Перша Люксоптика з відкритим кабінетом майстра-оптика почала роботу в київському ТРЦ Retroville (+фото)

Перша Люксоптика з відкритим кабінетом майстра-оптика почала роботу в київському ТРЦ Retroville (+фото)

07.08.2020 12:07
  231
rau

Нова Люксоптика площею 120 кв. м відкрилася 1 серпня в надсучасному столичному ТРЦ Retroville, що знаходиться в столиці на Виноградарі.

Підтримуючи lifestyle-концепцію торгово-розважального центру, Люксоптика пропонує поєднувати шопінг, відпочинок та турботу про здоров’я своїх очей. Особливість нового об’єкту провідної української мережі у своєму сегменті— відкритий кабінет майстра-оптика, що знаходиться за прозорим склом. Відтепер можна спостерігати за роботою «чарівника», який створює окуляри.

Люксоптика в ТРЦ Retroville, як і всі магазини мережі, дозволяє вирішити відразу кілька питань за одне відвідування. В обладнаному за останніми технологіями кабінеті лікаря можна перевірити зір та скористатися послугою підбору окулярів, контактних лінз і засобів догляду за ними, проводиться навчання з правильного користування контактними лінзами.

Також в магазині представлено широкий асортимент сонцезахисних окулярів світових та українських брендів: Polaroid, Ray-Ban, Police, Guess, Vogue, Marc Jacobs, Carrera, Furla, Prada, Versace, OGA, Dolce&Gabbana, Casta, Sunderson, Luxoptica. Тут можна з легкістю підібрати окуляри на будь-який смак та гаманець.

Таким чином, Люксоптика вкотре підкреслює свою любов до окулярів та людей в окулярах, адже це місце, де турбуються про їх зір та стиль.

Читайте також –

Люксоптика відкрила першу точку формату “супермаркет” – у київському ТРЦ River Mall


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  28
Усі новини ринку