Інтернет-магазин Toys.com.ua виставлений на продаж. Причина – переїзд власника в США
Заявлена стартова ціна за інтернет-магазин іграшок становить мільйон гривень.
Цей текст доступний російською мовою
Про готовність власника продати онлайн-магазин іграшок Toys.com.ua стало відомо 12 лютого з публікації на порталі AIN.ua. Як повідомляється в оголошенні, трафік магазину складає 1,35 млн унікальних відвідувачів в рік.
Як вдалося дізнатися RAU, власник прийняв рішення продати бізнес в Україні в зв’язку з переїздом на інший континент і відкриттям бізнесу там. “Власник вирішив вийти з українського бізнесу і направити кошти на розвиток інших проектів в США і країнах ЄС”, – розповіли в компанії.
За свій бізнес підприємець хоче отримати мільйон гривень.
Хто в мішку
Згідно з даними дослідження Український e-commerce під мікроскопом, в 2017 році toys.com.ua входив а п’ятірку за охопленням аудиторії і посідав п’яте місце за Панама, Пампік, Антошка і Будинок Іграшок, з 6,6%. Але в 2018 році з п’ятірки його “видавив” інтернет-магазин babyplus. Причому відразу захопив 13% охоплення аудиторії цього напрямку.
В цілому сам ринок продовжує рости і може бути дійсно цікавий інвесторам, хоча позитивна динаміка спостерігається не в усіх каналах.
Згідно з дослідженням Української асоціації індустрії іграшок, порівняно з минулим роком обсяг ринку збільшився на 20% і досяг $ 633 млн, відзначали експерти в ході однієї з тематичних конференцій. Для порівняння: в 2017-му ринок становив $551 млн, а роком раніше – $472 млн.
На цьому ж заході відзначали, що онлайн-бізнес в цьому сегменті відчуває себе не так впевнено, на відміну від роздробу, який продовжує рости.
“За останній рік онлайн зменшив свою частку з 13,21% до 12,31%. Очевидна тенденція для України в тому, що традиційний роздріб продовжить жити і процвітати, незважаючи на всі популярні передбачення про те, що онлайн знищить офлайн “, – резюмували спікери.
За даними самого магазину, основні показники порталу наступні:
- трафік за 2018 рік – 1,35 млн унікальних користувачів, з них 870 000 – органічне SEO;
- база клієнтів – 150 000 осіб;
- з них роблять регулярні покупки – 65 000;
- Facebook – 4 800 передплатників;
- Instagram – 6 100 передплатників.
Кого чекають
У компанії розраховують, що покупцем стане інвестор, який має досвід в e-commerce або має в штаті топ-менеджера з такою експертизою. “З огляду на те, що велика частина процесів повністю автоматизована, то покупцем може бути і новачок в цій справі, з бажанням розвивати свій бізнес. Але вже не з нуля, а з доброго стартового капіталу у вигляді працюючого інтернет-магазину, “- зазначають в компанії.
Власники Toys.com.ua очікують, що проект буде цікавий інвесторам, оскільки прибутковість бізнесу вища, ніж у депозитів і нерухомості, онлайн-бізнесменам може стати в нагоді готова клієнтська база, конкурентам покупка дасть можливість посилити позиції, а виробникам або постачальникам – отримати готовий канал збуту .
Разом з магазином власник передає контакти бази постачальників. У Toys.com.ua 50 000 товарів з детальним описом, а також 510 000 власних фотографій. Разом з магазином продається фотостудія для підготовки зображень для сайту.
За словами представника компанії, проект розвивався виключно на органічному трафіку і маркетплейсах (таких як Rozetka) і був одним з перших клієнтів маркетплейса в своєму сегменті.
Крім власного порталу, компанія продає товар за допомогою hotline, email, CEO, CPC. “Hotline дає дуже хороший результат по моделі СРА та конверсію до 14%. Канал повністю окупається, але результати у Rozetka краще “, – стверджував маркетинг-менеджер інтернет-магазину Єгор Приходько.
Дані AdIndex.ua по магазину дитячих товарів Toys.com.ua і дохід від різних каналів збуту:
“Бюджет на контекст та інші види реклами був мінімальний в порівнянні з іншими конкурентами. Тому новий власник може збільшити трафік за рахунок інвестування в платні канали “, – відзначають в компанії.
І обіцяють безкоштовний супровід на обумовлений період після продажу. Правда, за підсумком, керівний склад піде – можуть залишитися працювати тільки рядові співробітники – збірка, упаковка, колл-центр. Майбутньому покупцеві потрібно врахувати, що офіс компанії знаходиться в Дніпрі.
Читайте також –