
Сеть EVA закрыла сделку по приобретению складского комплекса Омега-1 в Броварах


Мережа бутіків Park Avenue – єдині представники брендів класу люкс на Західній Україні ще з 2003 року. У кожному з них представлені різні європейські марки одягу – Christian Dior, Gucci, Loro Piana, Stefano Ricci, Alexander McQueen, Brunello Cucinelli, Burberry, Saint Laurent, Celine, Dolce&Gabbana, Valentino та інші. З великими домами мод Park Avenue працює вже понад 10 років, підбираючи найкращі моделі для свого асортименту.
Як утримувати бізнес, розвиватись, вносити нові ідеї та продовжувати дивувати своїх клієнтів – досвід Park Avenue. Тут важливо мати власну філософію та цінності. Колектив Park Avenue – це дружня сім’я, у якій основною цінністю є любов – до ближнього, до власної справи і до всього прекрасного, що нас оточує у світі. Саме це і є основою успіху. Команда Park Avenue завжди керується повагою, чесністю і любов’ю у стосунках з клієнтами, тому більшість із них вже стали частиною великої сім’ї. У бутіках – вибір на будь-який смак і вподобання, які вивчаються вже майже 20 років саме завдяки відгукам постійних клієнтів.
Сюрпризи та подарунки від мережі бутіків також приємно вражають. Минулого року були розроблені брендові еко-сумки від Park Avenue, на початку 2020 – розіграш портмане Gucci на сторінці в Instagram бутіків, а ще – запрошення в ресторан на вечерю від відомого італійського шеф-кухаря, якому присвоєно дві зірки Michelin.
Віднедавна в Park Avenue працює онлайн-магазин, розроблений у співпраці з компанією Shop-Express — українською платформою для створення брендових інтернет-магазинів.
Такі зміни несуть з собою не тільки нові можливості, але і нові виклики. Перш за все, потрібно перенести розкішну і водночас затишну атмосферу бутіків з офлайн в онлайн.
Бренди класу люкс – це дещо більше, ніж просто одяг з іменем та ціною. Це філософія, величезна праця, ручна робота, завершеність, увага до деталей, оригінальність та найвища якість. Саме тому цю історію легше передати в бутіках (хоча це також потребує величезної праці і продуманості), адже покупка розкішної речі – це своєрідний процес, який важко відтворити під час онлайн покупок з порадами через месенджер, без особистого контакту з людиною. Проте, враховуючи швидкий темп життя людей та обмеження часу, клієнти надають перевагу онлайн-шопінгу, який зараз для багатьох є набагато комфортнішим. Важливо відчувати час і сучасні потреби, Instagram, Facebook та Telegram для бренду це вже давно не новизна, а необхідність. Тому для Park Avenue вже створений акаунт і в новій соціальній мережі TikTok.
До речі, у період карантину в Park Avenue з’явилась ще одна послуга – доставка на примірку. Це унікальна можливість, створена для того, щоб, за бажанням клієнта, можна було продовжувати насолоджуватись комфортом та шопінгом. Пристосування до змін в непростий момент і прийняття рішень – необхідне вміння для того, щоб залишитися в моді.
Для бутіків класу люкс важливо працювати над гармонією, передавати враження з офлайн в онлайн. Людина повинна отримувати лише позитивні емоції від шопінгу, тому, якщо Instagram бренду вражає красивими світлинами, то інтер’єр бутіка, вітрини повинні бути відображенням стильних фото, і навпаки. Дуже важливо бути чесними по відношенню до клієнта – щоб побачивши гарну картинку в офлайні не було розчарувань.
Для того, щоб залишатись в моді потрібно також пам’ятати про аудиторію. Наприклад, покупки онлайн найчастіше здійснює молоде покоління. Необхідно розуміти, що через декілька років ці люди будуть дорослішати, а їхнє покоління Z, за даними світової статистики, частіше обирають шопінг в інтернеті замість походу в магазин. До речі, іноземні бутіки вже використовують функцію віртуальної реальності для своїх сайтів, а також інші технології, щоб покупка була максимально зручною і комфортною для клієнта, щоб створити саме ту емоцію, яка спонукатиме залишатись його саме з вашим брендом.
Отже, мати власну філософію та цінності необхідно для будь-якого бізнесу. Дотримання цих цінностей у різних ситуаціях, побудова міцних стосунків з клієнтом на їхній основі та їх перенесення в онлайн-продажі – це складові успіху. Варто пам’ятати, що досконалість в реальності повинна перейти в довершеність на сайті. Вишуканість і особистий контакт важливі й онлайн.
Ці досить прості, але надзвичайно важливі кроки зроблять перехід в онлайн більш ефективним