Кінець космосу: мережа ProStor закрила угоду з купівлі мережі Космо

Кінець космосу: мережа ProStor закрила угоду з купівлі мережі Космо

17.08.2020 11:52
  1010
rau

“Космо” стає Prostor” – з таким заголовком постійним клієнтам Космо приходять push-повідомлення з акційною пропозицією.

Цей матеріал доступний російською мовою

У Instagram-сторінці мережі Prostor відповіли на питання кореспондента Retailers, чи означає зазначена інформація, що буде відбувається зміна вивісок, відповіли ствердно. “У травні закрилася угода по покупці бізнесу Космо мережею Prostor. Це все що я можу сказати за умов конфіденційності”, – розповів Retailers виконавчий директор фонду Sigma Bleyzer (до угоди володів Космо) Сергій Бартощук. На сайті Космо зазначено, що в мережу входить 99 магазинів, велика частина з яких працює в Києві.

Нагадаємо, що переговори про продаж мережі Космо конкуренти почалися ще в 2018 році. Тоді сума операції оцінювалася приблизно в $15 млн. У вересні 2019-го Антимонопольний комітет України дозволив власнику мережі магазинів ProStor Вадиму Тугаю придбати опосередкований контроль над drogerie-рітейлером Космо.

Згідно з документом, розглянувши заяву уповноважених представників Вадима Тугая і ряду кіпрських компаній, регулятор прийняв рішення дозволити опосередковане придбання бізнесменом контролю над компанією Giancintoco Holdings Limited. Остання, за даними Єдиного держреєстру, є учасником з часткою 100% в статутному капіталі компанії Суматра-Лтд, яка розвиває мережу парфумерно-косметичних магазинів Космо.

Суматра-Лтд працює на ринку роздрібної торгівлі парфумерії та косметики України з 1994 року, у 2000 році вона створила національну торговельну мережу товарів для краси, здоров’я і сім’ї Космо. Станом на вересень 2019 року вона налічувала 104 торгових точки в 27 містах країни зі складом в Броварах Київської області. Чистий збиток компанії в 2018 році скоротився на 24,6% і склав 58,9 млн грн, виручка зросла на 18,5 – до 1,85 млрд грн.

Також зазначимо, що на початку минулого року власники мережі Космо позбулися аптечного бізнесу: 144 аптеки компанії купила група TAS Сергія Тігіпка.

Читайте також –

Георгій Шейко, Космо: В світі дуже мало людей, які плюють в спину у відповідь на добро


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  121
Усі новини ринку