Чорне та біле: як виглядає оновлений магазин Brocard в ТРЦ Gulliver (+фото)
Торгова точка провідної української парфумерної мережі збільшила площу та кардинально змінила інтер’єр. Також компанія повідомила про товарообіг за 2017 рік: Brocard Україна заробила 3,5 млрд грн.
Про це RAU повідомила прес-служба Brocard Україна. Як наголошується в релізі компанії, магазин реалізований в новому фірмовому стилі: чорно-біла гама оформлення дизайну, виділений простір нишевої парфумерії та зонування відповідно до категорій товару. Магазин в ТРЦ Gulliver став 15-м об’єктом Brocard, оформленому в новому корпоративному форматі black & white. Після реконструкції площа магазина збільшилася і становить 370 кв. м.
У торговій точці представлений розширений асортимент рідкісних нішевих ароматів – Amouroud, Atelier Cologne, Atelier Flou Paris, Escentric Molecules, Esteban, Franck Boclet, Gritti, Herve Gambs, Histoires De Parfums, L’Artisan Parfumeur, LM PARFUMS, Montale, Penhaligon’s, Tiziana Terenzi , Tom Ford, Zarkoperfume, новинка мережі Maison Margiela і багато інших. Всього в магазині представлено близько 40 брендів нишевої парфумерії.
Довідка. Брокард-Україна (www.brocard.ua) – найбільший оператор парфумерно-косметичного ринку України в сегменті luxury (бренди Brocard, Kiehl’s і М.А.С., інтернет-магазин www.letu.ua і власна мережа дистрибуції). У компанії 100 магазинів в 25 містах України. У магазинах мережі представлені понад 300 марок преміальної косметики, парфумерії, догляду за шкірою та волоссям, beauty-аксесуарів і більше 60 нішевих парфумерних домів.
У 2017 року загальний оборот мережі склав 3,5 млрд грн.
Читайте також –
Огляд новин в drogerie & beauty: EVA, Isei, Yves Rocher, Космо та стоковий Prostor