Огляд новин drogerie & beauty: Brocard, Люксоптика, EVA та інші

Огляд новин drogerie & beauty: Brocard, Люксоптика, EVA та інші

10.08.2020 08:00
  493
Костянтин Симоненко

Відкриття нових магазинів Brocard і Люксоптика в ТРЦ Retroville, трансформація бізнесу L’oréal і розвиток мобільного додатка від EVA, система самообслуговування у Watsons, пілот мережі дрогері Vica в магазинах SPAR в Польщі і багато іншого.

Цей матеріал доступний російською мовою

Перший Brocard на Виноградарі

1 серпня 2020 року в київському ТРЦ Retroville (проспект Правди, 47) компанія «Брокард-Україна» відкрила 87-й за рахунком магазин мережі Brocard площею 408 кв. м – перший магазин в житловому масиві Виноградар. І перша торгова точка, відкрита після суворого карантину.

У новому магазині представлені 200 преміальних брендів парфумерії та косметики (Dior, Lancôme, Guerlain, Clarins, Givenchy, Gucci, Collistar, Dolce & Gabbana, Eisenberg Paris, Hermes, Trussardi, Lanvin, Payot, Elizabeth Arden, Carolina Herrera, Lacoste, Versace та інші) . Тут є окремий зал нішевих ароматів легендарних парфумерних домів і макіяж-бар.

«Брокард-Україна» – оператор парфюмерно-косметичного ринку України в сегменті luxury. У компанії зараз 97 магазинів в 26-ти містах України під брендами Brocard, Kiehl’s і М.А.С, інтернет-магазини BROCARD.UA і LETU.UA, 1700 співробітників й понад 1,5 млн постійних клієнтів. У магазинах мережі представлені 350 марок преміальної косметики, парфумерії, засобів догляду за шкірою та волоссям, beauty-аксесуарів, в тому числі понад 70 нішевих парфумерних домів. У 2019-му загальний оборот мережі склав 4,25 млрд грн.

Перша Люксоптика з відкритим кабінетом майстер-оптика

Також з 1 серпня в ТРЦ Retroville відкрилася нова Люксоптика площею 120 кв. м. Підтримуючи lifestyle-концепцію торгово-розважального центру, Люксоптика пропонує поєднувати шопінг, відпочинок і турботу про здоров’я своїх очей. Особливість нового об’єкта провідної української мережі в своєму сегменті – відкритий кабінет майстра-оптика, що знаходиться за прозорим склом. Тепер можна спостерігати за роботою «чарівника», який створює окуляри.

За одне відвідування тут можна перевірити зір і скористатися послугою підбору окулярів, контактних лінз і засобів догляду за ними, проводиться навчання по правильному користуванню контактними лінзами. Більше про це читайте тут.

Watsons Україна впроваджує систему самообслуговування

Незабаром відвідувачі магазинів Watsons зможуть самостійно просканувати, упакувати і оплатити свої товари за допомогою нової системи самообслуговування. Як повідомили RAU в прес-службі компанії, Watsons Україна став першим рітейлером в сегменті drogerie, який запускає систему self-checkout. Дана технологія не тільки дозволить уникнути черги на касу, а й до мінімуму зменшить контакти з іншими людьми, що важливо в сьогоднішніх реаліях. Оплатити товар можна буде картою або сертифікатом.

Зараз проект проходить тестування на базі одного магазина в Києві на вул. Олени Теліги 14 А, в подальшому планується робота з відгуками покупців і розміщення кас самообслуговування в інших магазинах мережі.

Watsons Україна – одна з провідних роздрібних мереж торгівлі товарами для краси і здоров’я в Україні. До мережі входить понад 400 магазинів і 16 аптек у більш ніж 100 містах.

Мережа магазинів EVA розвиває мобільний додаток

З моменту запуску мобільного додатка EVA на початку жовтня 2019 року кількість його завантажень перевищила 400 000. Про це в інтерв’ю RAU розповіла директор з маркетингу мережі магазинів EVA Анна Гришина. У планах компанії – до кінця 2020 року досягти позначки 1 000 000 користувачів. Також планується доповнити додаток функцією сканування товару, яка дозволить клієнту бачити інформацію про товар.

Також з 1 червня 2020 стала доступна функція електронного колекціонування. Тепер будь-які акції колекціонування, які проводить лінія магазинів EVA, діджіталізовани. Покупцям вже не треба носити в гаманці наклейки, які склеюються і мають властивість губитися, тепер вони зберігаються в мобільному додатку.

L’Оréal починає нову програму сталого розвитку

У програмі «L’Оréal в інтересах майбутнього» (L’Оréal for the future) визначено нові цілі групи до 2030 року. В умовах зростаючих екологічних та соціальних проблем L’oréal прискорює свою трансформацію на шляху до створення моделі, яка враховує планетарні межі (грубо кажучи, можливості використання ресурсів планети). Зокрема:

  • До 2025 року всі об’єкти компанії L’Оréal досягнуть нульових викидів вуглецю за рахунок підвищення енергоефективності та використання 100% відновлюваної енергії;
  • До 2030 року 100% пластику, що використовується в упаковці продуктів L’Оréal, буде з перероблених або з біологічних джерел;
  • До 2030 року L’Оréal зменшить на 50% загальні викиди парникових газів на готовий продукт у порівнянні з 2016 роком.

Детальніше про це можна прочитати тут.

SPAR розвиває концепцію shop-in-shop у Польщі

Як повідомив TradeMaster.ua, на території Польщі міжнародний рітейлер SPAR розробляє пілотний проект з розвитку власної мережі дрогері Vica за формулою Shop in Shop – експозиція косметичних товарів в приміщенні площею 110 кв. м. Нещодавно ще одну точку відкрили в магазині EUROSPAR в ТЦ Blue City у Варшаві. Перший об’єкт Vica був відкритий в магазині EUROSPAR в Познані в травні цього року. З ростом інтересу до товарів дрогері, SPAR готова відкривати точки Vica в 45-ти магазинах SPAR.

Як підкреслив Роб Філіпсон, член ради директорів SPAR Group, польська мережа дрогері Vica відмінно доповнить асортимент продукції мережі SPAR магазинів Piotr i Paweł, які проходять ребрендинг. Компанія припускає поглинання 400 магазинів протягом 5 років в Польщі – на базі торгових об’єктів Piotr i Paweł, а також на основі нових контрактів з незалежними рітейлерами.

Google представила маркетплейс у форматі TikTok

Розробники з Google представили платформу для онлайн-шопінгу Shoploop, на якій можна розміщувати відео про товари тривалістю до 90 секунд. Як повідомив портал Liga.net з посиланням на блог компанії, після перегляду відео користувачі можуть перейти на сторінку продавця, поділитися з друзями, додати відео в збережені, ознайомитися з відгуками. Наразі на сервісі представлені тільки продавці та автори контенту в категоріях косметики і засобів для догляду за собою. Shoploop працює в тестовому режимі, і поки що призначений тільки для мобільних пристроїв, версію для десктопів обіцяють запустити пізніше.

Читайте також наш попередній огляд –

Огляд новин drogerie & beauty: Watsons, Makeup, EVA та інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Ольга Румянцева, Maudau: Ритейлерам доведеться одночасно пропонувати знижки та акції, й знаходити ефективні моделі прибутковості

Ольга Румянцева, Maudau: Ритейлерам доведеться одночасно пропонувати знижки та акції, й знаходити ефективні моделі прибутковості

Chief Marketing Officer Maudau Ольга Румянцева, розповіла розповіла про злети і падіння ринку e-commerce, зміну споживчого попиту та новий...
time icon  
  106
Усі новини ринку