Вибір читачів: найпопулярніші матеріали 2018 року на порталі RAU
Які статті зібрали найбільше переглядів на нашому порталі за підсумками минулого року.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Для кожного журналіста один з найважливіших критеріїв успішності роботи – визнання читачів. І один із параметрів, за якими оцінюється актуальність і затребуваність статті – кількість переглядів матеріалів. 2018 рік для редакції порталу Асоціації рітейлерів України видався успішним: ми випустили понад 1700 матеріалів, які прочитали понад 3 мільйони разів, а сайт відвідали понад мільйон користувачів.
Редакція дякує вам за увагу до нашого порталу, і пропонує ознайомитися з матеріалами, які зібрали за минулий рік найбільшу кількість переглядів.
Новини
Найпопулярніша новина – про відкриття нового торгового центру найбільшої DIY-мережі України Епіцентр К на місці колишнього ТЦ Альта-центр (Київ, проспект Степана Бандери, 11 А).
На другому місці – матеріал про нагородження переможців премії Ukrainian E-commerce Awards-2018.
Лідери онлайну: кращі інтернет-магазини України за версією E-awards 2018
Замикає трійку найбільш популярних новинних матеріалів – реліз про запуск провідним продуктовим рітейлером України АТБ нового формату АТБ Express.
АТБ відкрив перший магазин в експериментальному форматі «АТБ Express»
Персоналії
Найбільший інтерес у читачів викликав конспект виступу маркетинг-директора АТБ Костянтина Мельникова на конференції Shopportunities, організованою компанією Nielsen.
Директор з маркетингу АТБ: Відмова від старого формату була неминучою
Відверта розповідь екс-співвласника Salateira Євгена Рубана про причини невдалого запуску закладу в Об’єднаних Арабських Еміратах і отриманих уроках.
Євген Рубан про те, чому закрилася Salateira в Дубай і чого не вистачило для успіху
На третьому місці в даній категорії – інтерв’ю з HR-директором однієї з найбільш закритих і непублічних продуктових мереж України Сільпо. Павло Сич розповів, як в компанії борються з плинністю кадрів, навчають співробітників і керують їх кар’єрами.
HR-директор Сільпо: Штрафів у нас немає – є система преміювання
Огляди
Найпопулярніший оглядовий матеріал 2018 року: анонс нових відкриттів ТРЦ. Цікаво порівняти гучні заяви девелоперів про прийдешнє введення в експлуатацію ТРЦ і сувору реальність.
Конкуренція за квадратні метри між продуктовими рітейлерами з кожним роком посилюється. І ось чергове підтвердження: навіть такий гігант, як французька мережа Ашан не змогла домовитися з ТРЦ SkyMall про продовження договору оренди. Ашан вперше закриє магазин в Україні, на його місці відкриється Novus.
Замикає топ-3 оглядових матеріалу ювілейна стаття, присвячена 25-й річниці провідного FMCG-рітейлера України мережі АТБ.
Чверть століття АТБ: топ-25 маловідомих фактів про найбільшу мережу магазинів в Україні
Репортажі
Один з найпопулярніших у читачів нашого порталу жанрів – фоторепортажі. І в цьому році у нас було чимало приводів відвідати відкриття різних об’єктів. Найбільший інтерес аудиторії викликав репортаж з відкриття ТЦ Епіцентр в новому форматі в Києві на проспекті Степана Бандери.
Українська IKEA: що пропонує новий Епіцентр К в Києві (фоторепортаж)
На другому місці – відкриття ТЦ Rive Gauche в Дарницькому районі Києва. Не виключено, через те, що в торговому центрі розташувався найбільший гіпермаркет Ашан в Україні площею 15 000 кв. м.
У Києві відкрився ТРЦ Rive Gauche з найбільшим в країні гіпермаркетом Ашан (фоторепортаж)
Також до трійки найпопулярніших репортажів увійшов матеріал про відкриття ТРЦ Smart Plaza Polytech близько київської станції метро «Політехнічний інститут».
На потіху Політеху: в Києві відкрився ТРЦ Smart Plaza Polytech (фоторепортаж)
Аналітика
Різні аналітичні матеріали також приваблюють чималу увагу аудиторії, хоча з фоторепортажами їм, звичайно, змагатися важко. Найбільше в минулому році переглянули наш рейтинг 25 кращих керівників у рытейлі, складений на основі випуску «Топ-100. Кращі топ-менеджери України».
Дослідження роботи інтернет-магазинів, їх надійності та чесності. Інтерес споживачів до роботи онлайн-продавців ще раз підтверджує зростаючу роль e-commerce в українській роздрібній торгівлі.
І на третьому місці серед аналітичних матеріалів розташувався рейтинг найбільших продуктових мереж за кількістю магазинів.