Гроші вперед: що сильніше за все мотивує персонал рітейлерів (інфографіка)

Гроші вперед: що сильніше за все мотивує персонал рітейлерів (інфографіка)

16.05.2018 08:00
  1450
rau

Міжнародна рекрутингова компанія Hays провела опитування співробітників і роботодавців у рітейлі, і з’ясувала, які способи мотивації персоналу найефективніші.

Плинність кадрів в рітейлі – одна з найбільших проблем, на які з незавидною регулярністю скаржаться роботодавці. Низький престиж професії, завищені вимоги й очікування, нестача кваліфікованого персоналу – все це призводить до того, що нижчий рівень співробітників за рік може оновлюватися на 30% і більше. З огляду на таку ситуацію, кожен роботодавець шукає можливість мотивувати й утримати цінних працівників. Для чого, зрозуміло, потрібно чітко знати, що найважливіше для персоналу, так як точки зору на системи мотивації та демотивації у найманого працівника і роботодавця можуть дуже сильно відрізнятися.

В опитуванні Hays взяли участь 3600 респондентів: 3114 професіоналів і 486 роботодавців. RAU підготувала невелику інфографіку за підсумками опитування.

Батіг і пряник

За матеріалами: Retail.ru

Читайте також –

Топ-менеджер компанії Агромат про якості хороших співробітників та свої правила життя


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку