ТМ Beyond святкує день народження бренду і підводить підсумки роботи

ТМ Beyond святкує день народження бренду і підводить підсумки роботи

16.05.2018 08:05
  661
rau

Beyond в квітні зазначив четвертий День народження – якщо рахувати від дати виходу в Україну.

Beyond – бренд косметики з Південної Кореї, який бере свій початок в 2005 році. Він належить концерну LG, що займає лідируюче місце в розробці інноваційних продуктів. У концерн входить більше ніж 20 косметичних брендів, серед яких Isa Knox, Sooryehan, Lacvert, CNP Laboratory і інші. В Україні перший магазин Beyond відкрився в 2014 році.

Бренд встиг завоювати лідируючі позиції у своїй ніші. Він як і раніше залишається трендсеттером для всього косметичного сегменту в плані складів, текстур, що чиниться впливу після застосування, дизайну упаковок.

В кінці 2017 року бутіки корейської косметики почали міняти формат з моно – на мультибрендові магазини. Нова концепція Nature Smart в першу чергу мала на увазі розширення асортименту.

Лінійки бренду динамічно змінювалися упродовж чотирьох років, випускалися лімітовані – такі, як Beyond Alice in Glow. А спеціально під український ринок в 2015 році був розроблений ексклюзивний, інноваційний продукт – кушон Beyond Angel Snow BB. Однак головними драйверами продажів бренду, його абсолютними бестселерами залишаються одноразові тканинні маски, в які, один раз спробувавши, закохуєшся назавжди. За час існування бренду було продано більше 500 000 масок.

З літа 2017 року асортиментна мережа торгової марки розширилася за рахунок таких люксових брендів, як Isa Knox, Sooryehan і Lacvert (виробник LG). «Новачки» відмінно розбавили звичний асортимент Beyond і за рік існування полюбилися клієнтам у віковій категорії від 35 років.

Варто відзначити, що продукція бренду не тестується на тваринах, не містить барвників, парабенів. Упаковка всіх засобів створена з урахуванням повторної переробки, що чітко визначає екопозіцію бренду.

У травні 2018 асортимент поповнився лінійками по догляду за тілом – гелями для душу з концентрованими екстрактами овочів і фруктів Beyond The Remedy, новинками по догляду за обличчям Makeremake, а також лінійкою Beyond Vonin – косметичними засобами для чоловіків.

«Ми прекрасно відсвяткували свій четвертий рік народження і в хорошій формі увійшли в п’ятий рік! – Коментує результати роботи представник бренду в Україні. – Сьогодні сфокусувалися на альтернативних продажах бренду і розвитку нового формату бутиків мережі».

Читайте також –

Огляд новин в drogerie&beauty: Brocard, Irene Bukur, Plus Market, Шик&Блиск і Prostor

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку