Топ-20 сторінок українських ТРЦ у Facebook та Instagram

Топ-20 сторінок українських ТРЦ у Facebook та Instagram

15.12.2020 08:30
  906
Микола Маранчак

Лідерство Forum Lviv, успіхи Dream Town, регіональна різноманітність та інше: як змінилися позиції ТЦ/ТРЦ у Facebook та Instagram станом на грудень 2020 року.

Цей текст доступний також російською мовою

Представляємо традиційний рейтинг ТЦ/ТРЦ за кількістю фоловерів у соцмережах. RAU аналізує сторінки методом вибірки найбільших і відомих роздрібних гравців, а також тих, хто представлений у топ-1000 сторінок Facebook згідно аналітичного сервісу Socialbakers. Якщо з якихось причин ваша сторінка не потрапила у фінальний топ, пишіть нам на e-mail news@rau.ua.

Навіть якби Forum Lviv не отримав чергову перемогу цього року на RAU Awards, йому було б чим хизуватися перед “кам’яними побратимами” – львів’яни міцно тримають лідерські позиції як у Facebook, та і у Instagram. Причому у першій соцмережі Forum Lviv – єдиний, хто подолав відмітку у 200 000 фоловерів. Для вузькоспеціальної категорії “Shopping Malls” перемога значна, хоча й умовна.

Срібло і бронзу в ціх віртуальних перегонах традиційно тримають столичні ТРЦ Ocean Plaza і Gulliver: 136 і 106 тисяч шанувальників відповідно. При чому рік назад всі троє займали такі ж самі позиції. Чого не скажеш про Lavina Mall і аутлет-містечко Мануфактура – “берковецький гігант” нарешті опинився попереду і тепер посідає на почесну п’яту сходинку рейтингу.

Одразу за ними київський ЦУМ взяв верх над ТРЦ Проспект. Останній був попереду близько півроку, але, схоже, Центральній Універмаг таки взявся за SMM і виборов назад свої позиції.

У другій десятці рейтингу найспритнішим виявився цього разу ТРЦ Dream Town, який випередив одразу двох конкурентів за Facebook-перегонами – River Mall и РайON. Якщо поглянути назад, то за рік “оболонський старожил” підтягнувся на дві сходинки вверх – з 16-ї на 14-у. Якщо зважати на його річну динаміку, то, щоб наздогнати ТРЦ Злата Плаза з 37 000 фоловерів, знадобиться щонайменше півроку, і це в кращому випадку.

Upd: До рейтингу приєднався ТРЦ і БЦ Retroville, який всього за півроку залучив близько 40 000 шанувальників і зайняв одразу 12-ту сходинку рейтингу. Таким чином, тепер замикає 20-ку ТЦ Globus. Криворізький ТРК Сонячна галерея залишила рейтинг.

В топ-20 торгово-розважальних центрів в Instagram картина значно відрізняється. В колишній “соцмережі для підлітків” все ще немає жодного стотисячника і, скоріше за все, може не бути й наступного року, а сторінки ТЦ/ТРЦ можуть змагатися хіба що в скромності успіхів з залучення покоління Z в свої креативи. Єдине, що тут нагадує про “фейсбучну” картину – це лідер Forum Lviv, якого, втім, скоро може потіснити інший регіональний ТРЦ – Fabrika. Різниця в кількісті фоловерів між ними мінімальна.

Київські колеги  – ЦУМ і Lavina Mall, – розмістилися лише на третій і четвертій сходинках рейтингу. Втім зміна картини від року до року мінімальна, що, скоріше за все, пов’язано з карантинними бюджетами на таргетинг і неготовністю робити щось інше в контенті окрім “купи – прийди – отримай знижку”. Хоча це стосується майже усіх: нічого не вдієш, Instagram для більшості ТЦ/ТРЦ лише іміджевий інструмент маркетингу.

Riviera Shopping City обійшла Ocean Plaza і закріпилася на восьмому місці. Розрив в тисячу фоловерів виглядає переконливо. Цікава близкість Караван Дніпро і Караван Харьков – одне фото профайлу, різниця в 300 фоловерів і, схоже, один SMM на двох. Замикає 20-ку City Center Миколаїв. Приємно, що в рейтингу представлені ТЦ/ТРЦ усіх регіонів України і міст-мільйонників.

Читайте також

Топ-20 сторінок українських рітейлерів у Facebook та Instagram


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку