Топ-7: найкращі українські HR-фахівці в рітейлі віком до 35 років
Хто з українських рекрутерів і фахівців з кадрів потрапив до розширеного списку кращих HR за версією Delo.ua.
Портал Delo.ua та Boyden Global Executive Search проводять рейтинг «HR 35 до 35». Мета дослідження – визначити 35 кращих українських фахівців з кадрів віком до 35-ти років. Сам рейтинг відбувається в декілька етапів: на першому (до 29 травня) компанії могли запропонувати для участі в конкурсі свого кандидата, додавши коротку біографічну довідку. На другому – з 21 травня по 10 червня – кожен бажаючий може проголосувати за HR-менеджера на сторінці конкурсу на порталі Delo.ua. Третій паралельний етап – оцінка досягнень номінантів експертною радою, до якої увійшли представники провідних українських сайтів по працевлаштуванню та рекрутингу, а також співробітники кадрових і дослідницьких компаній. Підсумковий бал номінанта складається з оцінки журі (50%), анкети (25%) і результатів онлайн-голосування на порталі (25%). Остаточні результати рейтингу будуть презентовані 20 червня на HR Wisdom Summit.
RAU вибрала зі списку найперспективніших HR-фахівців України тих менеджерів, хто безпосередньо пов’язаний з рітейлом. Всього таких набралося 7 осіб з 52-х зареєстрованих кандидатів. Нижче вони наведені в алфавітному порядку.
Сергій Береснев
Ельдорадо
Сергій більше 14 років працює в сфері управління персоналом в лідируючих західних і українських компаніях: Ward Howell International, Universal Bank, Альфа-Банк (Україна), Банк Русский Стандарт (Україна), Банк Михайлівський і Метінвест Холдинг.
У березні 2017 очолив департамент по роботі персоналом в компанії Eldorado.
Самий складний і цікавий проект – трансформація HR функції в компанії Eldorado:
- підбір і формування HR команди (більше 35 осіб);
- актуалізація системи оплати праці (формування політики, уніфікація систем мотивації, пільги);
- розвиток системи підбору та адаптації персоналу (запуск централізованого підбору персоналу роздрібної мережі, внутрішнього рекрутменту, автоматизація процесів);
- зміна моделі навчання та розвитку персоналу центрального офісу та роздрібної мережі (формування моделі компетенцій, запуск оцінки, менеджерського та профнавчання);
- в роботі зміна концепції управління HR-брендом (затвердження нового бачення, місії та цінностей компанії, збагачення корпоративних традицій, запуск онлайн- і офлайн-інструментів комунікацій, проведення внутрішніх заходів).
Олена Васенко
Будинок іграшок
Олена з жовтня 2016 року обіймає посаду директора з персоналу компанії Будинок іграшок. У 2011 році закінчила Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського” за спеціальністю “менеджмент”.
Професійну кар’єру починала в роздрібній мережі Adidas Group Ukraine в 2011 році. З 2013 року займає керівні позиції в сфері HR в таких компаніях як інтернет-магазин Sokol.ua (група компаній Фокстрот), медіа-холдингу ADV Group Ukraine. У компанії Будинок іграшок відповідає за все HR-бізнес-процеси і адміністративну функцію.
Реалізовані проекти: побудова HR-департаменту з нуля, автоматизація процесів (в тому числі запуск проекту по гейміфікації), трансформація корпоративної культури в рамках ребрендінга мережі, впровадження ціннісного підходу до управління, а так же внутрішній запуск ребрендингу мережі. Результатом реалізованих проектів є підвищення операційних показників HR-функції та компанії в цілому, посилення бренду роботодавця.
Мирослава Дмітрієва
Люксоптика
Мирослава працює в HR в сфері роздрібної торгівлі вже більше 11 років. Старт розвитку кар’єри пройшов в компанії Фокстрот від регіонального HR, фахівця відділу найму та оцінки, закінчуючи начальником відділу кадрового обліку. Наступні 6 років Мирослава займала позицію директора з управління персоналом мережі магазинів мобільної техніки Ringoo і магазинів операторів зв’язку компанії Garage Mobile Group (холдинг Fozzy Group).
У компанії Люксоптика Мирослава працює з лютого 2018 року і займає посаду HR Director.
Закінчила Південноукраїнський національний педагогічний університет за спеціальністю “Психологія та соціальна педагогіка”. Міжнародна сертифікація Thomas PPA.
Ірина Марініна
ex — BILLA Ukraine
Ірина закінчила Національний педагогічний університет ім. Драгоманова за спеціальністю “Психологія”. Свою кар’єру в HR початку в 2007 році в компанії Carlo Pazolini на посаді HR-manager.
З 2010 року по 2017 рік працювала в компанії BILLA Ukraine, де займала посаду Head Of Human Resources.
Олександр Пащенко
АЛЛО
Олександр – випускник Національної металургійної академії України та Академії бізнесу та права ім. Н. Кручининой. Додаткове навчання в сфері HR: 2018 – Project Management. Відкритий Університет U Open University; 2017 – Mini MBA (EY Academy); 2014 року – школа ART HRM
Свою кар’єру в HR почав в 2007 році в компанії Руш (ТМ EVA) на посаді «провідний менеджер з розвитку персоналу», з 2011 року перейшов в проект: «підготовка до Євро-2012 готельного комплексу “Вікторія”» на посаду заступника керівника відділу персоналу .
У компанії АЛЛО Олександр працює з січня 2013 року. На даний момент займає позицію директора з персоналу.
Самий складний і цікавий проект, який реалізував за останні два роки – стратегія HR 2017-19.
Анна Толмачева
Metro Cash&Carry Ukraine
Анна закінчила Київський національний економічний університет за спеціальністю “Фінанси”. Свою кар’єру в HR почала в 2009 році в компанії Coca-Cola HBC на посаді фахівець з навчання.
У компанії METRO Cash & Carry Ukraine працює з вересня 2016 року. На даний момент обіймає посаду Head of Talent.
Наталія Чорний
ЖЖУК
Наталія закінчила Львівський торгово-економічний університет. У сфері HR працює понад 13 років – у великих торгових, будівельних і фармацевтичних компаніях.
Свій професійний шлях почала в 2004 році з позиції HR-менеджера, регіонального HR, завершуючи керівником відділу управління персоналом. Останні 9 років займає керівні посади.
З жовтня 2013-го очолила відділ управління персоналом в національній мережі магазинів гаджетів ЖЖУК, на даний момент займає посаду заступника директора з управління персоналом.
Наталія має великий досвід в сфері підбору персоналу, розробки HR-стратегії та впровадження корпоративної політики в управлінні персоналом.
Проекти, якими особливо пишається:
- побудова і розвиток HR-бренду компанії ЖЖУК. Створення зовнішнього профілю (впізнаваності) компанії-роботодавця на пошукових job-сайтах, в соціальних мережах та інших інтернет-ресурсах;
- побудова єдиної системи навчання і розвитку персоналу в мережі. Розробка і впровадження технік і практик клієнтоорієнтованого сервісу, культури обслуговування, техніки продажів, “Лабораторія ЖЖУК”, “Курс молодого бійця”.
Джерело: Delo.ua
Читайте також –