Головна > Досвід > Маркетинг > Топ-20 українських рітейлерів і ТРЦ у Facebook у березні 2020
Топ-20 українських рітейлерів і ТРЦ у Facebook у березні 2020

Топ-20 українських рітейлерів і ТРЦ у Facebook у березні 2020

Зміна лідера, раптові новачки, ще більш несподіваний рекорд та інші Facebook-сенсації: хто з рітейлерів і торгових центрів входить в топ-20 за кількістю фанів у Facebook і динаміці зростання на березень 2020 року.

Цей текст доступний також російською мовою

SMM – та рідкісна галузь, на яку не впливає ніщо, – навіть якщо це коронавірус чи аномально тепла зима: процес social media marketing буде тривати. Традиційно RAU аналізує сторінки методом вибірки найбільших і найбільш відомих роздрібних гравців і об’єктів комерційної нерухомості, а також тих, хто представлений в топ-1000 сторінок Facebook згідно аналітичного сервісу Socialbakers. Якщо з якихось причин ваша сторінка не потрапила в фінальний топ, пишіть нам на e-mail news@rau.ua.

Рітейлери в Facebook

Світ роздрібної торгівлі в Facebook змінився. Інакше тут і не скажеш, адже вперше Rozetka втратила “майку лідера” серед всіх-всіх в довколароздрібній галузі, поступившись “троном” Watsons – 602 000 фоловерів проти 569 000. Ось такий чемпіонський поєдинок в особливо важкій вазі. Далі, згідно з даними аналітичного сервісу Socialbakers, слідує Лінія магазинів EVA. Вже не перший рік.

Нижче в рейтингу сталася ще одна рокіровка: Антошка з відривом в 15 000 фоловерів обійшов Алло. Схоже “іграшковому” бізнесу є що пред’явити опонентам від рітейлу електроніки і смартфонів. На шостому місці, недалеко від Алло, розмістився ювелірний бренд Kochut. З їх традиційною динамікою розвитку починаєш гадати, хто до кінця весни може опинитися на п’ятій позиції. Алло вистачає про що потурбуватися, якщо є мета зберегти місце в першій п’ятірці Facebook.

А ось нижче починається щось. Сенсація! Адже іншим роки потрібні, щоб таке “провернути”. Епіцентр прибавив з грудня…. + 100 000 шанувальників! Результату домоглися “за рахунок злиття онлайн і офлайн”, – пояснюють в компанії. Неймовірно.

Трохи нижче, за межами першої десятки, помінялися місцями MOYO і Цитрус. Якщо перший рішуче продовжує демонструвати активне зростання, то другий помітно сповільнився – всього 600 чоловік додав Цитрус з кінця 2019 року.

На 16-й сходинці опинився перший у рейтингу книжковий рітейлер Yakaboo із понад 166 000 читачів. Вітаємо у топі! Замикає 20-ку – Сільпо. Трохи нижче за межами рейтингу Brocard Ukraine, Yves Rocher Ukraine, Космо та АТБ.

ТРЦ у Facebook

У рейтингу торгово-розважальних центрів за зиму мало що змінилося. Перша трійка – Forum Lviv, Ocean Plaza і Gulliver – впевнено зберігають свої позиції. Причому львів’яни з очевидним відривом від будь-яких опонентів. На четвертому місці закріпився Міст-Сіті, далі – Мануфактура.

Перші і єдині перестановки починаються в другій десятці – Злата Плаза, яка в кінці минулого року стрімко рухалася вгору, обійшла ще одного конкурента за рейтингом – на цей раз ТРЦ РайON. Якщо є мета ще підтягнутися вгору, то тут доведеться постаратися – ТРЦ Караван Outlet з хорошим відривом і 41 000 фанів прекрасно себе почуває першим у другій десятці.

На 15-е місце раптово злетів ТРЦ River Mall. З усіх нововідкритих і споруджуваних “молів”, до речі, він єдиний пробився в двадцятку Facebook-еліти. Таким чином з рейтингу був витіснений City Mall. Інші торгово-розважальні центри рейтингу зберегли свої позиції, тут обійшлося без сенсацій.

Читайте також

Рейтинг року: топ Facebook-сторінок українських рітейлерів і ТРЦ у 2019 році

Про автора
Николай Маранчак

Журналист / Head of Digital Marketing Ассоциации ритейлеров Украины

Всі статті від автора