Головна > Новини > Новини компаній > Новини логістики та e-commerce: продаж LeBoutique і онлайн-платформи iPOST, нові хмарні кухні Glovo і багато іншого
Новини логістики та e-commerce: продаж LeBoutique і онлайн-платформи iPOST, нові хмарні кухні Glovo і багато іншого

Новини логістики та e-commerce: продаж LeBoutique і онлайн-платформи iPOST, нові хмарні кухні Glovo і багато іншого

Власники ТРЦ Караван купили інтернет-магазин LeBoutique, а Нова пошта – кур’єрську онлайн-платформу iPOST, відкриті перші три франчайзингові та інші нові точки видачі Rozetka, нові Cook Room від Glovo в Києві і Дніпрі та багато іншого.

Цей матеріал доступний російською мовою

Власник мережі ТРЦ Караван купив LeBoutique

Група DCH, що належить Олександру Ярославському і управляє мережею ТРЦ Караван, придбала у приватних інвесторів 100% корпоративних прав одного з провідних гравців українського fashion-рітейлу, який працює онлайн — інтернет-магазину LeBoutique. «Інвестиція в LeBoutique є продовженням стратегії DCH, спрямованої на розвиток онлайн-каналів продажів на додаток до існуючих офлайнових торгових майданчиків: торгово-розважальних центрів Караван в Києві, Харкові та Дніпрі», – йдеться в прес-релізі.

LeBoutique

Фінансовим радником з боку продавців виступила інвестиційно-банківська компанія SoulPartners. Сума угоди не розголошується. У планах DCH – розвивати платформу LeBoutique з метою закріплення за нею статусу галузевого лідера і створення сучасного і зручного для користувачів українського онлайн-продукту.

Нагадаємо, інтернет-магазин LeBoutique був заснований в 2010 році підприємцями Андрієм Дрогобицьким і Романом Онищенко. LeBoutique пропонує клієнтам одяг, взуття, сумки та аксесуари відомих західних і українських брендів.

61% всіх інтернет-продажів в світі припадає на одяг і взуття

СЕО платформи HUBBER Максим Бєляк проаналізував останні тенденції fashion-індустрії в e-commerce. Зокрема, виявилося, що 61% всіх товарних онлайн-транзакцій в світі – це одяг і взуття (за даними американської компанії Nielsen, яка займається аналізом індустрії товарів повсякденного попиту).

До 2040 року 95% всіх покупок здійснюватимуться онлайн. Про це говорить міжнародна біржа Nasdaq, яка торгує акціями великих технологічних компаній. Якщо постачальник одягу/взуття вважає, що його товари будуть продаватися тільки офлайн, тому що покупцям важлива примірка, цей показник – серйозний привід задуматися про онлайн.

Уже зараз кожен четвертий житель планети купує онлайн. Мілленіали і покоління Х щотижня витрачають шість годин виключно на онлайн-покупки. Платформа HUBBER порівняла продажі постачальників одягу і взуття на маркетплейсах за 2020 й і 2019 роки, щоб зрозуміти, як пандемія вплинула на український e-commerce. Детальніше дізнатися про це можна тут.

Власники Нова пошта купили кур’єрську онлайн-платформу iPOST

Засновники служби доставки Нова пошта В’ячеслав Климов і Володимир Поперешнюк інвестували в кур’єрський сервіс iPOST. Експерти вважають, що мета угоди – отримати доступ до IT-рішень і процесів компанії для того, щоб скласти конкуренцію існуючим сервісам доставки Glovo і Rocket.

За даними сервісу OpenDataBot, Клімов і Поперешнюк в серпні 2020 року сукупно придбали 81,46% статутного капіталу компанії Айпост Прогрес, яка володіє сервісом iPOST. Суму угоди сторони не розголошують. Засновники сервісу iPOST Сергій Жмудь і Максим Плющев залишилися співвласниками компанії – кожен володіє часткою в 9,27%. Нагадаємо, iPOST – українська онлайн-платформа кур’єрської доставки, заснована в 2016 році. Платформа з’єднує кур’єрів і відправників. Кур’єри реєструються в додатку iPOST, де знаходять замовлення і доставляють їх за оплату. З кожної доставки iPOST стягує комісію.

Zakaz.ua буде доставляти з ЕКО маркет в Борисполі

Як повідомили RAU в компанії, з 18 лютого сервіс доставки продуктів Zakaz.ua почав працювати в Борисполі на базі супермаркету ЕКО маркет. Магазин на вул. Київський шлях, 2/14, став вже третім в Київській області, з якого кур’єри сервісу регулярно будуть доставляти різні товари, замовлені онлайн. Покупки доставляють день в день, за умови оформлення замовлення до 16:00. При цьому можна вказати одне з двогодинних вікон доставки, що дозволяє не чекати кур’єра протягом всього дня. Клієнти отримують товари до дверей будинку або офісу. Вартість доставки складає 69 грн, якщо вага продуктів не перевищує 40 кг. Клієнтам також доступна опція самовивозу продуктів «Drive», яка дозволяє забрати замовлення на парковці супермаркету, сплативши лише 24 грн за послугу комплектації. Співробітник Zakaz.ua вивезе завчасно зібрані товари безпосередньо до автомобіля клієнта.

Zakaz.ua надає послуги замовлення та доставки продуктів харчування від найбільших роздрібних продуктових мереж України: METRO, Ашан, NOVUS, МегаМаркет, Фуршет, Таврія В, ВОСТОРГ, VARUS, ЕКО маркет, City market. Працює в 15-ти містах України, а також в Молдові (Кишинів) і Узбекистані (Ташкент).

Сервіс Glovo розширює мережу «хмарних кухонь» в Україні

Як повідомили RAU в компанії, сервіс кур’єрської доставки Glovo продовжує розвивати проект «хмарних кухонь», відкривши третій Cook Room в Києві на вулиці Макіївській в районі Виноградаря і перший – в центрі Дніпра на вулиці Яворницького. Користувачі додатка Glovo в Дніпрі отримали можливість замовити доставку страв з мережі закладів Kitaika та інших, які раніше були представлені тільки в Києві.

Кухонне приміщення в Києві площею 390 кв. м вміщає 20 ресторанних брендів, серед яких – Poke oke, Greenbar cafe, Shanhaiskii kit, Kitaika, Berliner Döner, Viet bar, GRANDFISH, Свіжість й інші. В зону покриття доставки «хмарної кухні» увійшли житлові масиви Дорогожичі, Оболонь, Виноградар, включаючи ЖК Варшавський і Оболонську набережну.

Нагадаємо, з 2018 року компанія Glovo запускає «хмарні кухні» під назвою Cook Room. Проект передбачає відкриття спеціальних кухонних приміщень, які працюють тільки на замовлення з програми і недоступні гостям для відвідування – тільки для персоналу ресторанів і кур’єрів Glovo.

Сервіс Glovo повністю забезпечує локації «хмарних кухонь» базовою інфраструктурою й адміністрацією, яка відповідає за управління приміщенням і передачу замовлень кур’єрам. Приміщення Cook Room облаштовуються за міжнародним стандартом HACCP (ред. Hazard Analysis and Critical Control Point), що регламентує порядок безпеки харчових продуктів. На стороні партнерів сервісу залишається забезпечення кухні персоналом, сировиною і специфічним кухонним обладнанням.

«У порівнянні з Cook Room в інших країнах, де працює сервіс Glovo, українські «хмарні кухні» утримують лідируючі позиції за кількістю замовлень, і крім цього – в найкоротші терміни отримують позитивну EBITDA. Це підтверджує наше переконання, що категорія доставки страв додому може розвиватися як потужний незалежний бізнес для рестораторів, і тому ми будемо продовжувати відкривати Cook Room в інших містах України», – коментує генеральний менеджер компанії Glovo в Україні Дмитро Расновський.

Нові чотири точки видачі Rozetka в центрах міст

Найбільший український онлайн-рітейлер Rozetka відкрив у лютому 2021 року другу точку видачі в Рівному на проспекті Миру, 11. А перед цим були запущені нові об’єкти в Одесі (Адміральський проспект, 1) і Харкові (проспект Ювілейний, 89). Точки видачі в Харкові та Одесі мають, крім зони видачі, алкогольний відділ, зручні примірочні і всі доступні сервіси – можна оглянути товар, приміряти, оплатити будь-яким зручним способом, повернути, якщо не підійшов. А першим в новому 2021 році стало відкриття 6 лютого точки видачі в самому центрі Житомира, на площі Соборності.

Нагадаємо, в грудні минулого року були відкриті також перші три франчайзингові точки видачі: дві в Києві (вул. Композитора Мейтуса, 4 та вул. Градинська 3, біля ТРЦ Район) і одна у Львові по вул. Чорновола 16 Е, ЖК Авалон. Таким чином, до початку 2021 року загальна чисельність точок видачі Rozetka досягла 79-ти.

У Київській області в 2021 році очікується введення в експлуатацію трьох нових складських комплексів

Нова пропозиція на ринку логістичної нерухомості Києва і області в 2021 році буде представлена трьома складськими комплексами загальною площею 103 000 кв. м, повідомили в компанії Colliers Ukraine.

“Складська нерухомість стала досить стійким сегментом в поточній кризі в Україні. Онлайн-торгівля і в карантин була драйвером попиту на такі приміщення, але локдаун істотно посилив цю тенденцію”, – повідомив Олександр Носаченко, керуючий директор Colliers Ukraine, агентству Інтерфакс-Україна.

За його словами, в 2020 році на столичний ринок логістичної нерухомості вийшло три нових об’єкти загальною площею 82 000 кв. м, загальна пропозиція досягла 1,846 млн кв. м. Крім того, в 2021 році стартує реалізація індустріального парку Е40 під Києвом (200 000 кв. м). Будівництво заплановано на поточний рік в рамках програми Dragon Capital development.

Незважаючи на спровоковану пандемією рецесію економіки, орендні ставки на якісні складські приміщення в Києві дещо зросли. У кращих активах вони становлять $5-5,5/кв. м/міс., тоді як в Центральній і Східній Європі (ЦСЄ) середні ставки коливаються від $3,4 до $6,5/ кв. м/міс.

На більшості ринків ЦСЄ рівень вакантності складів нижче 5%, показник в Україні становить 1-4%, відзначають в компанії. При цьому на українському ринку спостерігається дефіцит вільних приміщень, а пандемія не породила зростання вакантності. За даними Colliers, в загальній структурі операцій в 2020 році переважали оператори роздрібної торгівлі, електронної комерції, логістичні оператори і дистриб’ютори, які формують значну частку попиту.

“Більшість угод на ринку проходило в об’єктах на стадії будівництва. Така практика є одним з показників підвищеного попиту і дефіциту якісних складських приміщень”, – відзначають в компанії.

Власник Сільпо облаштує інноваційний розподільний центр біля Львова

Компанія Fozzy Group, що управляє торговими мережами Сільпо, Фора, Fozzy Cash & Carry, Le Silpo, Thrash і Favore, відкриє новий розподільний центр на базі Protec Zymna Voda – найбільшого технопарку в західному регіоні України. РЦ займає більшу частину першої черги комплексу.

Як повідомляє AllRetail, розподільний центр буде розташований на об’їзній дорозі Львова біля села Зимна Вода, на міжнародній автомагістралі М-06 Київ-Чоп. Fozzy Group стане основним орендарем приміщень вже практично готової першої черги комплексу Protec Zymna Voda, площа якої становить 68 000 кв. м.

Особливість комплексу полягає в тому, що значну його частину становитимуть високотехнологічні середньо – і низькотемпературні склади. Будівництвом об’єкта займається Львівський холдинг Протек.

Нагадаємо, в портфелі Fozzy Group уже є ряд розподільних центрів. Зокрема, вони розташовані в Києві, селах Квітневе і Перемога (Броварський район Київської області), Запоріжжі, Одесі та Харкові. Загальна площа РЦ становить 171 000 кв. м, вони мають близько 300 одиниць складської техніки і 100 000 місць зберігання, сучасну систему управління, різні типи зберігання і відбору продукції, упаковки.

Читайте також –

Новини логістики та e-commerce: розширення мережі Rozetka, нововведення Glovo, підсумки роботи Raketa і багато іншого

Про автора