Досвід Park Avenue: як зберігати статус бутіка одягу класу люкс онлайн
Мережа бутіків Park Avenue – єдині представники брендів класу люкс на Західній Україні ще з 2003 року. У кожному з них представлені різні європейські марки одягу – Christian Dior, Gucci, Loro Piana, Stefano Ricci, Alexander McQueen, Brunello Cucinelli, Burberry, Saint Laurent, Celine, Dolce&Gabbana, Valentino та інші. З великими домами мод Park Avenue працює вже понад 10 років, підбираючи найкращі моделі для свого асортименту.
Філософія бренду Park Avenue
Як утримувати бізнес, розвиватись, вносити нові ідеї та продовжувати дивувати своїх клієнтів – досвід Park Avenue. Тут важливо мати власну філософію та цінності. Колектив Park Avenue – це дружня сім’я, у якій основною цінністю є любов – до ближнього, до власної справи і до всього прекрасного, що нас оточує у світі. Саме це і є основою успіху. Команда Park Avenue завжди керується повагою, чесністю і любов’ю у стосунках з клієнтами, тому більшість із них вже стали частиною великої сім’ї. У бутіках – вибір на будь-який смак і вподобання, які вивчаються вже майже 20 років саме завдяки відгукам постійних клієнтів.
Сюрпризи та подарунки від мережі бутіків також приємно вражають. Минулого року були розроблені брендові еко-сумки від Park Avenue, на початку 2020 – розіграш портмане Gucci на сторінці в Instagram бутіків, а ще – запрошення в ресторан на вечерю від відомого італійського шеф-кухаря, якому присвоєно дві зірки Michelin.
Вихід в онлайн продажі. Що потрібно враховувати?
Віднедавна в Park Avenue працює онлайн-магазин, розроблений у співпраці з компанією Shop-Express — українською платформою для створення брендових інтернет-магазинів.
Такі зміни несуть з собою не тільки нові можливості, але і нові виклики. Перш за все, потрібно перенести розкішну і водночас затишну атмосферу бутіків з офлайн в онлайн.
Бренди класу люкс – це дещо більше, ніж просто одяг з іменем та ціною. Це філософія, величезна праця, ручна робота, завершеність, увага до деталей, оригінальність та найвища якість. Саме тому цю історію легше передати в бутіках (хоча це також потребує величезної праці і продуманості), адже покупка розкішної речі – це своєрідний процес, який важко відтворити під час онлайн покупок з порадами через месенджер, без особистого контакту з людиною. Проте, враховуючи швидкий темп життя людей та обмеження часу, клієнти надають перевагу онлайн-шопінгу, який зараз для багатьох є набагато комфортнішим. Важливо відчувати час і сучасні потреби, Instagram, Facebook та Telegram для бренду це вже давно не новизна, а необхідність. Тому для Park Avenue вже створений акаунт і в новій соціальній мережі TikTok.
До речі, у період карантину в Park Avenue з’явилась ще одна послуга – доставка на примірку. Це унікальна можливість, створена для того, щоб, за бажанням клієнта, можна було продовжувати насолоджуватись комфортом та шопінгом. Пристосування до змін в непростий момент і прийняття рішень – необхідне вміння для того, щоб залишитися в моді.
Особливості бутіків класу люкс
Для бутіків класу люкс важливо працювати над гармонією, передавати враження з офлайн в онлайн. Людина повинна отримувати лише позитивні емоції від шопінгу, тому, якщо Instagram бренду вражає красивими світлинами, то інтер’єр бутіка, вітрини повинні бути відображенням стильних фото, і навпаки. Дуже важливо бути чесними по відношенню до клієнта – щоб побачивши гарну картинку в офлайні не було розчарувань.
Для того, щоб залишатись в моді потрібно також пам’ятати про аудиторію. Наприклад, покупки онлайн найчастіше здійснює молоде покоління. Необхідно розуміти, що через декілька років ці люди будуть дорослішати, а їхнє покоління Z, за даними світової статистики, частіше обирають шопінг в інтернеті замість походу в магазин. До речі, іноземні бутіки вже використовують функцію віртуальної реальності для своїх сайтів, а також інші технології, щоб покупка була максимально зручною і комфортною для клієнта, щоб створити саме ту емоцію, яка спонукатиме залишатись його саме з вашим брендом.
Отже, мати власну філософію та цінності необхідно для будь-якого бізнесу. Дотримання цих цінностей у різних ситуаціях, побудова міцних стосунків з клієнтом на їхній основі та їх перенесення в онлайн-продажі – це складові успіху. Варто пам’ятати, що досконалість в реальності повинна перейти в довершеність на сайті. Вишуканість і особистий контакт важливі й онлайн.
Ці досить прості, але надзвичайно важливі кроки зроблять перехід в онлайн більш ефективним