Новини магазинів техніки: Цитрус, Comfy, Фокстрот, Remax, Xiaomi й інші

Новини магазинів техніки: Цитрус, Comfy, Фокстрот, Remax, Xiaomi й інші

12.06.2018 08:05
  1475
Микола Маранчак

Перший Цитрус в Кривому Розі, Comfy в ТРЦ Smart Plaza Obolon, Фокстрот в Дніпрі, три нових Ringoo, грандіозні плани Xiaomi в Україні та інше.

Перший Цитрус в Кривому Розі

11 травня відбулося урочисте відкриття першого магазину Цитрус в Кривому Розі. Як пише офіційний сайт рітейлера, торгова точка розташована в ТЦ Victory Plaza на вул. Лермонтова, 37. Відкриття проходило під девізом «накуй знижки!».

У магазині традиційно представлений широкий вибір гаджетів і аксесуарів, електротранспорт, інноваційні технології та багато іншого. Також в торговій точці працює сервісний пункт та облаштована зона Академії Цитрус. У VR-зоні можна протестувати та придбати найпопулярніші VR-рішення від Oculus, Samsung і Sony Play Station. У дитячому куточку – пограти на планшетах і освоїти малювання за допомогою 3D-ручки. Також частина магазину відведена під робототехніку та дронів, пристрої для фітнесу та здоров’я. Все це також можна протестувати, так само як і електробайкі, гіроскутеритаі гіроборди, електросамокати і так далі.

Директор криворізького Цитрус Максим Герман зазначив: «Цитрус – це місце, де клієнт може стати частиною яскравого світу нових технологій! Наша компанія не просто продає техніку, вона також несе освітню місію. Перший Цитрус в Кривому Розі має перспективу стати справжнім освітньо-технологічним хабом. Всіх наших відвідувачів ми готові знайомити з найкрутішими світовими рішеннями».

Тепер національна мережа магазинів гаджетів і аксесуарів представлена ​​51 концептуальним магазином в 11 містах України.

Новий сайт Citrus.UA

6 червня сайт Citrus.UA переїхав на нову платформу. «Це не просто інтернет-магазин, це комплексний IТ-проект з системою управління для адаптивного веб-сайту, нативних iOs і Android версій. Тепер все маркетингові активності будуть всюди ідентичні», – написав на своїй сторінці в Facebook e-commerce директор мережі В’ячеслав Волоха.

Новий проект відрізняється поліпшеним функціоналом: швидкістю, більш точним пошуком, наявністю акцій зі зручним підбором товару, комфортними і швидкими фільтрами в розділах, бренд-сторінками, де можна вибрати усі товари, згруповані за категоріями, зрозумілою та зручною системою рейтингу товарів і відгуків, персоналізованої видачею товарів та іншими напрацюваннями.

Переїзду передувала велика робота, оскільки аудиторія проекту досягала 10 млн користувачів, а для переїзду довелося перенастроювати більше 50 000 унікальних редиректів для 500 000 сторінок в індексі пошукових машин. Детальніше про стратегію запуску нового сайту Citrus.UA, можна прочитати в матеріалі RAU.

Comfy в ТРЦ Smart Plaza Obolon

Супермаркет техніки, електроніки та гаджетів мережі Comfy стане якірним орендарем в споруджуваному ТРЦ Smart Plaza Obolon і займе площу близько 1000 кв. м. Про це повідомляє компанія UTG – ексклюзивний брокер ТРЦ Smart Plaza Obolon.

«Один із лідерів ринку побутової техніки та електроніки в Україні – компанія COMFY – постійно розширює свою мережу в столиці. Компанія відкриває свої магазини тільки в кращих торгових центрах, розглядаючи їх з точки зору зручності розташування та підбору орендарів. І ТРЦ Smart Plaza Obolon ідеально підходить під дані критерії», – підкреслила Євгенія Локтіонова, директор компанії UTG.

Фокстрот в Дніпрі

25 травня в ТРЦ Караван в Дніпрі відкрився новий магазин Фокстрот. Як повідомила RAU прес-служба мережі, також в цей день почали свою роботу оновлені торгові точки в київському ТРЦ Проспект і у львівському ТЦ Вам.

«У кожній торговій точці ми створюємо унікальне омніпространство й атмосферу, – розповідає директор з маркетингу Фокстрот Олексій Філановський. – Це маркетинг хороших емоцій, на який ми робимо акцент в торгових точках і інтернет-продажі в рамках нової стратегії «Вперед за бездоганністю!».

Станом на травень 2018 року в Україні працює 160 супермаркетів ТМ Фокстрот. Магазини представлені в 90 обласних і районних центрах України, їх торгова площа складає близько 150 000 кв. м. У 2018 році мережа почала рестайлінг і планує відкрити близько 40 магазинів в новому стилі.

Remax У ТРЦ РайON

ЖЖУК відкрив в столичному ТРЦ РайON бренд-шоп магазин всесвітньовідомих аксесуарів для гаджетів Remax. Як повідомила RAU прес-служба торгово-розважального центру, його площа становить 20 кв. м, на яких представлені товари в таких категоріях як «захист», «аудіо», «енергія» та «креатив». В асортиментної матриці Remax – захисне скло, чохли для телефонів і планшетів в різних стилях для IPhone і Samsung, рюкзаки, навушники, Bluetooth акустичні системи, колонки та гарнітури, кабелі для зарядних пристроїв і синхронізації, автомобільні зарядні пристрої та акумулятори.

Три нових об’єкти Ringoo

Мережа магазинів електроніки Ringoo обзавелася трьома новими торговими точками. Перша з них знаходиться в Івано-Франківську за адресою вул. Галицька, 33 і стала шостою в цьому місті. Друга розпочала свою роботу 1 червня в Одесі на вул. Балківська, 22а. Ще один магазин мережі був запущений 8 червня в м Долина Івано-Франківської області за адресою: пр-т Незалежності, 3-А, ТЦ ЦУМ.

Мережа магазинів електроніки Ringoo розвиває один з лідерів продуктового рітейлу України – компанія Fozzy Group. На початок 2018 року компанія об’єднувала близько 120 магазинів 21 області.

Xiaomi подвоїть кількість магазинів в Україні до кінця 2018 році

Китайський технологічний бренд Xiaomi має намір зміцнити свої позиції на українському ринку, збільшивши мережу фірмових магазинів в два рази вже до кінця поточного року. Як раніше писала RAU, плани з розвитку роздрібної мережі 16 травня озвучив глава відділу регіонального маркетингу Xiaomi Стівен Ван під час презентації нової моделі Redmi Note 5 в Києві. За його словами, в Україні у бренду 18 власних магазинів. А до кінця 2018 ого їх буде в два рази більше. При цьому топ-менеджер відзначив, що за обсягом продажів компанія вже друга в країні.

Щоб нарощувати продажі, Xiaomi збирається побудувати в Україні цілу роздрібну екосистему. І поступово виводити все нові продукти, які є на домашньому ринку. У Китаї їй вдалося зібрати під своїм брендом більш ста різних місцевих виробників. Причому вони виробляють не тільки гаджети, але і, наприклад, такі речі як туалетний папір з бамбука або кришки для унітазу (Smart Toilet Cover).

Таким чином, розширення не тільки онлайн-каналів, а й роздрібу китайському гігантові просто необхідно. Повинні бути шоу-руми або просто полки, де українці зможуть ознайомитися, що ще придумали в Піднебесній.

Читайте також наш попередній огляд –

Новини магазинів техніки: Фокстрот, Ельдорадо, ZZUK і Ringoo


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку