Як Intertop вдалося продати мільйон пар взуття під власним брендом Braska
Рішення створити Braska в компанії Intertop прийняли в 2004 році. З того часу рітейлеру вдалося продати більше мільйона пар взуття під цим брендом.
Як пише Harpers Bazaar, в Україні представлено понад сто люксових брендів і близько півтори тисячі марок в середньому ціновому сегменті. В останні роки українці все частіше готові купувати вітчизняні товари. У 2004 році, коли компанія Intertop прийняла стратегічне рішення створити власний бренд Braska, ситуація була зовсім іншою.
Молода індустрія моди, гламур нульових і повна недовіра до продукції, виробленої в Україні, – в таких умовах виходив на ринок новий бренд Intertop.
«У 2004-му існував загальносвітовий тренд на запуск private label великими компаніями. Тоді в мережі Intertop була велика частка комфортного взуття, такого як Skechers і Timberland. Але у цих марок немає взуття на високих підборах, яке українки дуже люблять і з задоволенням носять. Тому подібне взуття просто повинне було з’явитися в асортименті Intertop. Так нам вдалося створити модний та новаторський бренд на українському ринку – Braska. З його появою нам стало набагато простіше враховувати потреби клієнтів, і це головне», – розповідає CEO Intertop Сергій Бадрітдінов.
Маючи великий досвід співпраці з міжнародними марками, керівництво Intertop точно знало, що потрібно робити з новим брендом. За чотирнадцять років компанія створила 30 колекцій Braska і продала понад мільйон пар взуття. Вражаючий результат для української компанії, яка з першого дня існування і донині конкурує з глобальними успішними брендами.
Спільні колекції українських дизайнерів з Braska варті окремої згадки. Шість українських марок протягом семи років створювали капсули, що відображали власний погляд на актуальне взуття. Poustovit, Lake Studio, Bevza, Elena Burba, Chakshyn – всі вони розробляли дизайн моделей взуття та реалізовували його разом з фахівцями Braska.
Бренду це дало сильний іміджевий імпульс, покупцям – можливість придбати взуття улюблених дизайнерів за доступною ціною, а дизайнерам – підтримку в складні роки економічної кризи.
Цей сезон для Braska особливий: в колекції – 191 нова модель взуття. Безумовно, таке розмаїття моделей було б складно створити в одному місці. Взуття Braska випускають в Україні, Італії, Китаї, Індії та Бразилії. У кожній з цих країн бренд знайшов кращих виробників. «В Україні виробляється 40% взуття Braska, а для інших 60% у нас є суперпрофесійний підрядники за кордоном. Тому висока якість взуття гарантована», – зазначає Бадрітдінов.
Зараз Intertop – один з лідерів українського ринку fashion-рітейлу. При цьому компанія не зупиняється на досягнутому і продовжує розвиватися, відкриваючи нові магазини в Києві та регіонах країни. Зараз рітейлер управляє більш ніж 110-ма магазинами 13-ти роздрібних брендів в Україні, а також успішно розвиває онлайн-магазини intertop.ua, ecco.com.ua та plato.ua. Тільки за 2017 рік продажі компанії через онлайн-канал збільшилися на 64%, а в цілому продажі online-by-sell (OBS) виросли в 3,6 рази.
За матеріалами: Harpers Bazaar
Читайте також –
Сергій Бадрітдінов, INTERTOP: З українськими брендами простіше працювати ніж з міжнародними