Топ-менеджер L’Oreal: Україна – фантастичний ринок для розвитку e-commerce
Генеральний директор підрозділу продукції масового попиту компанії ЛОреаль Україна Адам Нітецкій про особливості роботи в Україні, вітчизняних споживачів і перспективи онлайн-торгівлі.
У великому інтерв’ю порталу Liga.net генеральний директор підрозділу продукції масового попиту ЛОреаль Україна Адам Нітецкій поділився своїм сприйняттям України та українського бізнесу, особливостями вітчизняних споживачів, розповів, з якими труднощами стикаються міжнародні гравці та які перспективи розвитку сектора косметики і парфумерії в країні, а також чому бурхливе зростання e-commerce неминуче. RAU публікує тези цього інтерв’ю.
Український бізнес
Що стосується бізнесу у вашій країні, думаю, що дуже обнадіюють ентузіазм і здатність людей адаптуватися до складних політичних та економічних ситуацій. Незважаючи на складності, які доводиться долати українцям, велика цінність країни в тому, що тут є люди, які хочуть щось робити, хочуть змінити країну на краще і прагнуть до кращого життя. Також дуже важливо наявність середнього класу, який активно розвивається, і, я думаю, рівень життя буде зростати.
Якщо ж узагальнити, то я сприймаю Україну як землю можливостей.
Мій український досвід дуже схожий на життя в Польщі, де я бачив за останні 20 років велике поліпшення якості життя. Звичайно ж, це не відбулося за одну ніч. Основна відмінність в тому, що Польщу набагато довше підтримує Європейський союз.
Українські споживачі
Основна відмінність українських споживачів – це бекграунд поточної економічної ситуації в країні. Я не знаю, як це перекласти українською, але англійською ця характеристика звучить як «no bullshit consumer». Це означає, що українці – дуже прагматичні люди, які ретельно підходять до вибору продукту, з певною часткою скептицизму до реклами. Вони ретельно читають склад продукту і дуже активні в частині питань до компанії.
Так відбувається тому, що люди знають ціну грошам, дуже економлять. Вони хочуть отримати найкращу якість продукту за ті гроші, які у них є.
L’Oreal завжди намагається адаптувати продукцію та її вартість до локального ринку конкретної країни під певного споживача з урахуванням конкуренції. Після Молдови – Україна друга з кінця країна в Європі за рівнем ВВП на душу населення. Тому багато наших продукти коштують тут вполовину дешевше, ніж, скажімо, в Польщі. Різниця значна, при тому, що продукти мають однакову собівартість і для Польщі, і для України. В Україні досягти прибутковості набагато складніше, ніж в іншій європейській країні.
Український beauty-ринок і e-commerce
Ринок б’юті-продуктів в Україні дуже добре сегментований. У минулому році він показав зростання, яке виражається двозначними цифрами. Звичайно, зростання частково спровокувала інфляція, але також ми відзначаємо збільшення потреби в певних категоріях товарів серед споживачів. Попит на товари для краси зростає. І це дуже хороша новина для всіх: і для покупців, і для виробників.
Якщо говорити про зростання в розрізі категорій, то ми відзначаємо, що найбільш динамічним є сегмент декоративної косметики – make up.
І це не тільки зростання в класичній дистрибуції – магазинах косметики і аптеках. Активно розвивається брендовий рітейл. А канал е-commerce, особливо в Україні, де величезна кількість digital-фахівців, за моїми прогнозами, незабаром покаже бум продажів. Я думаю, ми зможемо повторити або навіть перевершити показники минулого року. Сподіваюся, що в сегменті е-commerce зможемо вирости більш ніж на 100%.
На мій погляд, Україна – фантастичний ринок для розвитку е-commerce.
За моїми прогнозами, ринок косметики в Україні буде зростати, у нас дуже позитивні очікування. Але тут не можна не згадати економічну ситуацію – багато чого буде залежати від її стабілізації. Якщо економіка буде рости, покупці стануть більш оптимістичні і б’юті-мас-маркет в Україні може показати навіть більше, ніж зростання, що перевищує двозначні показники.
Джерело: Liga.net
Читайте також –
Огляд новин в drogerie&beauty: новий формат Brocard, 300-й Prostor і премія Watsons