Головна > Досвід > Інновації > Мережа Епіцентр запускає мобільний додаток
Мережа Епіцентр запускає мобільний додаток

Мережа Епіцентр запускає мобільний додаток

Через мобільний додаток мережі Епіцентр можна буде купувати в інтернет-магазині компанії, отримувати пропозиції та інформацію про акції, зберігати історію покупок, дізнаватися про нараховані бали та інше.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як повідомили RAU в компанії, в додатку також буде доступна електронна картка лояльності Епіцентр. Таким чином клієнти торговельної мережі зможуть легко отримувати інформацію про актуальний баланс балів на картці, та позбавитися зайвого пластику в гаманці. Для того, щоб оплатити покупку балами чи нарахувати бали за покупку, достатньо буде відкрити мобільний додаток та скористатися ним на касі магазину.

«Ми раді анонсувати нашим споживачам новий цифровий продукт — мобільний додаток, який додасть задоволення від шопінгу. Картка лояльності «Вигода» тепер у мобільному додатку, і нею зручно користуватися на касах, а оформити віртуальну карту легко та просто. Ще легше купувати товари online, отримувати цікаві пропозиції та інформацію про акції, історію покупок і нараховані бали — тепер все під рукою, а точніше — у вашому смартфоні. Для авторизації у додатку потрібно лише ввести номер телефону», – коментує запуск додатку заступник голови Епіцентр К з реклами, маркетингу, зв’язків з громадськістю та ЗМІ Ірина Шинкаренко.

В компанії також зазначають, що користувачі мобільного додатку будуть першими дізнаватися про актуальні акції в мережі Епіцентр. А прогнозний алгоритм дозволить підбирати цікаві клиєнту товарні пропозиції. Крім цього, у мобільному додатку можна буде переглянути історію своїх покупок, отримані знижки та накопичені бали, які будуть завжди доступні в електронному чеку.

Разом з тим, мобільний додаток дозволяє переглянути всю інформацію про обраний користувачем торгівельний центр, контактні номери телефонів, локацію торгових відділів. А також — прокласти максимально зручний та швидкий маршрут до нього, в тому числі громадським транспортом.

В той же час, за словами Ірини Шинкаренко, розробники продовжують працювати над додатком, тож незабаром компанія планує представити користувачам нові цікаві функції та можливості.

Довідка. Епіцентр К — лідер на українському ринку роздрібної торгівлі сегменту товарів для будівництва та ремонту з повністю вітчизняними інвестиціями, який налічує 59 діючих торговельних центрів у різних регіонах України, починаючи від столиці, закінчуючи райцентрами. В торгових центрах мережі, сумарна торгова площа яких перевищує 1,5 млн кв. м, представлено більше 550 000 найменувань товарів від більш ніж 5500 постачальників.

Читайте також –

Для розвитку e-commerce: Епіцентр отримав 5,3 млн євро кредиту від Raiffeisen Bank

Про автора