Огляд відкриттів в fashion-рітейлі: LC Waikiki, SuperStep, Reserved і нові бренди

Огляд відкриттів в fashion-рітейлі: LC Waikiki, SuperStep, Reserved і нові бренди

09.02.2018 08:10
  423
Виктор Нагорский

LC Waikiki відкрив у Львові магазин в новому форматі, Reserved орендував 2000 кв. м для флагмана в столичному ТЦ GLOBUS, в Україну вийде англійський бренд AllSaints, а SuperStep запустив перший в країні аутлет.

LC Waikiki

Мережа LC Waikiki відкрила ще один магазин в Західній Україні. Нова торгова точка турецького бренду розпочала роботу 3 лютого, у львівському ТРЦ King Cross Leopolis. Магазин зайняв площу в 955 кв. м на першому поверсі центру.

Як написала на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook менеджер з маркетингу і розвитку мережі LC Waikiki в Україні Наталія Бивалова, особливість магазину – його нова концепція. «Ми відкрили 21-й магазин в мережі LC Waikiki і вже 3-й у Львові. Супер-новий формат! Кожна лінія товарів представлена окремо, своєрідний Shop-in-Shop магазин», – уточнила Бивалова.

Нагадаємо, раніше в LC Wаikiki заявили про плани запустити в Україні інтернет-магазин, а також розширити українську мережу до 27 торговельних точок до квітня 2018-го. До 2023 року компанія планує об’єднувати 60 об’єктів в Україні.

Reserved

Польський оператор LPP підписав договір про відкриття флагманського магазина Reserved в столичному торговому центрі GLOBUS. Магазин

загальною площею близько 2000 кв. м розташується на 1-му і 2-му поверсі ТЦ GLOBUS 2. Таким чином, Reserved стане найбільшим fashion-оператором в GLOBUS. Офіційне відкриття магазину заплановано на весну 2018 року.

«Відкриття найуспішнішого бренду групи LPP в ТЦ GLOBUS досить важливий крок для збільшення трафіку в ТЦ, а також покращення його tenant-mix. Reserved стане одним з ключових якірних операторів в наземній частині ТЦ GLOBUS. Бренд органічно вписується в концепцію сучасного торгового центру і зіграє важливу роль в розширенні пула його демократичних fashion-операторів», – прокоментувала старший менеджер департаменту оренди торгового центру Вікторія Царенко.

reserved

Нагадаємо, польська компанія LPP S.A., заснована в 1995 році, відкрила перший магазин Reserved в Україні в 2003 році. Зараз компанія розвиває мережі магазинів під брендами Reserved, House, Mohito, Cropp, Sinsay в Європі та країнах Близького Сходу. Компанія управляє 1700 магазинами загальною площею більше 920 000 кв. м в світі і більш ніж 80 магазинами площею близько 40 000 кв. м в Україні.

Replay

Компанія Fashion Partners (MD Group) відкрила другий магазин італійського бренду Replay в Києві. Флагманська торгова точка італійського бренду площею 110 кв. м розпочала роботу на другому поверсі ТРЦ Ocean Plaza в кінці січня. Раніше, в жовтні минулого року, MD-fashion відкрила перший в країні магазин denim-бренду REPLAY в київськомуТРЦ Sky Mall.

Бренд RЕPLAY був створений в 1978 році і спочатку спеціалізувався лише на виробництві джинсів. Пізніше, компанія істотно розширила асортимент і мережу магазинів. Зараз товари бренду продаються в 6000 торгових точках більш ніж в 50 країнах.

OLKO

Український бренд жіночого одягу OLKO відкрив перший магазин в місті Кривий Ріг Дніпропетровської області. Торгова точка розташувалася в ТРК Victory Plaza на вул. Лермонтова, 37. В асортименті магазину представлений одяг, взуття та аксесуари для жінок: плаття, блузки, костюми, светри, спідниці, піджаки та інше.

Нагадаємо, компанія OLKO була заснована в 2002 році, а зараз мережа магазинів бренду представлена вже 36 магазинами в 12 містах країни.

SuperStep

На початку лютого міжнародна мережа мультибрендових магазинів взуття SupеrStep відкрила перший аутлет-магазин мережі в Україні. Магазин зайняв площу в 200 кв. м в київському ТРЦ Караван. При цьому дизайн торгової точки відрізняється від традиційної стилістики бренду – торговий простір виконано в стилі «лофт».

«SupеrStep активно розвиває мережу в Україні, і зараз прийшов час для нового для нас формату – аутлета. Ми йдемо назустріч нашим клієнтам і даємо їм можливість купувати більше стильного і якісного взуття від кращих брендів», – зазначив генеральний директор SupеrStep в Україні Джан Угурлуджан (Can Ugurlucan).

У компанії також повідомили, що в 2018 році мережа SuperStep планує ще ряд відкриттів в Києві та регіонах. SuperStep – міжнародна мережа взуттєвих мультибрендових магазинів сегмента sport-casual і lifestyle, створена в 2012 році. Мережа SuperStep об’єднує 63 магазини в світі, 5 з яких – в Україні.

ALLSaints

У березні поточного року в ТРЦ Ocean Plaza відкриється перший в Україні монобрендовий магазин англійського бренду AllSaints. Як повідомила консалтингова компанія UTG, яка виступила брокером при підписанні договору оренди приміщення під магазин, AllSaints розміститься на площі в 150 кв. м на першому поверсі торгово-розважального центру Ocean Plaza. Дизайн нового бутика буде виконаний в сучасному індустріальному стилі з використанням вінтажних елементів, дерева, важкого металу, бетонних панелей і стель відкритого типу.

AllSaints – глобальний бренд, заснований в 1994 році в Лондоні. Колекції AllSaints представлені в більш ніж 240 магазинах. В Україні ексклюзивним представником бренду стала компанія Транс Україна Інтерспорт. У ТРЦ Ocean Plaza вона представлена магазинами Karen Millen, Oasis, Pimkie та Tally Weijl. Крім цього, найближчим часом компанія планує відкрити ще одну торгову точку в ТРЦ – під брендом Pennyblack.

Brabrabra

У ТРЦ Forum Lviv відкрився перший в місті магазин мережі жіночої білизни brabrabra. Торгова точка розмістилася на другому поверсі в головному атріумі ТРЦ і зайняла площу близько 43 кв. м.

У торговій точці представлені такі бренди білизни як Milavitsa, LAUMA, SILENZA, Sunny Ocean, Valery, Cotton Club та інші. Крім нижньої та передпостіьної білизни в асортименті магазину також є купальники і панчішно-шкарпеткові вироби.

BRABRABRA

Нагадаємо, компанія Анвіком, яка вже більше десяти років розвиває в Україні мережі магазинів нижньої білизни під брендами Milavitsa, SILENZA та Naturel by SILENZA, почала розвиток нового мультибрендового формату brabrabra в 2017-му. Перший магазин був відкритий на місці флагманської торгової точки Milavitsa в столичному ТРЦ Ocean Plaza. У новому форматі компанія істотно змінила дизайн і розширила асортимент.

Puma

У столичному ТРК Проспект відкрився новий магазин Puma. Площа нової торгової точки німецького бренду спортивного взуття та одягу склала 350 кв. м. У магазині представлені жіночі та чоловічі кросівки, майки, куртки, вітровки, олімпійки, костюми, легінси, шорти, м’ячі, бейсболки, рюкзаки, пляшки для води, годинники, а також спеціалізовані товари для окремих видів спорту.

Puma

Puma – промислова компанія Німеччини, що спеціалізується на випуску спортивного взуття, одягу, інвентарю та парфумерії під торговою маркою Puma. Українська мережа магазинів бренду об’єднує вже 17 фірмових магазинів, які працюють в Києві, Дніпрі, Кривому Розі, Львові, Одесі та Харкові.

SuperDry

У січні в аутлет-містечку Мануфактура відкрився бутік британського бренду SuperDry, раніше виведений на український ринок компанією Ultragroup. Цей бренд повсякденного одягу в стилі casual був створений в 2003 році, а перша торгова точка SuperDry в Україні з’явилася в столичному ЦУМ. У вересні ще один магазин бренду відкрився в київському ТРЦ Lavina Mall, а в листопаді – в одеському ТРЦ Рів’єра.

Раніше в Ultragroup заявляли, що компанія буде ексклюзивним представником британської торгової марки SupеrDry в країні. Також рітейлер повідомляв про плани відкрити щонайменше п’ять монобрендових торгових точок SuperDry і розвивати продажі бренду в онлайні.

ЦУМ

Центральний універмаг Києва активно розширює асортимент брендів власною закупівлі. Так, з початку року в універмазі з’явився цілий ряд нових зарубіжних торгових марок. Серед них взуттєві бренди, такі як Church’s, Stuart Weitzman і Dune London.

Крім того, в ЦУМ з’явився молодий бренд Bisibiglio, що спеціалізується на жіночих і чоловічих футболках, а також італійський бренд AS65, представлений футболками, светрами, жилетами, куртками і сорочками. Вперше в Україні в ЦУМ дебютував англійський бренд чоловічого та жіночого одягу та аксесуарів Ted Baker London. Чоловічий асортимент бренду доступний на -1 поверсі універмагу, а сукні, спідниці, блузи, сумки і гаманці сезону весна-літо 2018 – на 2-му поверсі.

Також в ЦУМ з’явилася продукція чоловічого (на -1 поверсі) і жіночого (на 2-му поверсі) одягу бренду Paige і корнер жіночих сумок Anya Hindmarch. Ще одним брендом, що приєднався до проекту, став провідний виробник домашнього текстилю з Туреччини English Home. Його корнер буде працювати на 5-му поверсі універмагу.

Нагадаємо, раніше генеральний директор ЦУM Брайан Хендлі в інтерв’ю RAU розповідав, що ЦУМ переходить на прямі закупівлі товарів і планує представити в універмазі близько 70 власних брендів вже в сезоні весна-літо 2018 року.

Читайте також – 

Чи ворог вам універмаг: хто виграє і хто постраждає від приходу в Україну H&M, DeFacto і Koton


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку