Новини fashion-рітейлу: виручка H&M, нові бренди в Blockbuster та експансія FLO

Новини fashion-рітейлу: виручка H&M, нові бренди в Blockbuster та експансія FLO

21.10.2020 08:00
  438
Виктор Нагорский

Шведський рітейлер H&M нарощує продажі, турецький взуттєвий бренд FLO планує відкрити в Україні три десятки магазинів за кілька років, Chanel запускає оновлений бутик у Києві та інші новини українського ринку fashion-рітейлу.

Цей матеріал доступний російською мовою

FLO

Турецький взуттєвий рітейлер FLO планує відкрити більше 30-ти магазинів в Україні в найближчі три роки. Як повідомляє консалтингова компанія UTG, свій перший магазин в країні бренд планує відкрити вже у листопаді цього року в столичному торгово-розважальному центрі Ocean Plaza. Магазин займатиме площу в 400 кв. м і буде працювати на першому поверсі ТРЦ. Він представить асортимент взуття для всієї родини в цінових сегментах «середній» і «середній +». Окрім роздрібних брендів FLO, в магазині можна буде придбати і продукцію провідних взуттєвих брендів: Kinetix, Polaris, Lumberjack, Butigo, Dockers by Gerli і Mercedes.

Крім того, в рамках програми виходу на український ринок FLO незабаром відкриє свій перший магазин в Західній Україні – в ТРЦ Forum Lviv. Як повідомила RAU прес-служба керуючої компанії торгово-розважального центру, магазин FLO площею близько 450 кв. м розміститься в районі головного атріуму на першому поверсі ТРЦ. Нагадаємо, раніше також повідомлялося про наміри турецького рітейлера відкрити магазин в харківському торгово-розважальному центрі Nikolsky, введення в експлуатацію якого заплановано в березні 2021 року. Для відкриття магазину в ТРЦ Nikolsky FLO орендував майже 580 кв. м площі.

H&M

Як повідомляє портал Delo.ua, корпорація Hennes&Mauritz AB (H&M, Швеція), яка володіє другою за величиною в Європі мережею магазинів одягу, в третьому фінансовому кварталі (1 червня – 31 серпня) 2020 року збільшила виручку в своїх українських магазинах на 59% в гривні. Згідно зі звітом компанії, за третій фінансовий квартал продажі H&M в Україні склали 86 млн шведських крон ($9,65 млн), що в 1,5 рази більше, ніж за такий же період 2019 року (56 млн шведських крон, або $6,28 млн). Таким чином, зростання в шведських кронах склало 54%, а в гривні – 59%.

Компанія за цей період запустила два нових магазини в Україні, розширивши таким чином мережу до п’яти об’єктів (всі – у Києві). В цілому, за дев’ять місяців фінансового року H&M збільшив виручку на 10% – до 156 млн шведських крон (142 млн шведських крон за 9 місяців 2019 року), тоді як зростання продажів у гривні склало 5%. Нагадаємо, H&M 11 червня відкрив четверту торгову точку в Україні в ТРЦ Dream Town і 1 серпня — п’яту, в ТРЦ Retroville. Перший магазин H&M в Україні був відкритий у серпні 2018 року в ТРЦ Lavina Mall. Другий відкрили через два місяці, в жовтні 2018 року, в ТРЦ Sky Mall.

Kasta.ua

Маркетплейс Kasta.ua – лідер з онлайн-продажів одягу та взуття в Україні – впроваджує послугу кешбека для клієнтів. Як повідомила RAU прес-служба компанії, сервіс був активований 28 вересня, коли компанія традиційно відзначає «День клієнта». «На українському ринку e-commerce це перший подібний проект, а значить, що це ще одна конкурентна перевага шопінгу з Kasta. До того ж, в нашому випадку кешбек – це програма лояльності, яка дозволяє повернути частину витрачених на покупки коштів назад на свій рахунок. Це не «бали» чи «бонуси», а реальні гроші, які можна вивести на карту або використовувати для оплати замовлень», – прокоментував СЕО Kasta.ua Андрій Логвін.

В компанії уточнили, що механіка нарахування дуже проста – 1% від вартості замовлення нараховується всім зареєстрованою користувачам Kasta при оплаті замовлень картою онлайн або в кредит. Накопичені кошти клієнт може виводити на банківську карту або використовувати для оплати замовлень. У разі, якщо клієнт є користувачем карти Black (річна безкоштовна доставка і повернення замовлень), то нараховується 3% кешбека. Компанія планує і надалі розвивати цю послугу, наповнюючи її додатковим функціоналом, в тому числі й для постачальників компанії.

Chanel

Наприкінці вересня на вулиці Басейній, 6 у Києві відкрився оновлений бутик всесвітньо відомого модного дому Chanel. Як пише Vogue.ua, простір бутика збільшився до 290 кв. м, що дозволило представити клієнтам не тільки актуальні колекції одягу, сумок, взуття і аксесуарів креативного директора бренду Віржині Віар, а й познайомити їх з колекцією Ready-to-Wear. В асортименті торгової точки також представлені колекція годинників, ювелірна колекція Coco Crush і аромати колекцій Les Exclusifs de Chanel та Les Eaux de Chanel.

Що стосується інтер’єру оновленого магазину, то він виконаний у фірмових кольорах Chanel – бежевому, білому, чорному з золотими акцентами. Розробив його архітектор Пітер Маріно. Вхід обладнаний чорними мармуровими сходами і навісом з логотипом. Усередині бутика відкрите планування. Внутрішній простір поділений на серію салонів: в першому представлені аксесуари, вироби зі шкіри, біжутерія та сумки. За ним – взуттєвий салон, обставлений елегантними диванами. Найбільший салон – Ready-to-Wear з трьома просторими примірочними. Також тут є більш камерна зона RTW яку можна закрити з двох сторін і трансформувати в приватну зону.

Anabel Arto

Український виробник жіночої білизни Anabel Arto відкриє новий магазин в столичному ТРЦ Ocean Plaza. Як повідомляє консалтингова компанія UTG, для відкриття свого бутика бренд орендував приміщення площею близько 115 кв. м на другому поверсі торгового центру. В асортименті магазину буде представлено не тільки білизну, але й купальники, а також колготки та домашній одяг.

В UTG також повідомили, що розвиток роздрібної мережі фірмових магазинів є стратегічним завданням Anabel Arto. Зараз компанія об’єднує більше 60-ти власних магазинів і представляє свої товари ще в більш ніж 500 партнерських торгових точках. Річний обсяг виробництва бренду перевищує 1,75 млн виробів.

Blockbuster Mall

Ціла низка нових магазинів розпочала роботу в столичному торгово-розважальному центрі Blockbuster Mall. Зокрема, в ТРЦ відкрилися такі відомі міжнародні fashion-бренди як Lerros, Parfois, Bugatti, Mango, Armani Exchange і All Stars. Незабаром в комплексі також плануються відкриття магазинів Frank Walder, Roy Robson, Betty Barclay, Annette Görtz, Weekend Max Mara, Tony Perotti та інших.

Крім цього, брокер проекту компанія NAI Ukraine повідомила про відкриття в Blockbuster Mall відразу шести магазинів українського fashion-рітейлера MD Group, при цьому чомусь не уточнивши, яких саме. Нагадаємо, що ТРЦ Blockbuster Mall – найбільший об’єкт торговельної нерухомості на ринку України. Відкриття об’єкту відбулося 20 листопада 2019 року. Якірним орендарем ТРЦ виступає супермаркет Сільпо з площею понад 8000 кв. м, а також розважальний парк Galaxy (близько 15 000 кв. м), який розпочав роботу у вересні поточного року.

Мануфактура

Про поповнення пулу орендарів також повідомило столичне аутлет-містечко Мануфактура. Зокрема, об’єкт поповнився італійським брендом Dsquared2, магазинами Philipp Plein і Reiss, бутиком преміальної жіночої білизни Cocon і торговою точкою з товарами для новонароджених Patte-Patte Baby shop. Крім того, в Мануфактурі розпочав роботу магазин хутряних виробів Braschi, мультибрендовий магазин Mass mart і об’єкт українського виробника модного трикотажу 42Day. При цьому в керуючій компанії аутлет-містечка відзначили, що незабаром в Мануфактурі планується відкриття ще кількох бутиків.

Нагадаємо, що Мануфактура – перше аутлет-містечко в Україні. У ньому представлено колекції одягу, взуття та аксесуарів світових брендів з постійними знижками до 70%. В цілому в містечку працює 70 бутиків, в яких представлено близько 700 брендів.

Читайте також попередній огляд –

Новини fashion-рітейлу: п’ятий H&M, новий турецький бренд і активність українських мереж


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку