Володар Козирів: Андрій Задорожній повертається в ресторанний бізнес

Володар Козирів: Андрій Задорожній повертається в ресторанний бізнес

27.02.2020 08:10
  684
Ukrainian Retail Association

Колишній власник мережі ресторанів Козирна карта після арешту та втрати всього майна знову повертається до улюбленої справи.

Цей текст доступний також російською мовою

Як пише портал НВ, в листопаді минулого року відомий бізнесмен реанімував на столичному Подолі ресторан Дежавю, співвласником якого він був. У його нову мережу також входять Самогон-бар і Сулугуні. Таким чином, Андрій Задорожний заново будує ресторанну імперію. Портал RAU публікує скорочену версію матеріалу. Повна історія зльоту та падіння ресторанної імперії підприємця доступна за посиланням на порталі NV.ua.

Андрій Задорожний чи не першим в країні навчився робити великі гроші на ресторанному бізнесі. За перші півтора десятка років української незалежності він створив найбільший національний рестохолдинг Козирна карта, який об’єднав більше сотні закладів.

У 2007 році статки Задорожного оцінювали $100 млн. Але потім все пішло прахом. В лютому 2019-го Козирна карта офіційно оголосила про своє закриття.

Туди і назад

Ресторанна історія Задорожного почалася в Київському кемпінгу Пролісок, куди він в самому кінці 1980-х влаштувався на роботу барменом. На вигідному місці Задорожний пропрацював півтора роки: в 1989-му його звільнили за бійку. Після скандалу перейшов в інший ресторан, де познайомився з майбутнім партнером – Дмитром Потєховим.

Партнери орендували у Гастрономторга – підрозділу Міністерства торгівлі СРСР – приміщення колишнього м’ясного магазину, де і відкрили ресторан Гурман. Справи у партнерів йшли непогано і незабаром на столичному проспекті Перемоги вони відкрили ресторан Нон Стоп, а потім і ще один – Майамі Блюз.

Золоті часи для Задорожного настали в 2000-х, коли він разом з партнерами створив Козирну карту. Мережа швидко зростала. У 2006-07 роках Козирна карта налічувала близько 100 закладів, серед яких був готель на воді Баккара, ресторани Муракамі, Хуторок, Да Вінчі, Шато де Флер та інші.

Андрей Задорожный – о развале «Козырной Карты», хорватской тюрьме и взятках чиновникам

Популярність всієї мережі підтримували гучні вечірки, які проводилися для тисяч відвідувачів. На них витрачали колосальні кошти – до $4 млн, але і участь у вечірках брали зірки першої величини.

У липні 2012-го Задорожного несподівано заарештували в Хорватії. Українські ЗМІ писали, що бізнесмен покинув країну через звинувачення в махінаціях із заставою по кредиту Родовід-Банку, за що співвласника Козирної карти оголосили в міжнародний розшук.

У хорватському СІЗО Задорожний просидів рік і три місяці. Після чого його екстрадували в Україну. З української в’язниці ресторатора незабаром випустили: суд вирішив, що підстав для його затримання не було.

До того моменту в бізнесі Козирної карти Задорожному місця вже не було: інші акціонери фактично ліквідували керуючу компанію.

Чому ресторатор не став боротися за свій бізнес, вийшовши з в’язниці? Він не захотів обговорювати цю тему з НВ. Сказав лише, що кинув все: у лютому 2019-го керуюча компанія Козирна карта була ліквідована вже формально.

Повернення короля

“Я сильно змінився”, – розповідає підприємець про себе нинішнього. Але амбіція бути ресторатором у нього залишилася: колишній мешканець хорватської в’язниці відкрив у Києві три заклади: той самий Дежавю, а також Самогон-бар і Сулугуні. Ольга Насонова, генеральний директор компанії Ресторанний консалтинг, каже, що це непогані заклади зі своєю аудиторією. Наприклад, вона оцінює продажі Сулугуні приблизно в 2-2, 5 млн грн на місяць, а прибуток – в 0,5 млн грн.

Він має намір домогтися успіху навіть незважаючи на те, що ресторанний ринок кардинально змінився. До того ж конкуренція зашкалює: за підрахунками Ресторанного консалтингу, зараз у Києві працює близько 2000 закладів.

Але у Задорожного ще залишилися “козирні карти”. «У нього прекрасна репутація, величезний досвід, він добре знає свою аудиторію», – говорить Михайло Бейлін, співвласник мережі La Famiglia.

Сам Задорожний запевняє, що справи у нього йдуть непогано і він повертає в оновлене Дежавю старих клієнтів. Та й партнери у нього тепер не тільки екстремальні, як в колишні часи, – це бізнесмени зі сфери IT, які інвестували в закладі $150 000. “Я впевнений, що всі його (Задорожного) проекти будуть успішними», – резюмує Бейлін.

За матеріалами: НВ

Читайте також –

Ресторатор Діма Борисов: У 2020-му стартуємо з Mushlya Bar в країнах ЄС


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  53
Усі новини ринку