Головна > Досвід > Історія вихідного дня > Місто на Виноградарі: як виглядає ТРЦ Retroville за тиждень до відкриття (фоторепортаж)
Місто на Виноградарі: як виглядає ТРЦ Retroville за тиждень до відкриття (фоторепортаж)

Місто на Виноградарі: як виглядає ТРЦ Retroville за тиждень до відкриття (фоторепортаж)

Друга черга нового столичного ТРЦ Retroville відкриється вже 1 серпня. Як виглядає об’єкт за тиждень до відкриття і хто почне роботу в 2-й черзі торгово-розважального центру.

Цей текст доступний також російською мовою

Перша черга дворівневого багатофункціонального комплексу Retroville відкрилася ще 30 травня цього року. Тоді в об’єкті почали роботу такі якірні оператори як Novus і Leroy Merlin, проте більшість магазинів продовжували підготовку до запуску, тому у відвідувачів ТРЦ залишалося багато питань. Яким стане об’єкт із зростанням заповнюваності, як буде виглядати центральна галерея, що запропонують покупцям інші якоря ТРЦ і що ж буде являти собою обіцяне «місто в місті» ТРЦ і БЦ Retroville? За тиждень до відкриття другої черги об’єкта RAU побувала на локації і привідкрила завісу таємниць нового торгового гіганта, що розташувався на проспекті Правди, 47, в житловому масиві Виноградар.

Щоб зрозуміти, яким же Retroville замислювався, достатньо вникнути в суть його назви, яка перекладається з французької, як «старовинне місто». “Унікальність архітектури ТРЦ – в центральній площі, ми побудували місто в місті. У серці багатофункціонального комплексу – центральна площа, яку оточують будинки в різних стилях, три з яких з натурального мармуру: візантійському, класицизмі, сучасному. З головної площі вони перетікають в галерею за принципом від старого міста до Hi-Tech”, – зазначила СЕО ТРЦ і БЦ Retroville Рената Якубчіонієне.

Центральна площа на 1300 кв. м оформлена в стилі міської еспланади з класичною архітектурою, фонтаном і куполом. Оточують її чотири двоповерхових стилізованих будівлі з балконами, вікнами, фризами і колонами. В них на першому поверсі розмістяться магазини парфумерії, аксесуарів і ювелірних виробів, а на другому – ресторани.

В довершення всієї цієї архітектурної споруди посеред площі встановлена монументальна тріумфальна арка, подібна до тієї, що стоїть в Парижі.

Відмінна риса ТРЦ Retroville – це всього дві торгові галереї, закільцьовані по колу. По ним відвідувач обов’язково вийде або до центральної площі, або до входу, з якого зайшов. Таким чином, у нього не буде шансів заблукати на території ТРЦ, загальна площа якого перевищує 120 000 кв. м.

“Це практика європейських ТРЦ, що робить їх відвідування комфортним і зручним, а також рівномірно розподіляє потоки відвідувачів, уникаючи «мертвих» зон», – розповіла генеральний директор ТРЦ і БЦ.

У ТРЦ Retroville вісім входів, що максимально спрощує доступ до нього з різних сторін. Знайти потрібний магазин покупцеві допомагає ретельно продумана навігаційна система ТРЦ – від навігації санвузлів до touch-панелей, розташованих на входах в ТРЦ.

Благо, вибір магазинів у відвідувачів ТРЦ буде одним з найбільших в столиці. Зокрема, вже 1 серпня в Retroville почне роботу шведський рітейлер H&M. Він займе площу близько 2400 кв. м і розташується біля четвертої вхідної групи.

Серед інших fashion-операторів – найбільший магазин українських брендів Всі. Свої, площею понад 1600 кв. м, група MTI, в обоймі якої будуть магазини Intertop, Ecco, Skechers і Timberland. Також в ТРЦ розмістяться торгові точки DeFacto, LC Waikiki, House, Cropp, Walker, Voronin, Сolin’s, Sinsay, O Stin, Promin , Jasmine, Oggi, Intimissimi, Tezenis, Calzedonia, Lacoste, Fun Day, Stem, Rieker, Walker, Spain Shoes, Picolinos, Bartek, White, Welfare, Badura, Super Step, Respect і десятки інших українських і міжнародних fashion-брендів.

Товари для краси і здоров’я представлять Brocard, який займе 410 кв. м на першому поверсі комплексу, магазини Cosmo, Yves Rocher і Аптека доброго дня. У ювелірній зоні розмістяться Pandora, Золотий Вік, Aurum, Sova, Sovissimo, Tango, Ювелірна Карта і Столична ювелірна фабрика. Також на території Retroville розмістяться відразу дві оптики (Дом Оптики і Люксоптика) і два рітейлера годинників (Секунда і Дека). Також в ТРЦ відкриються такі магазини відомих мереж, як Алло, Xiaomi і Samsung.

Слід зазначити, що ситуація з Covid-19 внесла свої коригування в плани відкриття ТРЦ. «Ми відмовилися від стандартного формату відкриття на один день і розтягнули урочисте відкриття ТРЦ на цілий місяць. Тому наших гостей чекає цілий місяць подарунків, сюрпризів, спеціальних пропозицій від магазинів і грандіозних знижок» – розповіла директор з маркетингу ТРЦ і БЦ Retroville Наталія Кондратенко.

У зоні спортивних товарів працюватимуть магазини Under Armour, Sportmaster, а також три бренди, які розвиває група Епіцентр – Intersport і перші в нашій країні монобрендові магазини TAF і 4F. На довершення вже протягом серпня на другому поверсі комплексу відкриється спортклуб SportLife з двома басейнами, джакузі та зонами фітнес – і SPA-процедур. Загальна площа SportLife складе більше 4400 кв. м. Також на другому поверсі розміститься сучасний салон краси і здоров’я ARTE Beauty Clinic з усім спектром послуг – від манікюру до масажу та ін’єкцій краси.

Тут же, на другому поверсі, розпочне роботу фуд-корт, який складатиметься з 16 точок і 8 окремих ресторанів. Обладнані тут 725 посадкових місць зроблять його найбільшим у столиці. При цьому фуд-корт планується розділити на п’ять зон: еко, лофт, green, лаунж, а також дитячу зону.

Серед представлених фуд-операторів міжнародні мережі McDonald’s і KFC, ресторан здорового харчування Salateira, Кім Кімчі, бургерна Master Burger, Gremio Grill, Печена картопля, The Varenik, Ramen Burger, FS Ukraine, Львівські круасани та інші. Також в ТРЦ Retroville можна буде поїсти в ресторані японської кухні Євразія, демократичному закладі The Loft Gastrop, відомим своїми м’ясними стравами, приготованими на грилі, ресторанах Menya Musashi, Мамаміа та інших.

Недалеко від фуд-корту на другому поверсі працюватиме 8-зальний кінотеатр Multiplex у новому форматі. Його площа – майже 3500 кв.м, що навіть в умовах обмеження відвідуваності дозволить показувати новинки кіно відразу величезній кількості глядачів. Головна фішка новенького Multiplex – зал з технологією ScreenX, яку вперше представлять у Києві. Кінотеатр відкриється вже 15 серпня.

Дитинство буде представлено найбільшим в Україні магазином товарів для творчості та навчання Librarium на 700 кв. м, де творча людина може купити все в одному місці, магазинами Children Dream на 555 кв. м і Bartek. А вже з 25 вересня почне роботу магазин дитячих товарів Епік на 1 065кв. м дитячий розважальний центр через карантин змістив свої терміни відкриття, розповіли представники ТРЦ, але вже протягом двох місяців зможе відкрити свої двері і порадувати найменших гостей.

“Вже до кінця серпня відкриється 75% орендарів, а з 1 серпня відкриють двері більше половини орендарів ТРЦ. У той же час, ми продовжуємо працювати над тим, щоб зібрати якісний пул орендарів в одному з найсучасніших ТРЦ міста і наших майбутніх гостей чекає ще багато світових і українських брендів,”- прокоментувала Рената Якубчіонієне.

ТРЦ Retroville повинен стати основним місцем дозвілля, шопінгу, спорту та бізнес-життя не тільки для жителів району Виноградар, а й міст-супутників. Щоб зробити під’їзд до нього максимально комфортним, парковки розділили на чотири колірні зони для їх ідентифікації по орендарям. Наприклад, зелена парковка розташована біля супермаркету Novus. Крім наявності свого забарвлення, всі паркомісця пронумеровані. Таким чином покупцеві легко запам’ятати на якій парковці він зупинився. При наявності 3245 паркувальних місць такі зручності зайвими не будуть.

Цікавий факт – вся парковка “Зелена”. На ній висаджено близько 170 кленів і туї.

Відкриття ТРЦ Retroville 1 серпня обіцяють з дотриманням всіх необхідних норм безпеки: на вході відвідувачам будуть вимірювати температуру і контролювати наявність захисних масок; працівники ТРЦ і магазинів будуть забезпечені рукавичками, масками і санітайзерами; дезінфектори і докладні інструкції про вжиті заходи розмістять в санітарних вузлах і в ключових зонах ТРЦ і магазинів; посилять санітарний і клінінговий сервіс з використанням дезінфікуючих засобів; контролюватимуть дотримання безпечної дистанції всередині ТРЦ.

Читайте також –

Новый рекорд: как выглядит ТРЦ Blockbuster Mall за месяц до открытия (фоторепортаж)

 

Про автора
Николай Маранчак

Журналист / Head of Digital Marketing Ассоциации ритейлеров Украины

Всі статті від автора