Сидіть, не турбуйтеся: McDonald’s в Києві на Окружній почав обслуговувати відвідувачів за столиками
Вперше в історії McDonald’s Україна можна замовити їжу на терміналі або у касира і почекати замовлення за столиком.
На початку червня 2018 року McDonald’s в Україні вперше запропонував відвідувачам обслуговування за столиками в закладі на Кільцевій дорозі, 14В в Києві. Можна замовити страви на касі або терміналі самообслуговування, а потім почекати замовлення за столиком, куди співробітник принесе страви.
Послуга обслуговування за столиками є важливою особливістю нового формату закладів McDonald’s з досвідом майбутнього. Такі ресторани з’явилися в Україні в 2018 році. У цих закладах відвідувачі можуть отримати досвід, який вони не очікували від закладів швидкого обслуговування. Зараз в Україні працює два заклади з досвідом майбутнього – в Києві та Черкасах (бульв. Шевченка, 208/1). У Черкасах обслуговування за столиками буде впроваджено в середині літа.
«Досвід майбутнього в McDonald’s – це можливість запропонувати відвідувачам нове більш прогресивне обслуговування. Ми ніколи не стоїмо на місці, ми змінюємося та запрошуємо відвідувачів скористатися всіма перевагами цих змін. До кінця 2018 року 12 наших закладів запропонують досвід майбутнього, з них чотири – це нові ресторани, які відразу будуть в новому форматі. Решта вісім – це заклади, які вже працюють і будуть переобладнані», – зазначив генеральний директор McDonald’s в Україні Гжегож Хмелярській.
Поряд з обслуговуванням за столиками є й інші особливості ресторанів з досвідом майбутнього:
- Новий принцип роботи касової зони – прилавок розділений на дві частини – для замовлення і отримання страв. Отже, відвідувачі, які очікують замовлення, та відвідувачі, які роблять замовлення, не заважають один одному.
- Експерт з гостинності – його завдання – бути уважним до відвідувачів, помічати їх потреби й оперативно на них реагувати: допомогти розібратися з цією новою методою обслуговування в ресторані, допомогти в пошуку вільного столика, запропонувати меню шрифтом Брайля, допомогти іноземцю розібратися в меню, підказати клієнтові, де можна підзарядити гаджет.
- Термінали самообслуговування є обов’язковим елементом ресторанів з досвідом майбутнього і дозволяють відвідувачам спокійно і без поспіху оглянути всі страви з меню в електронному форматі, зробити замовлення й оплатити його за допомогою карти або готівкою на касі, а потім забрати страви в зоні видачі.
У другій половині 2018 року з’явиться ще одна принципово важлива особливість ресторанів з новим форматом: новий принцип роботи кухні «Приготовлено для тебе». Відвідувач зможе додати або прибрати інгредієнти в бургери на свій смак – додати до улюбленого Double Cheesburger ще один біфштекс або замовити бургер Maestro з додатковими інгредієнтами.
Читайте також –
McDonald’s відкрив другий ресторан у форматі “досвід майбутнього” в Україні (+фото)