Brocard повідомляє про продаж підробленої парфумерії від імені компанії
Мережа парфумерно-косметичних магазинів Brocard попереджає про нову хвилю шахрайства в інтернеті – рекламних оголошеннях в соціальних мережах, які анонсують розпродажі фальшивої парфумерії «від Brocard».
Як повідомила RAU прес-служба мережі, нова хвиля продажу підробленої парфумерії під виглядом товарів з Brocard прокотилася по українському сегменту інтернету в липні. Зловмисники публікують рекламні новини у стрічці Facebook і Instagram. При переході по посиланню користувач потрапляє на сторінку, що імітує популярні сайти, де у форматі новини повідомляється про псевдо-розпродажах у Brocard, які проходять тільки в інтернеті.
Brocard попереджає, що продукція, яку продають через такі оголошення, фальшивка. Компанія закликає покупців звертати увагу на наступні факти:
- Продукція Brocard продається тільки в магазинах мережі та в офіційному онлайн-магазині letu.ua. Компанія не несе відповідальності за підроблення, куплені під виглядом «товару з Brocard» через інші канали (Facebook, Instagram, форуми, сайти);
2. Будь-яку покупку в Brocard супроводжує відповідна документація: для магазинів – фіскальний чек, для онлайн-магазину – товарна накладна з мокрою печаткою ТОВ «Брокард-Україна»;
3. Вся продукція Brocard тільки оригінальна і має документи, що підтверджують якість: сертифікати відповідності та санітарно-гігієнічні висновки. Покупець має право запросити такий документ в магазині і при покупках на онлайн letu.ua.
«Brocard – це ім’я лідера українського парфюмерно-косметичного ринку, воно відомо практично кожному в Україні і викликає довіру. Саме цією довірою і репутацією і користуються шахраї, продаючи підробки нібито «Brocard», – прокоментувала директор «Брокард-Україна» Людмила Севрюк. – Ми закликаємо користувачів соціальних мереж критично оцінювати оголошення з формулюваннями «нижче собівартості», «ліквідація», «розпродаж -80%» і «духи по 400 грн – до Brocard це відношення не має».
Компанія веде боротьбу зі зловмисниками в правовому полі із залученням кібер-поліції та правоохоронних органів, а також використовує можливості соціальних мереж блокування шахрайського контенту. Однак фейкові сторінки виникають постійно, тому Brocard закликає використовувати функцію «Поскаржитися на рекламу» в Facebook і Instagram, щоб припиняти демонстрацію неправомірного контенту.
Довідка. «Брокард-Україна» — найбільший оператор парфумерно-косметичного ринку України в сегменті luxury (бренди Brocard, Kiehl’s і М. А. С., інтернет-магазин www.letu.ua і власна мережа дистрибуції). У компанії 97 магазинів у 25 містах України, більше 1 700 співробітників та понад 1 300 000 постійних клієнтів. У магазинах мережі представлено понад 300 марок преміальної косметики, парфумерії, догляду за шкірою та волоссям, beauty-аксесуарів і понад 60 нішевих парфумерних будинків.
В 2017 році загальний оборот мережі склав 3,5 млрд грн, компанія отримала премію «Вибір року» і була визнана найкращим роботодавцем України у категорії «Торгівля» за версією журналу «Фокус».
Читайте також
Шахраї намагалися виманити гроші у мережі JYSK, компанії вдалося уникнути втрат