Новини fashion-рітейлу: LC Waikiki в онлайні, H&M в River Mall та Week в Ocean Plaza

Новини fashion-рітейлу: LC Waikiki в онлайні, H&M в River Mall та Week в Ocean Plaza

28.11.2018 08:10
  228
Ukrainian Retail Association

Шведський H&M підписав договір оренди приміщення в ТРЦ River Mall, турецький LC Waikiki запустив інтернет-магазин в Україні, бренд Week відкрив торговий об’єкт в столичному ТРЦ Ocean Plaza та інші новини fashion-рітейлу.

H&M

Магазин шведського рітейлера H&M відкриється в столичному ТРЦ River Mall. Чергова торгова точка однієї з провідних світових мереж одягу займе площу близько 2900 кв. м на першому поверсі торгово-розважального центру. Про це RAU повідомило джерело, знайоме з ходом переговорів. За його даними, шведська група вже підписала контракт на розміщення чергової торгової точки в найбільшому ТРЦ Києва на Лівому березі Дніпра.

Нагадаємо, H&M довгий час був одним з найбільш очікуваних в Україні брендів. Після декількох років роздумів, рітейлер 18 серпня 2018 року відкрив перший магазин в нашій країні в київському ТРЦ Lavina Mall. Через два месяці, 18 жовтня, друга торгова точка бренду розпочала роботу в столичному ТРЦ SkyMall. Про подальші плани з розвитку керівництво українського підрозділу шведської групи тоді не сказало. Так що невідомо, чи стане об’єкт в River Mall третім в Україні для компанії, чи до цього вона встигне відкрити ще кілька магазинів.

MustHave

Українська мережа магазинів жіночого одягу MustHave поповнилася новою торговою точкою в столичному торгово-розважальному центрі Lavina Mall. Як уточнили в компанії, новий MustHave почав свою роботу 3 листопада і став дев’ятим в мережі першого українського мас-маркету жіночого одягу. Площа магазину склала 110 кв. м.

В асортименті торгової точки представлені колекції осінь-зима 2018-2019, а також нова колекція, розроблена в колаборації з брендом мінімалістичного жіночого одягу Litkovskaya і представлена в кінці листопада. Обличчям спільної роботи, до якої увійшло 11 предметів гардеробу, стала україно-болівійська співачка, актриса і телеведуча Michelle Andrade.

G-Star

У ТРЦ Forum Lviv відкрився перший в місті магазин нідерландського джинсового бренду G-Star RAW. Як повідомили в прес-службі компанії, що управляє ТРЦ, торгова точка розмістилася в головній галереї торгового центру на першому поверсі, її площа склала близько 150 кв. м. Крім одягу в асортименті магазину також представлено взуття та аксесуари.

Нагадаємо, українські магазини бренду G-Star RAW по франшизі розвиває компанія MD Fashion. Вона працює на українському ринку понад 15 років, а в її портфелі – більше десятка вже відомих в країні брендів і близько 140 магазинів. Крім G-Star група розвиває мережі Tommy Hilfiger, Walker, STEM, Under Armour, Oodji, Accessorize, Diesel, Gant, Pepe Jeans та інші.

MIDA

Український взуттєвий бренд MIDA відкриє магазин в споруджуваному в Києві торгово-розважальному центрі Oasis. Як повідомив брокер ТРЦ – компанія Nai Ukraine, для відкриття торгової точки MIDA орендувала 300 кв. м площі. Тут буде представлено широкий асортимент продукції бренду – жіноче, чоловіче та дитяче взуття, а також сумки і рюкзаки, гаманці та ремені, взуттєва косметика.

Нагадаємо, ТРЦ Oasis будується на столичній стації метро «Героїв Дніпра». Відкриття об’єкту заплановане на кінець 2018 року. Загальна площа об’єкта складе 14 500 кв. м, орендна – 13 200 кв. м. Якірним орендарем ТЦ стане продуктовий супермаркет Varus. Крім нього, в новому торговому центрі почнуть роботу магазини Eva, Miniso, Територія Твоєї Техніки, Kyivstar, Lifecell, Vodafone, Люксоптика, Mobile trend, Yves Rocher, Aurum, Столичная Ювелірна Фабрика, ресторани Пузата Хата, KFC, Львівські круасани.

LC Waikiki

Турецький fashion-рітейлер LC Waikiki відкрив в Україні власний інтернет-магазин. Як розповів RAU генеральний директор LC Waikiki в Україні Ярема Івахів, причинами розвитку цього напрямку стали успішні продажі українських офлайн-магазинів, а також бажання компанії йти назустріч клієнтам. За його словами, після запуску у вересні онлайн-магазин ще місяць працював в тестовому режимі. Зараз LC Waikiki здійснює доставку інтернет-замовлень через кур’єрську службу, всі замовлення доставляються за рахунок компанії. На другому етапі рітейлер планує запустити доставку в будь-який обраний клієнтом магазин.

З початку роботи українського онлайн-магазину рітейлера більше 1500 покупців зробили покупки через інтернет, але в компанії відзначають, що підводити підсумки ще рано, оскільки проект перебуває лише на початку свого шляху. “Найближчим часом ми плануємо анонсувати цю опцію нашим клієнтам”, – говорить директор компанії LC Waikiki в Україні. У наступному році компанія планує збільшити продажі через інтернет-магазин до 80%.

Week

Український бренд одягу Week відкрив магазин в київському торгово-розважальному центрі Ocean Plaza. Як повідомила RAU прес-служба компанії, дрес-маркет площею 96 кв. м розташувався на нульовому поверсі комплексу. Як інші торгові точки бренду, інтер’єр нового об’єкта втілює традиційний концепт, в якому поєднуються індустріальний стиль і душевна атмосфера. В асортименті магазину представлена нова колекція одягу, взуття та аксесуарів.

Нагадаємо, Week – український бренд стильного жіночого одягу зі щотижневим оновленням асортименту. Вся продукція виробляється на власному виробництві в Дніпрі. Асортимент бренду представлений в мережі роздрібних дрес-маркетів, а також фірмовому інтернет-магазині week.life. Нова торгова точка бренду в ТРЦ Ocean Plaza стала вже третім магазином для компанії в Києві і дев’ятим монобрендовим дрес-маркетом роздрібної мережі Week. З березня 2017 року магазини компанії були відкриті як в street форматі, так і в великих ТРЦ в Дніпрі, Львові, Одесі, Києві та Херсоні.

Love Republic

У київському ТРК Проспект відкрився новий магазин жіночого одягу та аксесуарів Love Republic. Як повідомила прес-служба девелоперської компанії Arricano, яка управляє ТРЦ Проспект, площа нової торгової точки Love Republic склала 250 кв. м. В асортименті магазину представлені сукні, блузи, брюки, топи, пальто, куртки і аксесуари.

Milana Family Look

До пулу орендарів столичного Маркет мола Даринок приєднався український бренд сімейних образів Milana Family Look. Новий магазин розмістився на 3 поверсі 3D корпусу і зайняв площу в 12 кв. м. У асортименті бренду – однаковий одяг для батьків та дітей від 1 року, закоханих пар. Основна ідея – поширення популярного стилю family look в повсякденному житті (а не тільки для урочистих подій та фотосесій).

Milana Family Look один з небагатьох українських виробників, що працює в цьому напрямку. За 3 роки на ринку бренд вже встиг освоїти продажі в інтернеті та на виставках, зараз співпрацює з декількома продюсерськими центрами – бере участь у фотосесіях, дефіле і модних показах, надає family-комплекти для декількох фотостудій. Новий крок – відкриття другого магазину в Києві в Маркет молі Даринок.

Asthik

В готелі Bursa на Подолі відкрили магазин Asthik. За форматом – це постійний поп-ап простір, наповнення якого будуть щотижня оновлювати. Тут будуть представлені дизайнерські колаборації, лімітовані випуски кросівок і спеціальні тематичні добірки асортименту з аутлета Asthik. Серед брендів, представлених в торговій точці Off-White, Yeezy, Valentino, Loewe, Christopher Kane, Alexander Wang, Jil Sander, Comme des Garçons, Helmut Lang, A.P.C., Theory та інші.

Читайте також –

Швидкість, локація, фідбек: як Zara заробляє мільярди з мінімумом вкладень в рекламу


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку