказав керуючий директор шведського fashion-гіганта.

Vagitna

У маркет молі Даринок в Києві відкрився магазин одягу для вагітних і годуючих мам Vagitna. Новий орендар розмістився на першому поверсі в зоні «Бульвар» і зайняв площу понад 28 кв. м. У асортименті бренду представлені верхній, спортивний та домашній одяг, сукні, туніки, блузи, кофти, джинси, комбінезони, штани, легінси, спідниці, колготи, нижня білизна, бандажі, подушки для вагітних і для годування.

Весь асортимент товару в магазині на 90% виготовлений з натуральних тканин (бавовна, льон, віскоза, еластан, мікрофібра) і сформований з трендових моделей провідних українських та європейських виробників, таких як Rooster, White Rabit, Lesson, Genika, Nowa Ty, Аlles, Mama Lux.

Betty Barclay

Магазин Betty Barclay в ТРЦ Ocean Plaza провів реконцепцію. Як повідомив брокер ТРЦ, компанія UTG, ця торгова точка відкрилася ще навесні 2015 року, але вже після півроку роботи було прийнято рішення повністю оновити концепт магазину. Як розповів директор з продажів Betty Barclay Дмитро Труба, акцент в інтер’єрі оновленої торгової точки був зроблений на еко-матеріалах, натуральних спокійних відтінках, легкості та мінімалізмі.

Laurel

На початку вересня в ТРЦ Gulliver в Києві відкрився флагманський бутік німецького бренду жіночого одягу Laurel. Як повідомила прес-служба торгово-розважального центру, магазин розмістився на площі близько 100 кв. м. Бутік пропонує відвідувачам комфортний, практичний та функціональний жіночий одяг в стилі casual для щоденного використання. В асортименті торгової точки представлені сукні, жакети, укорочені брюки і блузи, а також верхній одяг і аксесуари колекції сезону осінь-зима 18.

Бренд Laurel був заснований в Мюнхені в 1978 році як окрема лінія бренду Escada. Це успішний бренд преміум-класу, представлений у фірмових магазинах 30 країн світу.

Week

У столичному ТРЦ РайON відкрився новий магазин українського бренду Week. У торговій точці площею 110 кв. м представлено верхній одяг, спідниці, світ-шоти, светри, шорти, блузи, сорочки, майки, футболки, комбінезони та джинси від українського виробника.

Нагадаємо, Week – український бренд стильного жіночого одягу з щотижневим оновленням асортименту. Вся продукція виготовляється на власному виробництві в Дніпрі. Асортимент бренду представлений в мережі роздрібних дрес-маркетів, а також фірмовому інтернет-магазині. Зараз мережа магазинів Week об’єднує вісім торгових точок в п’яти містах країни: Києві, Херсоні, Дніпрі, Одесі та Львові.

Тerino

Магазин сорочок Terino Classiс відкрився в рівненському ТРЦ Злата Плаза. Брокером при підписанні договору оренди приміщення для торгової точки виступила компанія Retail & Development Advisor. Площа магазину, що розмістився на другому поверсі торгового центру, склала майже 25 кв. м.

Terino Classic – новий бренд сорочок середнього цінового сегмента, створений компанією Franttini. Асортимент цієї торгової марки представлений широким вибором вишиванок від класики до модерну, а також невід’ємною частиною ділового стилю: краватками та аксесуарами.

Trussardi

В кінці жовтня в ТРЦ Ocean Plaza, відкриється бутік італійського бренду Trussardi. Як повідомляє прес-служба UTG, новий магазин розміститься на першому поверсі торгового центру і постане в новому для України концепті. В асортименті торгової точки будуть представлені колекції чоловічого і жіночого одягу, а також лінійка аксесуарів бренду.

Нагадаємо, торгова марка Trussardi була заснована Данте Труссарді в 1911 році в італійському місті Бергамо. Зараз торговельна мережа Trussardi налічує 183 магазини в Італії та за її межами.

Читайте також –

Олексій Омельянчук, ShoppingMall.com.ua: Як стати провідним маркетплейсом українських fashion-брендів


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку