Джек Ши, Miniso: За три роки хочемо відкрити до 100 магазинів
Про філософію нового для українського ринку бренду, особливості українського ринку і секрети комфортного шопінгу розповідає генеральний менеджер Miniso по Україні Джек Ши.
Японський дизайнерський бренд Miniso, що вийшов на ринок України в 2017 році, збирається за три роки відкрити близько сотні магазинів в Україні. Новое Время підготувало інтерв’ю з генеральним менеджером мережі по Україні Джеком Ши.
— Компанія була заснована в 2013 році. За цей час почали роботу понад 2 000 магазинів в 60 країнах світу. Як вважаєте, за рахунок чого вдалося так швидко завоювати ринок?
— У всьому світі зараз час інтернет-торгівлі, а ось стріт-ритейлу і торговим центрам доводиться вигадувати нові методи залучення покупців. Але все геніальне – просто. У Miniso ми пропонуємо досвід комфортного шопінгу, корисні, якісні та стильні товари, а також високий рівень сервісу. Завдяки такому підходу за останні три роки компанія практично в три рази збільшила кількість магазинів.
Ще одне правило – швидка реакція на тренди. З моменту розробки дизайну і до першої реалізації в магазині проходить всього 28 днів.
Далеко не всі компанії можуть забезпечити такий інтенсивний виробничий процес. Miniso контролює шлях товару від його перших дизайнерських замальовок до демонстрації в магазинах мережі.
— Розкажіть трохи про продуктову лінійку компанії в Україні. Що можна знайти в ваших магазинах?
— У нас є 10 категорій товарів – косметика, товари для будинку, канцелярія, електроніка, сумки, іграшки, кухонне приладдя, текстиль, аксесуари, товари для йоги та фітнесу. Miniso – це міні-торговий центр, в якому є все, що потрібно для життя. Не дарма наш слоган: любиш життя, люби Miniso. З порожніми руками зазвичай ніхто не виходить.
— А хто розробляє товари?
— Міжнародна команда дизайнерів. Знаходяться вони частково в Японії, частково в Китаї, Кореї, Таїланді, Німеччині, Норвегії і працюють під керівництвом засновника бренду Міяке Джун. Більшість виробничих центрів знаходиться в Китаї. Це зручно з точки зору логістики і масштабів виробництва. Вибираючи підрядників, ми обов’язково дивимося на спеціалізацію, досвід, репутацію, якість, відповідність міжнародним стандартам. Всі хочуть купувати якісні товари, і Miniso успішно справляється з задоволенням попиту.
До речі кажучи, і стратегічне партнерство з анімаційними студіями продиктовано побажаннями покупців.
Miniso офіційно співпрацює з розробниками We Bare Bears, Moomin, Pink Panther. І товари з зображеннями цих персонажів ви зможете побачити в магазинах в Україні вже цього літа. Це герої мультфільмів «Вся правда про ведмедів», «Мумі-тролі», «Рожева пантера».
Крім ліцензій анімаційних студій, у нас є дозвіл на виробництво USBкабелів для гаджетів Apple. Це говорить про те, що міжнародний бізнес довіряє Miniso і схвалює наші стандарти якості.
— Розкажіть докладніше про присутність в Україні. Свій перший магазин ви відкрили менше року тому. Які плани у компанії далі?
— Ми запустили перший магазин в вересні минулого року, тепер їх уже шість по Києву: два на Хрещатику, по одному в Lavina Mall, New Way і Prospect. І зовсім недавно, 15 липня, відкрився перший франчайзинговий магазин на Великій Васильківській, біля станції метро Льва Толстого.
У планах у нас – вся Україна, в першу чергу міста-мільйонники: Харків, Львів, Одеса, Дніпро. Вже зараз ми продумуємо ланцюжок логістики, щоб нові товари потрапляли в регіони одночасно. Для цього ми плануємо відкрити ще три великих склада.
За рік роботи ми дуже детально вивчили ринок і зрозуміли, що найкраща стратегія тут рухатися впевнено і не поспішаючи, працювати на якість, а не на кількість. Українцям дуже не вистачає брендів з якісним товаром і сервісом. До кінця року хочемо відкрити близько 25 магазинів, в наступному році так само. За три роки повинно відкритися 80-90 магазинів по всій Україні.
—Припустимо, інвестор з України або будь-якої іншої країни зацікавився брендом і захотів відкрити тут магазин Miniso. Що йому для цього потрібно?
—Це не гіпотетична ситуація, а реальна. У нас є своя франчайзинговая модель, за якою ми готові працювати з партнерами, які поділяють наші цінності. Коли ми зайшли на ринок України, то хотіли, щоб партнер, який потенційно зацікавлений в бренд, побачив, як працює компанія, що пропонують магазини і наскільки українцям цікавий наш формат.
Зараз я отримую щодня багато листів з Харкова, Львова, Дніпра і Одеси. Періодично пишуть навіть з інших країн СНД. Пишуть на пошту, на наші сторінки у Фейсбуці і в Інстаграм. Ще рік тому про нас в Києві ніхто не знав, а тепер ми ледь встигаємо обробляти заявки.
Найголовніше в бізнес-партнері для нас – це чесність, надійність і хороша репутація. Адже ми будуємо якісний бренд, який буде жити довго.
Джерело: Новое Время
Читайте також –
Amazon нам тільки сниться. Чому в Україні немає інноваційних магазинів