
Перша будівля М10 Lviv Industrial Park отримала міжнародний «зелений» сертифікат EDGE


Які статті зібрали найбільше переглядів на нашому порталі за підсумками минулого року.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Для кожного журналіста один з найважливіших критеріїв успішності роботи – визнання читачів. І один із параметрів, за якими оцінюється актуальність і затребуваність статті – кількість переглядів матеріалів. 2018 рік для редакції порталу Асоціації рітейлерів України видався успішним: ми випустили понад 1700 матеріалів, які прочитали понад 3 мільйони разів, а сайт відвідали понад мільйон користувачів.
Редакція дякує вам за увагу до нашого порталу, і пропонує ознайомитися з матеріалами, які зібрали за минулий рік найбільшу кількість переглядів.
Найпопулярніша новина – про відкриття нового торгового центру найбільшої DIY-мережі України Епіцентр К на місці колишнього ТЦ Альта-центр (Київ, проспект Степана Бандери, 11 А).
На другому місці – матеріал про нагородження переможців премії Ukrainian E-commerce Awards-2018.
Лідери онлайну: кращі інтернет-магазини України за версією E-awards 2018
Замикає трійку найбільш популярних новинних матеріалів – реліз про запуск провідним продуктовим рітейлером України АТБ нового формату АТБ Express.
АТБ відкрив перший магазин в експериментальному форматі «АТБ Express»
Найбільший інтерес у читачів викликав конспект виступу маркетинг-директора АТБ Костянтина Мельникова на конференції Shopportunities, організованою компанією Nielsen.
Директор з маркетингу АТБ: Відмова від старого формату була неминучою
Відверта розповідь екс-співвласника Salateira Євгена Рубана про причини невдалого запуску закладу в Об’єднаних Арабських Еміратах і отриманих уроках.
Євген Рубан про те, чому закрилася Salateira в Дубай і чого не вистачило для успіху
На третьому місці в даній категорії – інтерв’ю з HR-директором однієї з найбільш закритих і непублічних продуктових мереж України Сільпо. Павло Сич розповів, як в компанії борються з плинністю кадрів, навчають співробітників і керують їх кар’єрами.
HR-директор Сільпо: Штрафів у нас немає – є система преміювання
Найпопулярніший оглядовий матеріал 2018 року: анонс нових відкриттів ТРЦ. Цікаво порівняти гучні заяви девелоперів про прийдешнє введення в експлуатацію ТРЦ і сувору реальність.
Конкуренція за квадратні метри між продуктовими рітейлерами з кожним роком посилюється. І ось чергове підтвердження: навіть такий гігант, як французька мережа Ашан не змогла домовитися з ТРЦ SkyMall про продовження договору оренди. Ашан вперше закриє магазин в Україні, на його місці відкриється Novus.
Замикає топ-3 оглядових матеріалу ювілейна стаття, присвячена 25-й річниці провідного FMCG-рітейлера України мережі АТБ.
Чверть століття АТБ: топ-25 маловідомих фактів про найбільшу мережу магазинів в Україні
Один з найпопулярніших у читачів нашого порталу жанрів – фоторепортажі. І в цьому році у нас було чимало приводів відвідати відкриття різних об’єктів. Найбільший інтерес аудиторії викликав репортаж з відкриття ТЦ Епіцентр в новому форматі в Києві на проспекті Степана Бандери.
Українська IKEA: що пропонує новий Епіцентр К в Києві (фоторепортаж)
На другому місці – відкриття ТЦ Rive Gauche в Дарницькому районі Києва. Не виключено, через те, що в торговому центрі розташувався найбільший гіпермаркет Ашан в Україні площею 15 000 кв. м.
У Києві відкрився ТРЦ Rive Gauche з найбільшим в країні гіпермаркетом Ашан (фоторепортаж)
Також до трійки найпопулярніших репортажів увійшов матеріал про відкриття ТРЦ Smart Plaza Polytech близько київської станції метро «Політехнічний інститут».
На потіху Політеху: в Києві відкрився ТРЦ Smart Plaza Polytech (фоторепортаж)
Різні аналітичні матеріали також приваблюють чималу увагу аудиторії, хоча з фоторепортажами їм, звичайно, змагатися важко. Найбільше в минулому році переглянули наш рейтинг 25 кращих керівників у рытейлі, складений на основі випуску «Топ-100. Кращі топ-менеджери України».
Дослідження роботи інтернет-магазинів, їх надійності та чесності. Інтерес споживачів до роботи онлайн-продавців ще раз підтверджує зростаючу роль e-commerce в українській роздрібній торгівлі.
І на третьому місці серед аналітичних матеріалів розташувався рейтинг найбільших продуктових мереж за кількістю магазинів.