ОККО змінює стратегію: АЗК мережі стають «місцем для ідей»

ОККО змінює стратегію: АЗК мережі стають «місцем для ідей»

18.04.2018 08:10
  1086
rau

ОККО оголошує про комплексні зміни до своєї маркетингової стратегії, які допоможуть розширити аудиторію мережі за рахунок залучення уваги молодого покоління.

«Наша компанія завжди була трендсеттером на паливному ринку України. І щоб і надалі утримувати лідерські позиції, ми вирішили дослідити: якими сьогодні нас бачать клієнти? – каже віце-президент мережі ОККО Дмитро Рассказов. – В результаті аналізу ми побачили, що для ядра нашої аудиторії – водіїв у віці від 35 років – ми стабільна компанія з високою репутацією та гарним сервісом, яка заправляє якісним і пригощає смачним. Що ж стосується сприйняття серед молоді – тут ще є над чим працювати. Тому сьогодні перед нами стоїть амбітне завдання – зберегти існуючу цільову аудиторію і стати «своїм брендом» для молодого покоління. Так, для цього потрібно змінюватися. Але нас це ніколи не зупиняло».

На основі дослідження спільно з креативним агентством banda agency компанія протягом року активно працювала над оновленнями. В результаті в квітні цього року ринку була представлена ​​нова стратегія «ОККО – місце для ідей». Місце, яке заряджає хорошою атмосферою, в якому відбуваються хороші події, де в голову приходять гарні ідеї, яке притягує хороших людей.

«Разом з командою ОККО ми зосередилися на пошуку підходу до молодого покоління, який одночасно буде близьким і для існуючої аудиторії мережі. Сучасна молодь – це по-хорошому нахабні, впевнені, динамічні люди, які ще не досягли 30 років. Вони надихаються цукербергами, масками і вважають, що найцінніша валюта сучасного світу – це ідеї. Вони давно заїжджають на заправки не тільки заправитися, а й просто відпочити, перезарядитися. Відповідно, і конкуруємо ми не тільки з гравцями категорії, але і з іншими місцями «сили», які надихають «покоління ідей». Щоб увійти в світ цих людей, ОККО потрібно почати будувати комунікацію на тому, що має для них соціальну й емоційну цінність. Так ми створили нову платформу: ОККО – завжди хороша ідея», – коментує директор по стратегії banda agency Ярослав Сердюк.

У більш докладній презентації нової маркетингової стратегії на сайті ОККО уточнюється, що щодня тисячі людей заїжджають на АЗК компанії. Це місце, де вони вже не вдома, але ще не на роботі; ще не там, куди збиралися, але вже в дорозі. Тому ОККО може бути місцем для ідей. Де можна відпочити, підкріпитися, зустрітися з партнерами, друзями або просто спокійно подумати.

«Ми помітили, що давно перестали бути для клієнтів тільки постачальником пального. До нас заїжджають на обід, на зустріч, на невідкладне морозиво або просто зарядити телефон. На їх шляху ОККО – це завжди гарна ідея. І для нас це не просто крутий слоган, це – правда. Тому що заправитися кавою, з’їсти бургер і розібратися нарешті зі справами на самоті – це дійсно хороша ідея», – додають на сайті компанії.

Читайте також –

ОККО відкрила перший ресторан поза АЗК і збирається розвивати фудкорти (+фото)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку