
Хмельницький ТРЦ Оазис став партнером Асоціації ритейлерів України


Запуск інноваційного формату точок продажу відбувся 17 січня в Києві біля станції метро Почайна.
Про це RAU повідомила прес-служба компанії. Як вказано у релізі, це найменший формат мережі – 40 кв. м, де можна придбати близько 600 найменувань товару. Перший Ашан Pick Up Point розташований на відстані 250 метрів від метро Почайна (Петрівка) в Києві.
Основна задача формату pick up point – залучення нових клієнтів, поширення та збільшення впізнаваності бренду Ашан – розповсюдження програми лояльності, інформування про послуги та переваги.
В компанії зробили акцент на швидкість та якість обслуговування, максимально зручний сервіс, як офлайн, так і онлайн – в Pick Up Point можна швидко та зручно отримати замовлення з сайтів auchan.ua та auchan.zakaz.ua.
Основні інновації та сервіси Ашан Pick Up Point:
Це пілотний проект. З часом французька мережа планує відкривати інноваційні pick up point поруч з іншими магазинами Ашан.
Читайте також –
Вікторія Луценко, Ашан: Гіпермаркети трансформуються, але не йдуть у минуле