Вибір читачів: найпопулярніші матеріали 2020 року на порталі RAU

Вибір читачів: найпопулярніші матеріали 2020 року на порталі RAU

02.01.2021 08:00
  549
rau

Які статті зібрали найбільше переглядів на нашому порталі за підсумками минулого року.

Цей матеріал доступний російською мовою 

Минулий рік для України був багатий подіями, в тому числі в сфері рітейлу. Встигати стежити за всім і своєчасно інформувати наших читачів було непросто. Маємо сподівання, що нам це вдалося. Один з параметрів, за якими оцінюється актуальність і затребуваність статті – кількість переглядів матеріалів. У 2020 році редакція порталу Асоціації рітейлерів України випустила близько 1800 матеріалів, які прочитали приблизно 4,5 мільйонів разів, а сайт відвідали майже 2 мільйони користувачів.

Редакція пропонує ознайомитися з матеріалами, які зібрали найбільшу кількість переглядів за рік, з розбивкою по місяцях.

Що читали в січні

Набільш цікавою новиною на початку року стала звістка про відкриття 17 січня магазину нового формату від Ашан Україна – Pick Up Point. Вона зібрала понад 31 490 переглядів.

Першу точку продажів інноваційного формату запустили в Києві біля станції метро Почайна. Це найменший формат мережі – 40 кв. м, де можна придбати близько 600 найменувань товару. Основне завдання формату pick up point – залучення нових клієнтів, поширення і збільшення впізнаваності бренду Ашан – поширення програми лояльності, інформування про послуги і переваги.

Ашан Україна запускає новий формат – Pick Up Point

На другому місці за популярністю виявився матеріал про затоплення одного з найпопулярніших торгово-розважальних центрів столиці ТРЦ Ocean Plaza через прорив міської тепломережі. Що стало причиною затоплення, хто з орендарів комплексу отримав найбільший збиток і чи зможуть ритейлери розраховувати на компенсацію збитку читачі захотіли дізнатися більше 30 200 разів. Відео самого потопу вибилося в абсолютні лідери місяця – 48 900 переглядів.

Потоп в океані: які магазини постраждали в ТРЦ Ocean Plaza і чи зможуть вони компенсувати збитки

Що читали в лютому

У цьому місяці фокус уваги був зосереджений на інноваційних технологіях і самій концепції нового ТРЦ Retroville, який планували відкрити у квітні 2020-го. Зокрема, технологія, що дозволяє відстежувати поведінку покупців відразу за кількома параметрами. Понад 37 300 прочитань.

ТРЦ Retroville першим в Україні впровадить технологію, що дозволяє аналізувати поведінку покупців

На другому місці – історія злету і падіння засновника ресторанної імперії Андрія Задорожного, який задумав знову повернутися в ресторанний бізнес. Про те, з чого все починалося, за що його посадили в тюрму і як він залишився без партнерів і бізнесу. Більше 19 600 переглядів.

Володар Козирів: Андрій Задорожній повертається в ресторанний бізнес

Що читали в березні

Напередодні введення карантину в Україні через пандемію коронавіруса особливим попитом користувалася інформація про те, як рітейлери змінюють свою роботу в зв’язку з новими обставинами. Тому матеріал про те, як компанія Fozzy Group, що розвиває мережі магазинів Сільпо, Фора, Fozzy Cash & Carry і ряд інших, впроваджує додаткові санітарно-гігієнічні заходи для запобігання поширенню коронавіруса, виявився в топі матеріалів місяця. Понад 63 400 прочитань.

Реакція на коронавірус: Сільпо впроваджує додаткові профілактичні заходи та переносить фестивалі

Аналогічним чином новина про те, як працює мережа Епіцентр в перші дні локдауну та її намір направляти 1% від товарообігу на закупівлю медичного обладнання й засобів захисту, набрала понад 40 800 переглядів.

Епіцентр буде щомісячно виділяти 40-50 млн грн на медобладнання при роботі в штатному режимі

Що читали в квітні

Експерти міжнародної дослідницької компанії Nielsen змоделювали, що буде відбуватися з ринком рітейлу і FMCG після закінчення карантину, виділивши п’ять основних трендів, які будуть переважати. Майже 22 500 прочитань.

Nielsen: топ-5 світових трендів споживання після COVID-19

Подією місяця також стала новина про запуск мережею супермаркетів Сільпо в тестовому режимі онлайн-магазину shop.silpo.ua. Спочатку він працював лише на самовивезення з маркетів, але незабаром компанія обіцяла запровадити можливість доставки товару. Понад 18 400 прочитань.

Всі в онлайн: мережа Сільпо запустила інтернет-магазин

Що читали в травні

У центрі уваги знову опинився ТРЦ і БЦ Retroville, офіційне відкриття якого відбулося 30 травня. Після довгого очікування це був перший торгово-розважальний центр, відкритий в столиці в 2020 році. Фоторепортаж з відкриття набрав понад 40 600 переглядів.

В добру путь: перші фотографії з нового київського ТРЦ Retroville

Фактично відкриття ТРЦ Retroville стало новиною місяця, тому інтерес викликали всі пов’язані з цим події. Зокрема, на другому місці за кількістю переглядів впевнено закріпився фотоогляд про новий формат магазину компанії Leroy Merlin Україна в ТРЦ Retroville на проспекті Правди, 47. Йдеться про формат магазинів середньої площі, а також оновленої візуальної концепції в навігації і мерчандайзингу. Переглянуто більше 9000 разів.

Перший в ТРЦ: як виглядатиме гіпермаркет Leroy Merlin нового формату в ТРЦ Retroville (фотоогляд)

Що читали в червні

Після весняного локдауна всіх цікавило питання про те, як рітейлери пережили цей складний період і що мають намір робити далі. У лідерах переглядів виявилося інтерв’ю з Юрієм Гаткіним, керуючим компанією Брокард-Україна про запуск інтернет-магазину й амбіції рітейлера в e-commerce, а також наслідки карантину для галузі і подальші плани з розвитку торгової мережі. Понад 10 600 переглядів.

Юрій Гаткін, Brocard: Якщо девелопери не знизять ставки – будемо закривати магазини

На другому місці – матеріал про плюси і мінуси використання кас самообслуговування. На чому реально можна заробити і які стереотипи досі заважають використовувати цей інструмент максимально ефективно. Всього понад 7800 прочитань.

Навіщо в магазині каса самообслуговування або топ-5 міфів про КСО

Що читали в липні

Звістка про те, що найбільший в Україні онлайн-магазин в сегменті косметики і парфумерії Makeup відкриває перший фізичний магазин в ТРЦ Атмосфера буквально підірвало інформпростір. Інтерес підігрівався ще й тим, що ця компанія не прагне до публічності. Чому Makeup йде в офлайн і з якими труднощами зіткнеться в новій для себе сфері вивчили майже 17 300 разів.

Слідом за Rozetka. Інтернет-магазин Makeup виходить в офлайн

Як і в перший раз великий інтерес читачі проявили до того, як буде виглядати друга черга нового столичного ТРЦ Retroville, відкриття якої було заплановано на 1 серпня. Фоторепортаж про те, як виглядає об’єкт за тиждень до відкриття і хто почне роботу в приміщеннях 2-ї черги торгово-розважального центру зібрав понад 11 300 прочитань.

Місто на Виноградарі: як виглядає ТРЦ Retroville за тиждень до відкриття (фоторепортаж)

Що читали в серпні

Всього станом на початок липня 2020 року в Києві налічувалося 38 професійних торгових центрів орендною площею (GLA) понад 10 000 кв. м. Повний путівник по торговій нерухомості Києва: коли які ТРЦ будувалися, як реконструювалися і міняли власників, а також кому належать зараз. Майже 17 300 переглядів.

Королі столиці: кому належать найбільші та найпопулярніші ТРЦ Києва

І знову ТРЦ Retroville в Києві – в центрі уваги. Як виглядає відкритий в повному форматі об’єкт загальною площею 120 334 кв. м: найвідоміші бренди, величезний фуд-корт, знижки та розваги. Майже 16 000 прочитань.

ТРЦ Retroville в Києві відкрився у повному форматі: найвідоміші бренди, величезний фуд-корт, знижки та розваги (фотоогляд)

Що читали в вересні

Австрійська Rewe International AG продає 100% в капіталі компанії Білла-Україна власнику мережі Novus. Ця покупка стала однією з найбільших в FMCG-рітейлі за останній час. Крім того, супермаркети Billa були першими представниками закордонного продуктового рітейлу на просторах України. Тож не дивно, що коротка новина від Novus зібрала понад 40 200 переглядів.

Велика угода: Novus купує мережу супермакетів Billa

Матеріал про те, чому через 20 років після запуску, австрійці згортають діяльність в країні, продавши місцевий підрозділ іншому продуктовому рітейлеру з іноземними інвестиціями – литовській мережі Novus. Прочитали 20 400 разів.

Аншлюс по-українськи: чому Billa продала український підрозділ і що отримує Novus

Що читали в жовтні

Українська редакція Forbes опублікувала рейтинг 100 найбільших приватних підприємств країни за обсягами виручки. У першу п’ятірку потрапили АТБ і Fozzy Group, а всього в списку 15 компаній сфери роздрібної торгівлі. Хто і чому опинився в рейтингу прочитали понад 10 100 разів.

Топ-15 найприбутковіших торгових мереж України за версією Forbes

Генеральний директор і голова ради директорів корпорації АТБ Борис Марков став хедлайнером IV міжнародної спеціалізованої виставки рітейлу і девелопменту RAU EXPO 2020, яка пройшла в середині вересня в Києві. Він відверто розповів про помилки компанії в період карантину, зміни в споживчій поведінці, а також про уроки і можливості кризи. Більше 7000 переглядів.

Борис Марков, АТБ: Споживач вже ніколи не буде таким, як до карантину

Що читали в листопаді

Найбільший в Україні онлайн-рітейлер косметики і парфумерії нарешті відкрив свій перший фізичний магазин у Києві й заявив про плани запуску власного шоу-руму в Польщі. Загальна площа магазина склала близько 260 кв. м, а площа торгового залу – понад 230 кв. м. Про плани розвитку RAU розповіла директор з маркетингу Makeup Любов Калюжна. Майже 34 600 прочитань.

Перший в офлайні: Makeup відкрив магазин у Києві і планує розвиток мережі в Європі

Роман Лунін готовий продати торговельну компанію Рітейл Груп, яка управляє 63-ма магазинами різних форматів під брендами Велика Кишеня, Велмарт, ВК Експрес і ВК Select. В якості можливого покупця в ЗМІ називають мережу Епіцентр. Цю новину прочитали понад 15 700 разів.

Епіцентр може придбати мережі магазинів Велика Кишеня і Велмарт – ЗМІ

Що читали в грудні

Fozzy Group, більш відомої українцям по своїй флагманської мережі супермаркетів Сільпо, вирішила запустити абсолютно новий напрямок – міні-маркети Foody. Це магазини площею 50-100 кв. м з асортиментом для щоденних покупок в місцях з пожвавленим пішохідним трафіком. Перші п’ять магазинів нового проекту другого за розміром і виручкою продуктового рітейлера України вже почали роботу в Києві і передмісті. Понад 19 700 переглядів.

Новий формат від Fozzy Group: власник Сільпо відкриває міні-маркети під брендом Foody

Український Forbes склав список топ-25 кращих керівників країни, в який увійшли три представники рітейл-компаній. Це Юлія Бадрітдінова, СЕО McDonald’s Ukraine (9 місце в рейтингу), Борис Марков, СЕО і голова ради директорів АТБ (23 місце) та Ігор Хижняк, СЕО Comfy (25 місце). Понад 16 100 прочитань.

Визнання Forbes: топи McDonald’s, АТБ і Comfy увійшли до рейтингу найкращих керівників


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку