Реклама тижня: Comfy, Plus, IKEA, Чак Норріс і ролик до Дня Незалежності

Реклама тижня: Comfy, Plus, IKEA, Чак Норріс і ролик до Дня Незалежності

26.08.2018 09:00
  948
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі.

Comfy

Несподівано для всіх Comfy розродилися грандіозним відеокліпом про любов до України. У головних ролях знялася команда рітейлера з різних куточків країни. Не залишився осторонь і генеральний директор компанії Ігор Хижняк, підспівуючий співробітникам. Вийшло настільки легко і доброзичливо, що ролик миттєво отримав масу позитивних відгуків. Мальовничі пейзажі, яскраві вишиванки і пам’ятник Кобзареві додаються.

PLUS

Мало що так зближує людей, як любов до їжі. Новий спільний кампейн Jwt Amsterdam і голландського супермаркету PLUS розповідає історію сирійського хлопчика з сім’ї біженців, який знаходить друга в новій школі завдяки обідньому перекусу. Ну і понеслося – обмін солодощами, вивчення кулінарної культури чужої країни і спільне дуркування, зняте, треба зауважити, дуже мило.

Toyota

Могутній Чак Норріс засвітився в рекламному відео нового пікапу від Toyota Tacoma. Автомобіль рятує людей, запалює на вечірці і навіть знімає м’ячик з дерева. Чудовий абсурд продовжується грою пікапу в шахи, серфінгом і сутичкою зі злочинцем. В кінці відео 78-річний майстер бойових мистецтв дивується: «Ви замінили мене вантажівкою?», але очевидно, що могутнього Чака ніким і нічим не заміниш.

Acer

Герой численних мемів “Гарольд, що приховує біль”, справжнє ім’я якого Арато Андраш, знявся в рекламі ігрового ноутбуку Acer. За сюжетом Гарольд замовляє додому ігровий ноутбук Acer Predator. Кур’єри, потрапивши до нього в будинок, виявляють, що “Гарольдів” насправді багато і навіть є жінка – Гарольд. Ролик виглядає дещо дивно, особливо якщо бути мало знайомим з популярним на Заході героєм, однак це не завадило йому за тиждень набрати понад 3 млн переглядів на YouTube-каналі німецького онлайн-рітейлера OTTO.

IKEA

Шведський рітейлер IKEA пішов в оперу, причому відразу в «Ріголетто» Джузеппе Верді. Але замість італійських слів знаменитого твору ХІХ століття, використовує всього два слова: «we» («ми») і «me» («я»). Як тільки черговий герой залишається один — звучить «me», але коли до нього приєднуються близькі — виникає «we». І все заради того, щоб обіграти тему особистого і загального простору в будинку.

Країна FM

І як бонус, до 27-ї річниці Незалежності України вітчизняні зірки записали соціальне відео про українську історію під назвою «Нам не 27!» Таким чином, творці ролика вирішили нагадати світові про тисячолітню історію нашої держави. «Незважаючи на те, що сучасній Україні лише 27 років, насправді, нам вже не менше 1536 років, коли в 482-му році Кий, Щек, Хорив і Либідь заснували Київ!», – вказано в описі відео.

У зйомках відео взяли участь: Олександр Положинський (Тартак), Арсен Мірзоян, Тоня Матвієнко, Валерій Харчишин (Друга Ріка), Тарас Тополя (Антитіла), кінорежисер Ахтем Сейтаблаєв, Іван Леньо (Kozak System), актриса Ірма Вітовська, співачка Наталка Карпа, Олег Скрипка (ВВ), Сергій Танчинець (Беz Обмежень).

Вийшло більш, ніж змістовне привітання. RAU приєднується до нього – з Днем Незалежності!

Читайте також –

Реклама тижня: Nike, Land Rover, KFC, Danone і Простоквашино


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку