Недитячий реформат: Від магазинів МІККІ до унікального простору MYplay

Недитячий реформат: Від магазинів МІККІ до унікального простору MYplay

09.07.2018 05:40
  3050
Микола Маранчак

Що підштовхнуло МІККІ до реформату, якими стануть магазини мережі і чому компанія робить ставку на прояв талантів дитини.

Мережа дитячих магазинів MIKKI з’явилася в 2000 році в Дніпрі і за свою майже 20-річну історію стала однією з найбільших українських мереж у своєму сегменті. Чому компанія зважилася на повний реформат мережі, чим новий рітейлер буде відрізнятися від свого попередника і конкурентів, і яким буде його емоційне наповнення, RAU розповіла СЕО мережі магазинів дитячих товарів МІККІ/MYplay Світлана Святченко.

Нова місія

Ми поставили перед собою завдання сформувати і запустити в роботу інноваційну ідею, яка дозволить мережі МІККІ увійти в топ-3 гравців ринку дитячого рітейлу. Проект підтримав Європейський банк реконструкції і розвитку, надавши грант у розмірі 10 000 євро. В рамках цього проекту ми розробили нову місію, нову стратегію і новий бренд, які максимально відображають нашу ідею.

Нова місія МІККІ: передбачати очікування дитини з урахуванням її талантів, в унікальному просторі MYplay, в якому можна грати, рости і перемагати.

Стратегію розробляли з компанією Стратеджик, креативну ідею і бренд з Ігорем Степановим. Процес розробки ідеї і впровадження тривало понад рік, перший реформат запланований на липень в Дніпрі – флагманський магазин на вул. Воскресенська, 10.

У ході проекту були зібрані бенчмарки успішних світових бізнес-моделей, виявлено глобальні і локальні тренди. Ми побачили нові зони для змін і після цього визначили нове ядро споживача, розробили його портрет. Як правило, всі дитячі рітейлери вибирають споживачем батьків. Ми ж будемо служити дитині 3-8 років, у поведінковому профілі: артист, разбишака і всезнайко. Звідси нова категоризація, зміни асортиментної матриці і, як результат, нова навігація в просторі.

Талант замість гендеру

Кожна дитина талановита й унікальна: хтось вміє стрибати високо, хтось швидко збирати кубик Рубіка, хтось гарно співати, а хтось знімає смішні історії для блогу. Наша задача в новому форматі визнавати таланти кожної дитини, підсвічувати її унікальність. Тому нова навігація не буде звично поділена на товари для дівчаток і товари для хлопчиків, тепер всі зони будуть розділені по талантам, щоб дитина і батьки могли вибрати іграшку, яка найбільш підходить з урахуванням саме її таланту, надихалась грою.

Так з’явився новий бренд: MYplay – дослівний переклад «Моя роль», «Моя гра». Ми надихаємо грати свою гру, надихаємо рости і перемагати.

MYplay кардинально відрізняється від інших магазинів МІККІ. Понад 40% площі виділено під зони ігор і тестування, є сцена, лазерний тунель, «телепорт» з фотокабінкою, ігрові digital-панелі, зона перегляду мультфільмів і випусків блогерів. Також в MYplay з’явиться нова категорія товарів – гаджети, в якій будуть представлені робототехніка, ігрові приставки, квадрокоптери, смарт-годинники та інші інноваційні товари.

В ході розробки проекту величезну увагу приділили і клієнтам-батькам. Ми провели понад 40 глибинних інтерв’ю з респондентами, у яких є діти. Виявили точки болю, відкрили для себе багато інсайтів, сформували карту проблем, можливостей і рішень – і як результат склали цільовий профіль. Ці дані допомогли нам у розробці зони для батьків – у MYplay з’явиться кава і затишні дивани.

MIKKI прокачує скіли

MYplay – унікальний простір для прояву талантів, в якому можна грати, рости і перемагати. Саме тому, крім всіх перерахованих змін, планується також впровадження емоційного наповнення, відкриття лабораторії «прокачування скілів». У лабораторії в форматі гри можна буде проявити акторські здібності, побути блогером, вивчити музичні інструменти, познайомитися з фізичними дослідами, пройти курси з робототехніки, моделювання та 3D-конструювання, створити свій образ, взяти участь у фотосесії та перегонах і багато іншого.

Другим запланований реформат у Дніпрі в ТРЦ Дафі. Крім того, розроблено план масштабування мережі на три роки, відкриватися плануємо в новому форматі.

Напевно, немає рітейлера, який не говорив би зараз про омніканальність і, безумовно, це є і в нашій стратегії. Запуск власного інтернет-магазину планується після запуску реформату, але в MYplay вже все передбачено для впровадження віртуальної полиці.

Наша стратегічна мета – увійти до топ-3 спеціалізованих рітейлерів для дітей в Україні.

Читайте також

Новини магазинів дитячих товарів: Livly, Міккі, Reima, Coccodrillo, Mothercare та інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  49
Усі новини ринку