Дружба народів: Сільпо відкрив супермаркет у стилі Шрі-Ланки за підтримки уряду цієї країни (фотоогляд)

Дружба народів: Сільпо відкрив супермаркет у стилі Шрі-Ланки за підтримки уряду цієї країни (фотоогляд)

11.07.2020 09:00
  2129
Іван Зайцев

Новий концептуальний об’єкт однієї з провідних продуктових мереж України відкрився 10 липня у Києві у ТЦ Promenada Center за адресою вулиця Багговутівська, 17-21.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Як повідомила RAU прес-служба компанії, площа торговельної точки склала 1826 кв. м, а у декорі залу широко використовувалися мотиви, пов’язані з островною державою Шрі-Ланка, раніше відомою як Цейлон. Сільпо не вперше дивують незвичайним дизайном в супермаркетах мережі. За декілька років компанія відкрила в столиці супермаркети в стилі арт-деко і в стилі «Ілюзія», а також магазини в стилі середньовічного замку в Луцьку, «Аліси в країні чудес» у Львові, «Ямайський супермаркет» в Броварах і торгову точку в стилі німецького села в Одесі. Майже кожен об’єкт мережі стає унікальним витвором мистецтва, достатньо згадати чи не найбільший магазин мережі у столичному ТРЦ Blockbuster Mall, який оформлений за мотивами майбутнього українського мультфільму Лісова пісня.

Але цього разу проект особливий навіть для Сільпо. Вперше в історії вітчизняного рітейлу уряд іншої країни підтримує відкриття супермаркету в Україні. «Створення цього супермаркету — новий формат культурної дипломатії, — розповідає директор з маркетингу Сільпо Катерина Огуряєва. — Для нас це можливість перетворити торгові площі на простір для культурного розвитку та нових вражень, де відвідувачі можуть поринути в атмосферу іншої країни. Такий досвід особливо важливий, коли кордони фізично закриті».

На вході у супермаркет гостей зустрічають прапори Шрі-Ланки з золотим левом на червоному полі та напис Сільпо сінгальскою мовою — основною мовою острову. Увійшовши в магазин, відвідувач потрапляє у зелені джунглі, яким на Шрі-Ланці вдалося зберегти первозданну красу з величезною кількістю диких тварин та екзотичних рослин.

У зоні овочів та фруктів під стелею “стрибають мавпи”, а на стінах зображені зелені хащі зі зміями, папугами та іншими птахами.

Інтер’єр відділу Гастрономія присвячений шрі-ланкійському леопарду, який мешкає лише на цьому острові та є головним хижаком регіону. Скульптури цих великих кішок створені у натуральну величину та рухаються, ніби деруться між собою.

Окрасою простору стали традиційні маски з тропічного дерева. Їх спеціально привезли зі Шрі-Ланки. У кожної маски своє значення: зображення голови павича приносить щастя, маска з язиками полум’я дає енергію, а зображення кобри обіцяє захист.

Велику динамічну скульптуру шрі-ланкійського слона зі слоненям під блакитним небом можна знайти у молочному відділі — дитинча тримає маму хоботом за хвіст, а вона піднімає та опускає ногу.

На стінах — сцени сафарі на джипах, які з полювання перетворилися на поїздки-спостереження за дикими тваринами. Серед зображень схований образ відомого туриста — інспектора Коломбо, мов алюзія на назву столиці острову та відомого на теренах України герою серіалу. Він ніби спостерігає за життям мешканців острову, як вони вирощують їжу, ловлять рибу, катаються на хвилях Індійського океану та збирають екзотичні фрукти.

Табачний відділ показує найвідоміший і грандіозний фестиваль Шрі-Ланки — Есала Перахера, який проходить у королівській столиці Канді. Під час свята відбувається велика хода з жонглерами, музикантами, місцевими національними танцями, ходінням по вугіллю і вогняним шоу. Окрім яскравих ілюстрацій фестивалю в цій зоні магазину можна побачити скульптуру храмового слона прикрашеного яскравою попоною і ліхтариками та вогняні кільця, які традиційно є частиною розважальної програми свята.  Крім яскравих ілюстрацій та місцевих звичаїв, в дизайні Сільпо використовується притаманна Шрі-Ланці архітектура: різнокольорові дерев’яні колони з медальйонами та кулонами та іншою національною атрибутикою.

Подорож в країну, де живуть «ті самі» слони і росте «той самий чай» неможливо без відвідування чайних плантацій Нувара Елії. Їх прообраз розмістився у відділі «Кава та Чай», де на ілюстраціях можна побачити як чайними кущами засаджені схили і пагорби Шрі-Ланки. Під стелею магазину розмістився динамічний триколісний червоний автомобіль «тук-тук», що ніби перевозить листя на виробництво. Тут гості знайдуть  зону для чайних дегустацій, виконану у стилістиці супермаркету: замість столика — дошка для серфінгу та три яскраві скульптури папуги. До речі саме тут можна дізнатися секрет, як визначити справжній цейлонський чай — потрібно шукати символ «лева» на упаковці. 

Біля кожної тематичної інсталяції в супермаркеті розміщено QR-код, який дозволяє “перенестися” на Шрі-Ланку й вирушити на екскурсію островом. «Ця концепція співпраці — хороший приклад популяризації культури Шрі-Ланки в інших країнах, — розповідає Павітрі Пейріс, представниця уряду Шрі-Ланки, директорка з просування Чайної ради Шрі-Ланки. — При створенні супермаркету нам було важливо показати природну красу та культурні особливості острова, а також його унікальну відмінність — сотні сортів цейлонського чаю, знаних на весь світ. Для цього ми запросили команду Сільпо відвідати нашу країну та вивчити її традиції, історію, на власні очі побачити усі визначні місця. Ми дуже раді, що відтепер в Україні є куточок нашої батьківщини й унікальний відділ цейлонського чаю, в якому представлено понад 130 сортів».

Більше фотографій з нового Сільпо – у нашому огляді

Читайте також –

Лев і Самсон: як виглядає новий оригінальний Сільпо на столичному Подолі (фотоогляд)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку