Реклама тижня: Люксоптика, Моршинська, Dolphi, Samsung і знову київський міст

Реклама тижня: Люксоптика, Моршинська, Dolphi, Samsung і знову київський міст

29.07.2018 09:00
  981
Микола Маранчак

Суперниця у Моршинська, телеабсурд у Люксоптика, пікап-прийомчики для невдах у Dolphi Ukraine, нова порція троллінгу Apple компанією Samsung і чергове відео міжнародного бренду на київському пішохідному мосту.

Моршинська

Бренд мінеральної води Моршинська продовжує зміцнювати позиції на українському ринку в ролі головної марки H2O для спортсменів. Нове відео не містить традиційні для спортивної реклами мотивуючу музику і спортсменів, що роблять вправи, зате чудово заграє з глядачем парою креативних сюжетних твістів. Головну роль в ролику, розробленому командою Y&R, виконала багаторазова переможниця тенісних турнірів Еліна Світоліна. Центральною ідеєю виступила думка про те, що у кожного своя гра і своє поле гри, а залишатися у формі можна і через багато років.

Люксоптика

Дуже часто телеабсурд, до якого доходять медійники, просуває разюче непотрібні речі, націлені лише на те, щоб витрусити копійку з простодушного обивателя. Зазвичай споживач сам винен у цьому – шукає прості шляхи, не дбаючи про достовірність інформації. А якщо псевдонаукову маячню йому “впарює” знаменитість з позитивним медіа-іміджем, то про сумніви і зовсім можна забути.

Цю ситуацію агенство Madcats обіграло для Люксоптика, придумавши телемагазин «Teleoko exclusive» з чарівним актором і телеведучим Миколою Луценком. За сюжетом ведучий переконує купити різні пристрої корекції зору тим, кому «і так нормально». А всього-то треба сходити навіть не в поліклініку, а в Люксоптика до офтальмолога.

Dolphi Ukraine

Долфі-Україна запустила рекламну кампанію, націлену на просування презервативів Dolphi. У центрі сюжету пікап-прийомчики, які краще не повторювати. Після фраз типу “Все цвіте і, я дивлюся, у тебе теж” хлопець отримує від дівчат ляпаса, але, як це зазвичай буває в кіно, потім вони все одно знайомляться, адже дівчата люблять неадекватний, а справжні герої-коханці ніколи не програють. Таких відео з Вовчиком-спокусником назнімали десяток і, треба помітити, деякі дійсно дуже вдалі.

Invicta

Схоже на те, що кількість показів київського пішохідного мосту в рекламі міжнародних брендів скоро переплюне міст Золоті ворота в Сан-Франциско і Бруклінський міст у Нью-Йорку. Принаймні виглядає він більш дружелюбно до пішоходів і міжпланетні монстри в блокбастерах його ще не руйнували.

Італійський бренд рюкзаків Invicta пішов шляхом таких брендів як Diesel, Lee Cooper та інші, і показав Парковий міст над Дніпром з видом на Поштову площу, наповнивши ролик бадьорим візуальним рядом і саундтреком, розрахованими на молодіжну аудиторію. Приємно те, що рекламний продукт, розроблений агентством Havas, з “черговим мостом” вийшов якісним.

Samsung

Компанія Samsung продовжує тролити Apple. Рекламщики навіть не намагаються підійти до питання тонко, а використовують самий ломовий прийом з можливих: покупець приходить у магазин Apple і переконує співробітника, що Samsung Galaxy краще. Обговорюючи в кожному з семи представлених у серії відео різні недоліки “яблука”,типу відсутність роз’єму для навушників, швидкої зарядки або слабку камеру iPhone X (у порівнянні з Galaxy S9), продавцеві не залишається, що сказати, крім як розвести руками “я вірю в бренд і це головне!” З іншого боку, Samsung хоч і не дає відповісти опоненту, граючи в одні ворота, не погодитися з ним неможливо.

Читайте також наш попередній огляд

Реклама тижня: WOG, McDonald’s, Reebok, Галь Гадот і котики


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку